Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er ganske gøy, men er så sabla dårlig på det så blir skikkelig irritert.

Hehe. Vet hva du mener

Jeg vil vel si at jeg er middels god på det. Har vært i nærheten av legend rank, men har ikke tid til å grinde de siste få rankene.

I tillegg har jeg måtte ta noen pauser for å ikke kaste PC'en i veggen når RNGesus har vært totalt fraværende 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver Archeage Beta. Nytt MMO fra Trion med gratis Beta for øyeblikket :)

Åh, takk for at du minnet meg på det! Har ventet på spillet i over ett år nå :|

Anonymous poster hash: a1127...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Saga Bubble Witch...har fullført absolutt alle levelene og har 3 stjerner på samtlige...Det var dagens dose av selvskryt :)...Nå er det bare fordi jeg kjeder meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

Har blåst støvet av Shepard og vennene hennes (spiller som "femshep"), og har et gledelig gjensyn med Mass Effect 2. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ oi, takk for heads up. Har en del venner som sverger til det. Jeg venter egentlig på Black Dessert som ser ut til å ha et herlig kampsystem. Savner det i mange MMO. Prøvde ArcheAge forrige uke, men for meg blir det for mye trykk 1-2-3-4-5-6-7 også begynn på nytt. Det føles som om hjerner råtner der den går på autopilot.

Endret av ord deling
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow som vanlig ellers har nettop gjort meg ferdig med Alan Wake som forøvrig anbefales. Spillet har en veldig bra story :)

Det første spillet er tilleggspakken? Jeg spilte Alan Wake på Xbox360 og digget spillet. Creepy atmosfære!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...