Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det dyr som angriper og områder som man har sett på far cry 3 traileren? Jeg kjøpte far cry spillet til ps3 hvor jeg fikk med alle far cry spilla

Har ikke fått spilt enda, ble brått veldig trøtt igår :P Men jeg regner med det, er hvert fall sånn det var i de andre spillene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Lindiana

Det er ikke pga. spillet i seg selv, men storyen. Selve gameplay er "kjedelig" og mye prating, men historien er episk, synes mange :) Derfor har det fått mye oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: a1127...d7f

Storyen var ikke spesielt rørende eller "noe ekstra" ut i fra andre spill jeg har spilt. At selve gameplayet var skuffende kjedelig i tillegg ble det bare et ork å fullføre for å kunne legge spillet tilbake i esken og legge coveret nederst i skuffen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storyen var ikke spesielt rørende eller "noe ekstra" ut i fra andre spill jeg har spilt. At selve gameplayet var skuffende kjedelig i tillegg ble det bare et ork å fullføre for å kunne legge spillet tilbake i esken og legge coveret nederst i skuffen.

Liker du andre historiedrevne spill? BioShock Infinite, Dear Esther, The Vanishing of Ethan Carter, Gone Home, etc.?

Anonymous poster hash: 55ed4...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Far Cry 4, vurdere om jeg skal plukke opp Dragon Age Inquisition imorgen.

Får du spilt det altså? Jeg har installert det og alt, men får bare svart skjerm når jeg starter det :dry: Flere som har det problemet, og jeg har prøvd ALT folk har anbefalt :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du spilt det altså? Jeg har installert det og alt, men får bare svart skjerm når jeg starter det :dry: Flere som har det problemet, og jeg har prøvd ALT folk har anbefalt :sur:

Det gikk ikke smertefritt med meg heller, måtte oppdatere til nyeste nvidia driverene men forsatt er det litt "hakking" når jeg kjører og andre små bugs. Men jeg får hvertfall spilt det.

Har du forhørt deg med de du kjøpte det hos, om du kan få pengene tilbake og evt kjøpe det når det kanskje har blitt fikset?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk ikke smertefritt med meg heller, måtte oppdatere til nyeste nvidia driverene men forsatt er det litt "hakking" når jeg kjører og andre små bugs. Men jeg får hvertfall spilt det.

Har du forhørt deg med de du kjøpte det hos, om du kan få pengene tilbake og evt kjøpe det når det kanskje har blitt fikset?

Jeg også gjorde det, fikk bare versjon 340 da, de fleste skriver at 344 er det nyeste.. Ubisoft har hvert fall sagt at de driver å ser på det for å fikse det, men gudene vet jo hvor lang tid det tar :P

Nei, kjøpte de på Gamestop og var så teit og ikke tok GP, og de bytter ikke pc spill. Koden hr jeg jo uansett koblet til min konto :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også gjorde det, fikk bare versjon 340 da, de fleste skriver at 344 er det nyeste.. Ubisoft har hvert fall sagt at de driver å ser på det for å fikse det, men gudene vet jo hvor lang tid det tar :P

Nei, kjøpte de på Gamestop og var så teit og ikke tok GP, og de bytter ikke pc spill. Koden hr jeg jo uansett koblet til min konto :P

Du får gjøre det jeg gjorde med Watch Dogs, vente til det kommer en patch. Teit men er jo ikke mye man kan gjøre :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får gjøre det jeg gjorde med Watch Dogs, vente til det kommer en patch. Teit men er jo ikke mye man kan gjøre :(

Ja, får nesten det. Surt er det men.. Nå tror jeg at jeg har blitt forbannet eller noe, kjøpte meg et sånn tullespill på Steam for å få tiden til å gå, og nå får jeg ikke lov å koble meg på steam client! :grine:

Sitering og svar til slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det bare litt under tre timer til jeg skal hente DA3. Fikk melding i går kveld om at jeg egentlig kunne få hentet det da, men var jo på jobb til etter stengetid. Er superspent. Og glad for at jeg har fått sikret meg den ene av hele TO kopier butikken skulle få inn til min konsoll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte jeg skulle spille Dragon Age Inquisiton, men etter to spillbrekkende insekter gir jeg opp enn så lenge. Akk @ EA.

Svar til slettet innhold fjernet.
Tekola, mod.

Endret av Tekola
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tenkte jeg skulle spille Dragon Age Inquisiton, men etter to spillbrekkende insekter gir jeg opp enn så lenge. Akk @ EA.

Svar til slettet innhold fjernet.

Tekola, mod.

bugs. seriøst....."insekter"?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bugs. seriøst....."insekter"?!

Noe galt med den? Da Grace Hopper lanserte uttrykket var det faktisk snakk om et vaskekte insekt. Skjønner ikke hvorfor ikke metaforen skal funke på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare opplevd to bugs i Dragon Age 3 så landt, og de har heldigvis hatt mindre betydning, selv om den ene var kjip. Den første var at den hopper ut av internettconnection en del, særlig etter større hendelser hvor det liksom er "filmet"story, og den andre er at den ikke alltid lar meg skifte chracter jnder kamp. Akkurat den er litt kjip, og har ført til massedød noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...