Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Jeg er lommekjent i Skyrim! Alle DLC og jeg har vært høyalv, svartalv, nord og wossname, imperial.

"Åfaen, nei der skal jeg IKKE inn. Ikke før jeg levler opp den destruktive mojoen et par nivåer og får en bedre rustning.!"

En stund siden jeg spilte det nå, men jeg kom ikke spesielt langt fordi jeg ble så distrahert av alle sideoppdragene og utforskningen. Hvis jeg var på vei til et sted så dukket det alltid opp en hule på radaren og da måtte jeg selvsagt sjekke den ut siden det kunne være noe kult stæsj der. Og på veien dit så dukket det opp nok et sted på radaren som pirret nysgjerrigheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat det der er jo noe av det beste med de spillene. Kjekt å bare kunne reke rundt halvveis på måfå, og stort sett finne noe interessant uansett hva hvor man går, det åpner for at folk kan ha ganske forskjellige opplevelser. På den annen side saboterer det litt for historiefortellingen, og man får liksom ikke denne forestillingen om en episk reiser når man trasker så mye frem og tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En stund siden jeg spilte det nå, men jeg kom ikke spesielt langt fordi jeg ble så distrahert av alle sideoppdragene og utforskningen. Hvis jeg var på vei til et sted så dukket det alltid opp en hule på radaren og da måtte jeg selvsagt sjekke den ut siden det kunne være noe kult stæsj der. Og på veien dit så dukket det opp nok et sted på radaren som pirret nysgjerrigheten.

Det er halve moroa, syns jeg. Og egentlig så er det bygd opp slik at med mindre du tar en del side quests og konfronterer diverse skurker og monstere rundt omkring, så får du ikke levla opp såpass at du er i stand til å klare den endelige konfrontasjonen. Slik jeg ser det, så er nye huler og slikt en mulighet til å levle opp, eller til å finne interessante, og noen ganger unike items. Drageskjellsrustninger, f.eks. Jeg tror du skal kunne pusle sammen en komplett drageskjellsrustning med enchantments og alt. Kunsten er å la rasket ligge og ta med seg de dyre tingene. Eller de ekstremt nyttige. Men det er heldigvis en klar sammenheng mellom pris og nytteverdi i dette spillet. Koster det, så smaker det, og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Skyrim revisited. Ny tilnærming: Gjennomføre questene med det kostymet som hører til yrket. Nå er jeg magiker og møter ondskapen kun iført min magiske pyjamas og troen på det gode. Det fungerer stort sett relativt bra, men Xulft er tjukt av falmer og de satans kjæledyra deres. Kanskje jeg må krype til korset og spørre Lydia om jeg ikke kan få tilbake orke-rustninga mi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest badeand1

Skyrim revisited. Ny tilnærming: Gjennomføre questene med det kostymet som hører til yrket. Nå er jeg magiker og møter ondskapen kun iført min magiske pyjamas og troen på det gode. Det fungerer stort sett relativt bra, men Xulft er tjukt av falmer og de satans kjæledyra deres. Kanskje jeg må krype til korset og spørre Lydia om jeg ikke kan få tilbake orke-rustninga mi.

:ler: Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?

Xulft var et av de stedene jeg holdt på å miste fatningen i. Måtte skru ned på master. Nedtur :P

Endret av Mortem
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En liten glipp fra min side, mente Heart of The Swarm.

Bare lurte på om jeg hadde gått glipp av noe, da jeg ser veldig frem til legacy of the void kommer ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det nye Tomb Raider, dog jeg har spilt ferdig historien, vil bare ha det til 100%. Spiller også Bioshock: Infinite, WoW, Mass Effect (for nte gang) og litt annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare lurte på om jeg hadde gått glipp av noe, da jeg ser veldig frem til legacy of the void kommer ut :)

Fullførte HoTS for noen dager siden. Videoen spillet avsluttet med var utrolig bra. Spennende å se hva som skjer mellom Kerrigan og Raynor framover :P

Better lovestory then Twillight hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Battlefield 4, når det ikke kræsjer pga direct x... BF3 har samme problemet, men EA er til ingen nytte når det kommer til å løse problemet, mange som sliter med det samme.

Prøvd alt av fix, alt er oppdatert, maskinen kan kjøre det på Ultra uten problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Hvilken vanskelighetsgrad spiller du på?

Xulft var et av de stedene jeg holdt på å miste fatningen i. Måtte skru ned på master. Nedtur :P

Spilte på expert da. Det var forresten Mzulft som var stedet jeg plagdes med. Der man må finne Synod-magikerne og lokalisere Magnus`s stav. Det ordnet seg etter hvert. Men Falmer er en skikkelig plagsom bunch. Særlig når man bare har en magisk pyjamas å verge seg med. Men det går bedre nå. Jeg tenket jeg skulle gjøre alle quester knyttet til akademiet i Winterhold i magisk outfit, og så gå over til mer passende bekledning etter hvert. Men det er artig å spille som magiker. Man kan faktisk verge seg mot de verste av dragene dersom man har tilstrekkelig magicka og har timingen inne når man setter opp wards.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har akkurat kjøpt The Witcher-spillene, nå fikk jeg lyst til å prøve :-)

Men først skal jeg gjøre ferdig Tiny Tina's Assault on Dragon Keep! Det er herlig å fnise seg igjennom et spill :-)

Du har noe å glede deg til!

Selv er jeg i en liten tørke periode akkurat nå. Har helt oversett at BF4 har kommet ut, og har ikke nok igjen på konto til å unne meg det før lønn("MÅ" ha premium). 7 days to die (alfa) slipper snart ny patch som gjør at spillet er verdt å spille, men foreløpig er det ikke så mye å gjøre. Spilt igjenom Gothic 2 og 3 de siste ukene og er nå som sagt i "limbo". Noe som for meg betyr at jeg kan sitte foran pc'en og ikke vite hva jeg skal ta meg til.... Ender stort sett opp i Killingfloor eller L4D2. Zombiesurvival funker alltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...