Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Spiller Divinity: Original Sinn, og det er veldig flott! Vanskelig å komme seg gjennom, bra plott, kult kampsystem, 2-player, også har du ingen av de nymotens tullete "vi hjelper deg gjennom hele spillet"-greiene de putter i alle nye spill. Er du ikke flink, taper du.

Jeg syns heller ikke det var noe spesielt bra... Helt vanlig "snike seg rundt"-spill, hvor du stort sett bare må se hvilket mønster "vaktene" går i, før du beveger deg.

En av de skuffelsene som man trodde ville bli noe stort, akkurat slik som enslaved. Grunnen til at jeg hater spillet så sterkt er fordi det tok over utviklingen av et nytt jak spill og jeg liker jak serien så godt grr..

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Aldri skjønt hva folk ser i det møkka spillet

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Det bare engasjerte meg, enkelt og greit. Er ikke så opptatt av gameplay og den type ting, og ser spillet har fått litt pepper angående sånne ting. Men historien var bra. Jeg likte karakterene og dialogene, og jeg brydde meg såpass at jeg fikk en litt ekkel følelse hver gang jeg dreit meg ut og noen ble drept. Var egentlig litt lei spill, men det spillet fikk opp interessen min igjen. Det var mer som en sammensatt "opplevelse" enn noen "skill"-basert greie (selv om jeg vet hardcore gamere hater sånne ord som "opplevelse").

Neste på lista er Red Dead Redemption. Virker også lovende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det bare engasjerte meg, enkelt og greit. Er ikke så opptatt av gameplay og den type ting, og ser spillet har fått litt pepper angående sånne ting. Men historien var bra. Jeg likte karakterene og dialogene, og jeg brydde meg såpass at jeg fikk en litt ekkel følelse hver gang jeg dreit meg ut og noen ble drept. Var egentlig litt lei spill, men det spillet fikk opp interessen min igjen. Det var mer som en sammensatt "opplevelse" enn noen "skill"-basert greie (selv om jeg vet hardcore gamere hater sånne ord som "opplevelse").

Neste på lista er Red Dead Redemption. Virker også lovende...

Du burde kjøpe den med med zombie versjone med, artig spill

Jeg liker ikke spill med dårlig gameplay, da blir hele spillet ødelagt

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde kjøpe den med med zombie versjone med, artig spill

Jeg liker ikke spill med dårlig gameplay, da blir hele spillet ødelagt

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Direkte dårlig gameplay var det da ikke. Hadde ingen problemer med at kontrolleren "ikke lystret" og sånne ting. "Men jeg trykte jo, for satan i faen i helvete!!!"...ingenting av det der. Det var kanskje litt i overkant lett, men så spilte jeg det på normal vanskelighetsgrad også.

Spec Ops: The Line, DET var dårlig gameplay, det (men spillet var litt tøft allikevel).

Endret av evnukken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Direkte dårlig gameplay var det da ikke. Hadde ingen problemer med at kontrolleren "ikke lystret" og sånne ting. "Men jeg trykte jo, for satan i faen i helvete!!!"...ingenting av det der. Det var kanskje litt i overkant lett, men så spilte jeg det på normal vanskelighetsgrad også.

Spec Ops: The Line, DET var dårlig gameplay, det (men spillet var litt tøft allikevel).

Men du burde prøvde zombie versjonen engang visst du liker originalen

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En av de skuffelsene som man trodde ville bli noe stort, akkurat slik som enslaved. Grunnen til at jeg hater spillet så sterkt er fordi det tok over utviklingen av et nytt jak spill og jeg liker jak serien så godt grr..

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Jak, som Jak and Daxter? I så fall forstår jeg hatet ditt veldig godt... Håper det kommer mer i den serien etter hvert, for det er utrolig sexy spill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Will do, hvis jeg liker originalen :)

Men du burde prøvde zombie versjonen engang visst du liker originalen

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente altså rdr ikke tlou :)

Jak, som Jak and Daxter? I så fall forstår jeg hatet ditt veldig godt... Håper det kommer mer i den serien etter hvert, for det er utrolig sexy spill.

Toeren var favoritten min, bare det å kjøre rundt i haven city, ahh minner. Husker jeg hadde en drøm for noen måneder siden hvor jeg var i en stor realistisk versjon av haven city. Bare forestill deg haven city byen på ps4 med ekte hd kvalitet, sikler nesten bare av å tenke på det "wow"

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mass Effect. :strix:

Klassiker! :D Ener'n blir bare bedre og bedre for hver runde. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassiker! :D Ener'n blir bare bedre og bedre for hver runde. ;)

Enig! Spilt enern bortimot 17 ganger nå. :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Winza

Enig! Spilt enern bortimot 17 ganger nå. :jepp:

Seriøst? Det jeg liker med eneren er den byen, capital city eller hva den het, den er så mye finere i det spillet. Man kan gå rundt ute og det er vann og små bruer og forskjellige rom man kan gå inn i. Har du spilt 2 og 3?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Zelda, Pokemon, Harvest Moon, Animal crossing og Bravely default på min elskede 3ds :rodmer:

Mine 2 favoritt spill serier på handholdte konsoller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mass Effect-trilogien er jo helt genial, og må vel ha en av de beste historier man finner i et spill.

Selv har jeg tatt en mini-pause fra TES:O for å spille gjennom Diablo 3. Har akkurat begynt på Act IV, så runder det snart. Da er det tilbake til Tamriel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mass Effect-trilogien er jo helt genial, og må vel ha en av de beste historier man finner i et spill.

Selv har jeg tatt en mini-pause fra TES:O for å spille gjennom Diablo 3. Har akkurat begynt på Act IV, så runder det snart. Da er det tilbake til Tamriel.

Snart blir det nok en quadroly

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart blir det nok en quadroly

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Nei, Shepherd-historien er ferdig. Men det kommer nytt ME, noe jeg gleder meg vilt til.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Shepherd-historien er ferdig. Men det kommer nytt ME, noe jeg gleder meg vilt til.

Vedder på han er med men dem vil ikke fansen skal mase mye så dem bare sier han ikke e med

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst? Det jeg liker med eneren er den byen, capital city eller hva den het, den er så mye finere i det spillet. Man kan gå rundt ute og det er vann og små bruer og forskjellige rom man kan gå inn i. Har du spilt 2 og 3?

Ja, har spilt hele triologien veldig mange ganger. Er ganske hardbanka fan. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...