Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Ja, de har laget Elsweyr-provinsen som egen mod. Du kan gå rett over grensen og gå til Elsweyr, det er helt genialt. Men den kan være litt tricky å få tak i, siden hun som laget den har fjernet den fra nettet.

Ah, det var kjipt. Kanskje jeg skal prøve meg på Morroblivion isteden :-) Eller vente på Skywind eller Enderal!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ah, det var kjipt. Kanskje jeg skal prøve meg på Morroblivion isteden :-) Eller vente på Skywind eller Enderal!

Morroblivion er ganske genialt. Jeg liker når du kan gå/reise mellom de ulike provinsene i et og samme spill.

Har du prøvd Lost Spires? Den legger til en Archeology Guild med eget guildhouse, rank, quests osv - helt som en vanlig guild. Skikkelig god kvalitet også, anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morroblivion er ganske genialt. Jeg liker når du kan gå/reise mellom de ulike provinsene i et og samme spill.

Har du prøvd Lost Spires? Den legger til en Archeology Guild med eget guildhouse, rank, quests osv - helt som en vanlig guild. Skikkelig god kvalitet også, anbefales!

Har ikke det, men skal gjøre det idag - tusen takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Last of Us.

Riktig bra. Jeg kjøpte en PS3 for å kunne spille det. Det eneste skåret i gleden er at kontrollene er lagt opp litt anderledes på PS3, eller iallfall for dette spillet. Jeg har Xbox i fingrene, og det har resultert i mange unødvendige dødsfall, for å si det sånn. Men spillet i seg selv er utrolig bra, og fortjener alt skrytet det har fått. Mest pga historien og troverdigheten til personene. Motion capture teknologien i dette spillet er meget bra, og man tror på ansiktsuttrykk og mimikk. Tilogmed munnbevegelsene når de snakker, er fullstendig realistisk. Det er på grensen til filmatiske kvaliteter her.

Se en film heller ...et spill med null gameplay er bare tull.

Anonymous poster hash: caf90...c1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fallout 3

Har ikke brukt det på lenge. Men det er en artig og utfordrende verden. Eller "artig". Litt dystopisk er det jo, som enhver god apokalypse bør. Men folk elsker meg der, og det er det viktigste. Er helt i starten nå, og der er det gøy å være, før man får alt for mye fancy utstyr og våpen. Døden lurer rundt hvert hjørne, og man må virkelig se seg for. Fiendene levler jo opp, de også, men allikavel, spillet fungerer best når man har shitty utstyr og går rundt i en "armert" kjeledress og en temmelig herja motorsykkelhjelm.

På den annen side, man skal ikke undervurdere gleden ved hardtslående skytevåpen, plasmarifler og armert panser. Det er gøy, det òg.

Jeg har aldri giddet å bruke "Fat Man"-våpenet før. Det virker liksom litt som overkill. Pluss at den veier fire-fem ganger mer enn de fleste andre våpen som er tilgjengelige. Men når man skyter mini nukes som deler ut 1500 skadepoenger, og til og med lager en soppsky, så gir det uttrykket "one shot, one kill", ny mening. Bør ikke brukes i lukkede rom.

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller WoW igjen etter ett års pause. Akkurat nå er jeg litt hekta, så får vi se hvor lenge det varer denne gangen (pleier å gå over ganske fort) ;)

Skal vel også kjøpe GTA V en av de nærmeste dagene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjensyn med Fallout New Vegas og Final Fantasy VII. Håper å kunne få med meg betaen av Dark Souls II snart. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fallout 3

Har ikke brukt det på lenge. Men det er en artig og utfordrende verden. Eller "artig". Litt dystopisk er det jo, som enhver god apokalypse bør. Men folk elsker meg der, og det er det viktigste. Er helt i starten nå, og der er det gøy å være, før man får alt for mye fancy utstyr og våpen. Døden lurer rundt hvert hjørne, og man må virkelig se seg for. Fiendene levler jo opp, de også, men allikavel, spillet fungerer best når man har shitty utstyr og går rundt i en "armert" kjeledress og en temmelig herja motorsykkelhjelm.

På den annen side, man skal ikke undervurdere gleden ved hardtslående skytevåpen, plasmarifler og armert panser. Det er gøy, det òg.

Jeg har aldri giddet å bruke "Fat Man"-våpenet før. Det virker liksom litt som overkill. Pluss at den veier fire-fem ganger mer enn de fleste andre våpen som er tilgjengelige. Men når man skyter mini nukes som deler ut 1500 skadepoenger, og til og med lager en soppsky, så gir det uttrykket "one shot, one kill", ny mening. Bør ikke brukes i lukkede rom.

Vanvittig bra spill. Helt på høyden med oppfølgeren New Vegas som også er fabelaktig, men atmosfæren i Fallout 3 er langt bedre og handlingen en god del mørkere.

Ingen grunn til å frykte mørketida.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanvittig bra spill. Helt på høyden med oppfølgeren New Vegas som også er fabelaktig, men atmosfæren i Fallout 3 er langt bedre og handlingen en god del mørkere.

Ingen grunn til å frykte mørketida.

Sjelden har prisen for "Game of the year" blitt gitt til en verdigere kandidat. Og man kan spille og spille så lenge man vil. Jeg har alle utvidelsene, også, og har enda ikke vært på Point Lookout, eller i The Pit (som jeg antar er stålbyen Pittsburgh). Og det er enda en masse T-bane som ikke er utforsket. Mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjelden har prisen for "Game of the year" blitt gitt til en verdigere kandidat. Og man kan spille og spille så lenge man vil. Jeg har alle utvidelsene, også, og har enda ikke vært på Point Lookout, eller i The Pit (som jeg antar er stålbyen Pittsburgh). Og det er enda en masse T-bane som ikke er utforsket. Mye å gjøre.

Det er lekkert ja.

Men du... Skyrim, prøvd det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er lekkert ja.

Men du... Skyrim, prøvd det?

Jeg er lommekjent i Skyrim! Alle DLC og jeg har vært høyalv, svartalv, nord og wossname, imperial.

"Åfaen, nei der skal jeg IKKE inn. Ikke før jeg levler opp den destruktive mojoen et par nivåer og får en bedre rustning.!"

Endret av Mann 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lommekjent i Skyrim! Alle DLC og jeg har vært høyalv, svartalv, nord og wossname, imperial.

"Åfaen, nei der skal jeg IKKE inn. Ikke før jeg levler opp den destruktive mojoen et par nivåer og får en bedre rustning.!"

Skyrim :hjerte: Blir aldri lei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg er litt lei Skyrim, men for all del, har brukt en del timer på det. Har gått gjennom det tre ganger nå, tror jeg, og i andre runde gjorde jeg absolutt alt jeg kunne, og dunket vel borti level cap. Brukt en del tid på Fallout 3 og New Vegas og, og det er jo mer eller mindre samme spill. Tenker jeg kommer til å prøve Elder Scrolls online også, selv om jeg ser mer frem til Fallout 4.

Uansett, det er veldig ålreite spill, det er litt å utsette på dem. Kampsystemet (da spesielt i Skyrim) er litt klønete, og WRPG-greia med å samle skrot til man ikke klarer bære mer, selge sakene, samle mer, ad infinitum, begynner å bli litt gammel, egentlig. Synes heller ikke plotet i noen av dem har vært så kjempespennende, og de er heller ikke direkte utfordrende spillmessig. Veldig fine spill å slappe av med, timene går fort, men hvis jeg ønsker å bli litt mer engasjert spiller jeg heller Dark Souls, eventuelt The Witcher.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt The Witcher-spillene, nå fikk jeg lyst til å prøve :-)

Men først skal jeg gjøre ferdig Tiny Tina's Assault on Dragon Keep! Det er herlig å fnise seg igjennom et spill :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...