Gjest Daenerys Skrevet 10. april 2012 #321 Del Skrevet 10. april 2012 Det blir lite trening, mye mat og mye sløving for tiden, men jeg merker at jeg har godt av det sånn ting er nå. Puppene er snart helt grodd, de ser bra ut (syns nå jeg da ) og jeg gleder meg til å få tatt magen om 35 dager Er i permisjon fra studiet og sykemeldt fra jobb, og begge deler kommer nok til å være "standard" en tid framover, men sånn er det bare når ting ikke er som de skal :/ Ha fokus på å lege deg selv først, så kommer alt det andre etterpå. Vi er enda unge, vi har god tid Er det typisk "heng" fra overvekten du skal ta vekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 10. april 2012 Forfatter #322 Del Skrevet 10. april 2012 Ha fokus på å lege deg selv først, så kommer alt det andre etterpå. Vi er enda unge, vi har god tid Er det typisk "heng" fra overvekten du skal ta vekk? Det er overflødig hud som skal vekk ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 20. april 2012 Forfatter #323 Del Skrevet 20. april 2012 Singel for første gang siden 2004. Dette er rart... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 20. april 2012 #324 Del Skrevet 20. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 20. april 2012 Forfatter #325 Del Skrevet 20. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 20. april 2012 #326 Del Skrevet 20. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2ne2 Skrevet 21. april 2012 #327 Del Skrevet 21. april 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 26. april 2012 Forfatter #328 Del Skrevet 26. april 2012 Vi prøvde en gang til, men jeg funker tydeligvis ikke. Nå, nå er det over. Blæh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 26. april 2012 #329 Del Skrevet 26. april 2012 Vi prøvde en gang til, men jeg funker tydeligvis ikke. Nå, nå er det over. Blæh. Jeg tror ikke det er du som ikke funker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 26. april 2012 Forfatter #330 Del Skrevet 26. april 2012 Jeg tror ikke det er du som ikke funker Jeg tror det er en kombinasjon. Jeg kan endelig få det jeg vil ha, og nå vil jeg ikke ha det mer, fordi han har vist sider av seg selv som er så uforlokkende for meg at jeg ikke finnes forelsket lenger. Det er så vondt når det blir sånn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 1. mai 2012 Forfatter #331 Del Skrevet 1. mai 2012 Det er mai! Snart sommer Ting går opp og ned her for tiden. Mer opp nå enn for en uke siden. Mat og trening er fortsatt så-som-så, fikk intens treningslyst i går men har ikke tilgang på noe av utstyret mitt her jeg er nå Tipper det går seg til. Er jo nettopp over det forrige treningsforbudet mitt, men om to uker får jeg nytt forbud i seks uker Merkelig det der - syns liksom det var så lenge til bukplastikk-operasjonen, og nå er det plutselig bare to uker til? Tiden går for fort!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 1. mai 2012 #332 Del Skrevet 1. mai 2012 Spennende med bukplastikk! Håper resultatet blir kjempebra <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 11. mai 2012 Forfatter #333 Del Skrevet 11. mai 2012 Æææh, tirsdag nærmer seg med stormskritt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 16. mai 2012 Forfatter #334 Del Skrevet 16. mai 2012 Gah, skal aldri ta bukplastikk igjen. Satan så vondt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 16. mai 2012 #335 Del Skrevet 16. mai 2012 Uff, det tror jeg på! Men nå er det gjort, snart har du flott mage! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Surriball Skrevet 16. mai 2012 #336 Del Skrevet 16. mai 2012 Og nå er det i hvert fall overstått! Og da er det bare én vei det kan gå: bedringens vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 17. mai 2012 Forfatter #337 Del Skrevet 17. mai 2012 Det er sant det, jenter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 19. mai 2012 Forfatter #338 Del Skrevet 19. mai 2012 Det går bedre, men sliter fortsatt med litt smerter. Er heldigvis kvitt sårdrena nå, så selv om det ene hadde grodd fast og gjorde jævlig vondt å ta ut så er ting litt bedre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Daenerys Skrevet 18. juni 2012 #339 Del Skrevet 18. juni 2012 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aramee Skrevet 18. juni 2012 Forfatter #340 Del Skrevet 18. juni 2012 Det går bedre. Er tilbake i jobb, men ryggen klager fortsatt veldig. Magen er fin, litt hoven fortsatt, og jeg har et område som er totalt uten følelse, men det går seg til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå