Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Herr Heftig

Hvorfor ikke?

Jeg synes det er for stor strekk i lagene, pasningene går for fort og er for presise. Tatalt sett blir det for lett å score, og kampene blir ikke noe estetiske fordi det lønner seg tydeligvis å slå kontra på kontra gjennom hele kampen.

Men jeg elsker at backene endelig har lært seg å gå på overlapp. Og det uten at jeg trenger å dra kanten helt inn i midten. Akkurat det er veldig vakkert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Det første spillet er tilleggspakken? Jeg spilte Alan Wake på Xbox360 og digget spillet. Creepy atmosfære!H

Har kun spilt det første spillet men jeg skal nok begynne på tilleggspakken etterhvert. Ellers står vel Alien Isolation for tur nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon age II : Skal jeg henrette Anders eller la han leve? Han er en utmrket healer men samtidig en kriminell massmorrder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon age II : Skal jeg henrette Anders eller la han leve? Han er en utmrket healer men samtidig en kriminell massmorrder!

du burde avgjøre slikt selv da :P lol

Hvordan liker du DA2? Jeg føler at jeg er den eneste som faktisk liker det med tanke på at mange kritiserer det negativt. Jeg likte det bedre en Origins. jada straff meg XP

Jeg spilte Alien Isolation forrige uke, men jeg har ikke fortsatt på det.

Det er nok inventory-designet samt kartet som blir for vanskelig for meg

og at jeg egentlig er så bortskjemt at jeg ikke liker linære spill. Kanskje det hadde blitt en større emosjonell opplevelse å spille det på PC så jeg skal gi det en tanke. Kontrollen

var såfall dritdårlig svett kukk på håndkontroll. Skal uansett oppdatere RAM og grafikkortet mitt nå så kanskje kanskje.

Alien-Isolation-1XXX.jpg

men egentlig så prioriterer jeg Evil Within og dette her......

Dead-Rising-3.jpg

Endret av Haru
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dragon Age II er bedre enn sitt rykte. For all del, evig gjenbruk av huler og kåker er rimelig teit, men visuell design er bedre enn i det første, karakterene vel så minneverdige, og skurken i akt to er en av de mest interessante jeg har møtt på i et spill. Jeg synes heller ikke skalaen var noe problem, selv om jeg skjønner at enkelte ville foretrekke å reise rundt mer. Slutten var rimelig svak, dog, og jeg er personlig ganske allergisk mot enkelte greie (eller i det minste nøytrale) folk som blir onde fordi de finner en ond dings.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neverwinter .__.

Endgame er elendig. Men leveling er ganske fint. Opplevelsen man har mens man levler minner om hvor godt utgangspunkt Neverwinter hadde før det ble mer pengeorientert.

Nå selger de til og med ting som gjør at du slipper å spille de delene som handler mer om grinding. Altså, viss folk syns det er en bra deal å betale for å slippe å spille, så har noe gått galt et sted. Men det er skjebnen til noen free to play spill, I guess.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dark Souls II igjen, prøver å komme meg gjennom Crown of the Iron King. Sliter og strever, og hater Fume Knight dypt og inderlig, går snart utover håret, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...