Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde meg på Spec Ops: The Line, som har fått så mange anbefalinger, men så langt ser det bare ut som enda et korridorskytespill. Får holde ut litt til, kanskje det hjelper seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde meg på Spec Ops: The Line, som har fått så mange anbefalinger, men så langt ser det bare ut som enda et korridorskytespill. Får holde ut litt til, kanskje det hjelper seg.

De fleste skytespill, er vel korridorskytespill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste skytespill, er vel korridorskytespill?

Ja, de er kanskje det. Ikke helt min sjanger, må innrømme det, og jeg sammenligner vel kanskje litt mye med kvasirollespill som BioShock, og eldre titler som Quake, Half-Life og Unreal. I Spec Ops trasker jeg fra kamp til kamp, og når jeg er der sitter jeg bak en mur og peker på alle fiendene til de er døde, rinse repeat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The Last of Us.

Riktig bra. Jeg kjøpte en PS3 for å kunne spille det. Det eneste skåret i gleden er at kontrollene er lagt opp litt anderledes på PS3, eller iallfall for dette spillet. Jeg har Xbox i fingrene, og det har resultert i mange unødvendige dødsfall, for å si det sånn. Men spillet i seg selv er utrolig bra, og fortjener alt skrytet det har fått. Mest pga historien og troverdigheten til personene. Motion capture teknologien i dette spillet er meget bra, og man tror på ansiktsuttrykk og mimikk. Tilogmed munnbevegelsene når de snakker, er fullstendig realistisk. Det er på grensen til filmatiske kvaliteter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sommertilbud inne på Steam disse dager... Masse kule spill til lave priser, og noen er helt nede i 30 kroner. Bare så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummelt med salg på steam. Jeg endte opp å kjøpe litt for mye nye spill :P

Ja, det er helt skrekkelig, ryggstokken bare eser ut. Ikke sjanse i havet for at jeg rekker å spille alt, men heldigvis har jeg ikke brukt mer enn et par hundrelapper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha ja det er det som er så fint med sommersalg. Jeg skulle ønske jeg ventet litt med å kjøpe det jeg hadde lyst på . Nå har jo nesten alle vært innom 75% rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker Steam sommersalg, skaffet meg Mass Effect, Mass Effect 2, Dragon Age: Origins og Awakening igår - hvor skal man begynne??

post-62640-0-91040700-1373981138_thumb.j

Endret av fro
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet! Besøker foreldre, og sitter her med en atomdrevet ionemaskin. Helt ubrukelig er den ikke, men den kjører ikke Crysis, for å si det sånn. Forslag til noen ålreite lettdrevne spill? Installerte Half-Life, men tror jeg har spilt det ihjel for lenge siden, og Proteus ble for svevende for meg. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det er to spill jeg pusler med for tiden.

Det ene er indie-spillet "Papers, Please", som ble utgitt for rundt to uker siden. Har spilt gjennom et par ganger, og er fremdeles hekta. Hvem skulle tro at det var så gøy å sjekke folks papirer? :P

Ellers har jeg kommet godt i gang med Saints Row IV. Galskapen lenge leve, sier jeg bare. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...