Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Pokemon(Online). Hadde aldri trodd et slikt simpelt spill skulle bli så innviklet og vanskelig, men det er jo det som er gøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ender alltid opp med flere favorittspill i gangen. Men akkurat nå går det aller mest i Fallout 3, Battlefield 4 og Minecraft. Fallout når jeg vil spille singleplayer shooter, Bf4 når jeg vil spille multiplayer shooter, og Minecraft når jeg vil bare slappe av og gjøre hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt Battlefield 4. Nå har det kommet noen oppdateringer, så spillet er faktisk spillbart (på PC)

Har klart å legge inn 91 timer siden det ble lansert, så det må tydeligvis være et greit spil...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner Battlefield Vietnam, de burde lage det på nytt sånn at man kan spille igjennom historien. Noe ala sånn som de nye spillene er, men helst mer som Vietcong. Siden det handlet mer om selve krigen, enn å finne terrorister og spioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PlanetSide 2... Det er akkurat som battlefield og disse greiene her, bortsett fra at PlanetSide 2 ikke er rævva møkk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Linaria

Sitter og laster ned GTA V. Bestemte meg før det kom ut at jeg skulle kjøpe det den dagen jeg var ferdig med eksamen. Begynte å laste det ned med en gang jeg kom inn! Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har ikke spilt på en god stund, men jeg vurderer å plukke opp GTA 5 igjen for litt random grisekjøring, og så se om jeg finner Assassin's Creed 3 brukt til helgen. Har dog ikke fullført Brotherhood, men har hørt rykter om at det ikke er nødvendig. Da stoler man i dette tilfellet på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
Gjest badeand1

Fallout 3.

Har nettopp kjøpt meg gamingpc så har disse spillene å prøve ut:

Bioshock spillene.

Fallout new vegas.

Borderlands

Hitman

left 4 dead 2

sniper 2

assasins creed: black flag

Splinter cell: blacklist

Batman: arkham origins.

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...