Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

spiller ikke så mye for tiden, men av og til må jeg innom Civ5 og prøve ut de nye utvidelsene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok tilbake til wow en liten tur etter å ha rundet Saint row 3 (har du ikke prøvd Saints så anbefaler jeg det, det var awesome).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Er tilbake til Oblivion. Må si det er artigere å være pure mage i Oblivion enn i Skyrim, man har flere spells tilgjengelig og kan bruke dem mye mer taktisk, virker det som :-) Blingsa litt da jeg laget karakteren min da, så får ikke til å levle effektivt, dessverre. Håper ikke det stopper opp mot slutten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet godt i gang med GTA V, og ser frem til å vinke mange timer farvel med det. Gudskjelov at det er helg nå. :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er tilbake til Oblivion. Må si det er artigere å være pure mage i Oblivion enn i Skyrim, man har flere spells tilgjengelig og kan bruke dem mye mer taktisk, virker det som :-) Blingsa litt da jeg laget karakteren min da, så får ikke til å levle effektivt, dessverre. Håper ikke det stopper opp mot slutten.

Jeg har også nettopp laget meg en mage i Oblivion! Har lastet ned en del mods, og fiklet en del for å få det til å fungere skikkelig. Men så er jeg i gang. Kjempegøy! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også nettopp laget meg en mage i Oblivion! Har lastet ned en del mods, og fiklet en del for å få det til å fungere skikkelig. Men så er jeg i gang. Kjempegøy! :)

Jeg har også brukt en del tid på å modde, men tror kanskje de forsvant etter at jeg kvittet meg med piratversjonen og kjøpte det på Steam, for da må man vel kanskje også installere moddene gjennom Steam...? Hadde vel noen for å forbedre UI og teksturer. Har du noen tips til meg, kanskje? :) Trives forsåvidt godt med vanilla-versjonen foreløpig. Fant ut at det er mer enn mulig å gjøre Thieves Guild questlinen som mage, Fortify Sneak og Security sammen med en Chameleon-spell er jo helt fantastisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også brukt en del tid på å modde, men tror kanskje de forsvant etter at jeg kvittet meg med piratversjonen og kjøpte det på Steam, for da må man vel kanskje også installere moddene gjennom Steam...? Hadde vel noen for å forbedre UI og teksturer. Har du noen tips til meg, kanskje? :) Trives forsåvidt godt med vanilla-versjonen foreløpig. Fant ut at det er mer enn mulig å gjøre Thieves Guild questlinen som mage, Fortify Sneak og Security sammen med en Chameleon-spell er jo helt fantastisk :)

Darnified UI er jo kjempebra. Ellers kommer det jo an på hva slags modder du er ute etter. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Darnified UI er jo kjempebra. Ellers kommer det jo an på hva slags modder du er ute etter. :)

Darnified UI hadde jeg, og likte veldig godt :-)

Vil gjerne forbedre grafikken uten å drepe PCen min, den slet litt med å kjøre Nehrim. Annet enn det hadde det vært gøy med flere områder og bra quester, om jeg husker rett skrev du tidligere i tråden om en Elsweyr-mod...? Tar jeg feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, de har laget Elsweyr-provinsen som egen mod. Du kan gå rett over grensen og gå til Elsweyr, det er helt genialt. Men den kan være litt tricky å få tak i, siden hun som laget den har fjernet den fra nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser virkelig ikke sjarmen med F2P (eller pay to win) modellen :/
Har begynt litt med wow igjen i det siste etter 8 mnd pause :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...