navnet Skrevet 5. november 2013 #841 Del Skrevet 5. november 2013 Har gjenoppdaget dragon age origins for n'te gang. Blir liksom aldri ferdig med det, samt at jeg har en liten crush på zevran... Spiller enslaved nå, har bare spillt i noen timer. Men av en eller annen grunn så blir jeg så stressa av spillet at jeg bare klarer å spille ett par timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 5. november 2013 #842 Del Skrevet 5. november 2013 BF4 - hvis jeg får logget meg på en server da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 6. november 2013 #843 Del Skrevet 6. november 2013 Sierras "Police Quest", originalversjonen. Mimre mimre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2013 #844 Del Skrevet 7. november 2013 BF4 er ikke spillbart, så spilte Cod:Ghosts singelplayer i går og rundet det, helt greit det, men der funker ikke multiplayeren på grunn av RAM-bug, og screenfreeze. Så nå har jeg to nye spill som ikke kan spilles online, flotters Anonymous poster hash: 36f8a...d9a Anonymous poster hash: 36f8a...d9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SliceOfLife Skrevet 7. november 2013 #845 Del Skrevet 7. november 2013 Oops, var jeg som posta ovenfor^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 8. november 2013 #846 Del Skrevet 8. november 2013 State of Decay Ganske kult spill egentlig. Positivt overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Geralt Skrevet 8. november 2013 #847 Del Skrevet 8. november 2013 Jeg har akkurat kjøpt The Witcher-spillene, nå fikk jeg lyst til å prøve :-) Men først skal jeg gjøre ferdig Tiny Tina's Assault on Dragon Keep! Det er herlig å fnise seg igjennom et spill :-) Me rikey! Witcher-serien er utvilsomt på topp-10 listen min. Spiller for øyeblikket gjennom Orcs must die, før jeg skal starte på Orcs must die 2 mens jeg venter på at BF4 skal være "spillbart". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lygekryss Skrevet 8. november 2013 #848 Del Skrevet 8. november 2013 Spiller GTA5, og har lyst å kjøpe Nether. Noen som har prøvd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 8. november 2013 #849 Del Skrevet 8. november 2013 Spiller GTA5, og har lyst å kjøpe Nether. Noen som har prøvd det? Noen sier at det er det nye WarZ (Infestation: Survivor Stories) (ikke noe med WarZ å gjøre men at Nether kommer til å bli en stor skuffelse og du vil lurt til å kjøpe det møkka spill). Men det ser jo interessant ut så jeg vet ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 17. november 2013 #850 Del Skrevet 17. november 2013 Stadig Skyrim. Det spillet er farlig stort, særlig med utvidelsene. Innimellom questene driver jeg interiørdesign i huset mitt på landet. Når jeg er ferdig med det, tror jeg at jeg må finne meg en pen kone, og kanskje adoptere et par barn. Skal bare gjøre kjelleren ferdig først. Det mangler fortsatt et par bjørnehoder på veggene, og litt gjenstår før husalteret er komplett. Jeg trenger et par amuletter, så er det i boks. Og kanskje daedrisk rustning til utstillingen i våpenkammeret. Småplukk, egentlig, men man vil helst at alt skal være på stell. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Herr Heftig Skrevet 18. november 2013 #851 Del Skrevet 18. november 2013 FIFA 14. Det suger balle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amphitrite Skrevet 18. november 2013 #852 Del Skrevet 18. november 2013 Akkurat NÅ, spiller jeg WoW. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 18. november 2013 #853 Del Skrevet 18. november 2013 Spiller ikke akkurat NÅ, men i går satt jeg i ganske mange timer med Sims 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 18. november 2013 #854 Del Skrevet 18. november 2013 Skal teste ut Tera Rising snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kiimainen teini Skrevet 18. november 2013 #855 Del Skrevet 18. november 2013 Pusler litt med GTA 5 igjen, kjører rundt og lager kaos i trafikken uten mål og mening (har forlengst runda historien). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KleintEastwood Skrevet 18. november 2013 #856 Del Skrevet 18. november 2013 Fremdeles wow. Prøver å få hendene på MUA2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anoia Skrevet 18. november 2013 #857 Del Skrevet 18. november 2013 Det går mye i Civilization 5 og Age of Empires 2 HD om dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. november 2013 #858 Del Skrevet 19. november 2013 Det går mye i Civilization 5 og Age of Empires 2 HD om dagen Har sett dette her ^^ Går mye i civ v her også, begynt å jakte alle trophies.. det kan ta litt tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kaida Skrevet 19. november 2013 #859 Del Skrevet 19. november 2013 WoW så klart. Ønsker meg Hearthstone beta key. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Okapi Skrevet 19. november 2013 #860 Del Skrevet 19. november 2013 Litt for mye Civilization her og, men begynte på Ni no Kuni her om dagen, og det virker da ålreit nok det. Bruker kanskje litt vel mye tid på å komme skikkelig i gang, men det er iallefall lovende. Ligner en del på Dragon Quest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå