Gå til innhold

Aramee venter på Frosken - ETA Desember <3

Aramee

Anbefalte innlegg

Gjest Daenerys

Det blir lite trening, mye mat og mye sløving for tiden, men jeg merker at jeg har godt av det sånn ting er nå. Puppene er snart helt grodd, de ser bra ut (syns nå jeg da :fnise: ) og jeg gleder meg til å få tatt magen om 35 dager :) Er i permisjon fra studiet og sykemeldt fra jobb, og begge deler kommer nok til å være "standard" en tid framover, men sånn er det bare når ting ikke er som de skal :/

:klemmer: Ha fokus på å lege deg selv først, så kommer alt det andre etterpå. Vi er enda unge, vi har god tid :)

Er det typisk "heng" fra overvekten du skal ta vekk? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:klemmer: Ha fokus på å lege deg selv først, så kommer alt det andre etterpå. Vi er enda unge, vi har god tid :)

Er det typisk "heng" fra overvekten du skal ta vekk? :)

:klemmer:

Det er overflødig hud som skal vekk ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Daenerys

Vi prøvde en gang til, men jeg funker tydeligvis ikke. Nå, nå er det over. Blæh.

Jeg tror ikke det er du som ikke funker :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke det er du som ikke funker :klemmer:

Jeg tror det er en kombinasjon. Jeg kan endelig få det jeg vil ha, og nå vil jeg ikke ha det mer, fordi han har vist sider av seg selv som er så uforlokkende for meg at jeg ikke finnes forelsket lenger. Det er så vondt når det blir sånn :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mai! :duskedame: Snart sommer :nigo:

Ting går opp og ned her for tiden. Mer opp nå enn for en uke siden. Mat og trening er fortsatt så-som-så, fikk intens treningslyst i går men har ikke tilgang på noe av utstyret mitt her jeg er nå :sjenert: Tipper det går seg til. Er jo nettopp over det forrige treningsforbudet mitt, men om to uker får jeg nytt forbud i seks uker :fnise:

Merkelig det der - syns liksom det var så lenge til bukplastikk-operasjonen, og nå er det plutselig bare to uker til? Tiden går for fort!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Og nå er det i hvert fall overstått! :) Og da er det bare én vei det kan gå: bedringens vei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går bedre, men sliter fortsatt med litt smerter. Er heldigvis kvitt sårdrena nå, så selv om det ene hadde grodd fast og gjorde jævlig vondt å ta ut så er ting litt bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Det går bedre. Er tilbake i jobb, men ryggen klager fortsatt veldig. Magen er fin, litt hoven fortsatt, og jeg har et område som er totalt uten følelse, men det går seg til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...