Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest BabyBlue

neida, jeg har bare blitt vant med at menneskeheten idag er oversensetiv og tar alt som et angrep eller fornærmelser og dermed starter en krangel XD

spiller du mye? hvilke sjangre spiller du mest? hvilken type gamer er du? ;)

Jeg er egentlig eg Rollespill-fanatiker, men i dag finnes det hundrevis av middelalderske rpg's at jeg har ikke kjøpt noe på lenge, da kjøper jeg kun BioWare titler. Mass Effect er den eneste rpg-serien satt i moderne tid (fremtid) som jeg liker og jeg har ikke støtt på andre spill som er slik. Isåfall ikke i slik kvalitet og verdighet. Alpha Protocol er det eneste unntagen Mass Effect.

Psh, internett vet du. Folk vil alltid finne en unnskyldning for å skape en krangel. Tullete opplegg :laugh:

Jeg har perioder hvor jeg ikke spiller i det hele tatt, og perioder hvor jeg spiller MYE. Er litt på PC, men har i de siste årene gått mer over til ps3 og ps4.

Jeg spiller for det meste eventyrspill og action, og noe skrekk. Om jeg skal liste opp spill jeg virkelig har digget opp gjennom årene må det være Dreamfallspillene (fullførte bok 1 av chapters for noen dager siden), Skyrim og Elder Scrolls, Silent Hill serien, Thief geeket jeg lenge (slutten var skuffende), Tomb Raider. Må selvsagt også føye the last of us på listen og the walking dead som de nyligste spillene. Problemet mitt er at jeg ikke kan plukke opp et spill og si meg ferdig med det, jeg kommer alltid tilbake til favorittene. Forstår meg ikke på min bror som kan legge fra seg spill og si ha det bra også gå over på noe annet, jeg er for emosjonelt involvert til slikt selv om det høres helt dødfødt ut :fnise:

Mass Effect 3, som er det eneste jeg har prøvd, kom jeg ikke langt i... jeg ble plaffet ned for ofte og ga opp. Følte meg bra uverdig etter den episoden, og har siden da bare sett stygt på coveret hver gang jeg går gjennom spillene mine. Men burde kanskje kvinne meg opp og prøve på nytt.

Spill jeg planlegger å takle i nærmere fremtid er Uncharted, Resident Evil og Final Fantasy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, jeg har bare blitt vant med at menneskeheten idag er oversensetiv og tar alt som et angrep eller fornærmelser og dermed starter en krangel XD

spiller du mye? hvilke sjangre spiller du mest? hvilken type gamer er du? ;)

Jeg er egentlig eg Rollespill-fanatiker, men i dag finnes det hundrevis av middelalderske rpg's at jeg har ikke kjøpt noe på lenge, da kjøper jeg kun BioWare titler. Mass Effect er den eneste rpg-serien satt i moderne tid (fremtid) som jeg liker og jeg har ikke støtt på andre spill som er slik. Isåfall ikke i slik kvalitet og verdighet. Alpha Protocol er det eneste unntagen Mass Effect.

Haha alpha protocol var et artig spill, glemmer aldri når vi tar sjefen våres og slenger han igjennom glassruta og banker han. Synd den ble så dårlig mottatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mass Effect 3, som er det eneste jeg har prøvd, kom jeg ikke langt i... jeg ble plaffet ned for ofte og ga opp. Følte meg bra uverdig etter den episoden, og har siden da bare sett stygt på coveret hver gang jeg går gjennom spillene mine. Men burde kanskje kvinne meg opp og prøve på nytt.

Spill jeg planlegger å takle i nærmere fremtid er Uncharted, Resident Evil og Final Fantasy.

HAHA XD

Du vet vel at den der gamecube remaken av det første Resident Evil spillet, får nå en HD versjon til PC (!!!) tidlig i 2015 på steam?

Haha alpha protocol var et artig spill, glemmer aldri når vi tar sjefen våres og slenger han igjennom glassruta og banker han. Synd den ble så dårlig mottatt

Indeed. Alpha Protocol er en ultranisje. Liker scena der Thorton sier

"Did you get your sense for humor removed at birth?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spilte wow før, glad jeg slutta..

Nå går det litt i swtor, witcher2, hearthstone, magic2015, zelda tp (wii),

og the evil within (xbox). Sistnevnte er helt jævlig egentlig, spiller det ikke på kveldstid..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Lindiana

Kjøpte endelig noen nye spill og tørket støvet av ps3'en. Er på infamous2 nå.

The last of us var et megagjesp for min del. At det er blitt game of the year er vel bare nok en av livets store mysterier som jeg må leve med uten å skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte endelig noen nye spill og tørket støvet av ps3'en. Er på infamous2 nå.

The last of us var et megagjesp for min del. At det er blitt game of the year er vel bare nok en av livets store mysterier som jeg må leve med uten å skjønne.

Det er ikke pga. spillet i seg selv, men storyen. Selve gameplay er "kjedelig" og mye prating, men historien er episk, synes mange :) Derfor har det fått mye oppmerksomhet.

Anonymous poster hash: a1127...d7f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat i dag spiller jeg ikke, men kjenner iveren ned i lilletåa over at Dragon Age Inquisition slippes i morgen. Skal stå utenfor butikken når de åpner i morra. Kjekt med fridag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller bare det toontown rewritten spillet litt hver dag men når pokemon mega ruby kommer ut skal jeg spille det :)

Kjøpte meg Far Cry 4 istad, så skal spille det straks tenker jeg :bolledeig:

Jeg har ikke spilt far cry 3 enda en gang, er det spillet bra?

Det er ikke pga. spillet i seg selv, men storyen. Selve gameplay er "kjedelig" og mye prating, men historien er episk, synes mange :) Derfor har det fått mye oppmerksomhet.



Anonymous poster hash: a1127...d7f

Jeg likte ikke spillet fordi det ødela for jak 4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke spilt far cry 3 enda en gang, er det spillet bra?

Kommer jo ann på hva slags type spill du liker, jeg elsket det hvert fall! :) Spiller til vanlig spill som Fable, Assassins Creed og Thief.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer jo ann på hva slags type spill du liker, jeg elsket det hvert fall! :) Spiller til vanlig spill som Fable, Assassins Creed og Thief.

Har det dyr som angriper og områder som man har sett på far cry 3 traileren? Jeg kjøpte far cry spillet til ps3 hvor jeg fikk med alle far cry spilla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...