Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Har gjenoppdaget dragon age origins for n'te gang. Blir liksom aldri ferdig med det, samt at jeg har en liten crush på zevran...

Spiller enslaved nå, har bare spillt i noen timer. Men av en eller annen grunn så blir jeg så stressa av spillet at jeg bare klarer å spille ett par timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

BF4 er ikke spillbart, så spilte Cod:Ghosts singelplayer i går og rundet det, helt greit det, men der funker ikke multiplayeren på grunn av RAM-bug, og screenfreeze. Så nå har jeg to nye spill som ikke kan spilles online, flotters :P

Anonymous poster hash: 36f8a...d9a

Anonymous poster hash: 36f8a...d9a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har akkurat kjøpt The Witcher-spillene, nå fikk jeg lyst til å prøve :-)

Men først skal jeg gjøre ferdig Tiny Tina's Assault on Dragon Keep! Det er herlig å fnise seg igjennom et spill :-)

Me rikey! Witcher-serien er utvilsomt på topp-10 listen min.

Spiller for øyeblikket gjennom Orcs must die, før jeg skal starte på Orcs must die 2 mens jeg venter på at BF4 skal være "spillbart".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller GTA5, og har lyst å kjøpe Nether. Noen som har prøvd det?

Noen sier at det er det nye WarZ (Infestation: Survivor Stories) (ikke noe med WarZ å gjøre men at Nether kommer til å bli en stor skuffelse og du vil lurt til å kjøpe det møkka spill). Men det ser jo interessant ut så jeg vet ikke helt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Stadig Skyrim. Det spillet er farlig stort, særlig med utvidelsene. Innimellom questene driver jeg interiørdesign i huset mitt på landet. Når jeg er ferdig med det, tror jeg at jeg må finne meg en pen kone, og kanskje adoptere et par barn. Skal bare gjøre kjelleren ferdig først. Det mangler fortsatt et par bjørnehoder på veggene, og litt gjenstår før husalteret er komplett. Jeg trenger et par amuletter, så er det i boks. Og kanskje daedrisk rustning til utstillingen i våpenkammeret. Småplukk, egentlig, men man vil helst at alt skal være på stell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pusler litt med GTA 5 igjen, kjører rundt og lager kaos i trafikken uten mål og mening (har forlengst runda historien).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det går mye i Civilization 5 og Age of Empires 2 HD om dagen :)

Har sett dette her ^^

Går mye i civ v her også, begynt å jakte alle trophies.. det kan ta litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt for mye Civilization her og, men begynte på Ni no Kuni her om dagen, og det virker da ålreit nok det. Bruker kanskje litt vel mye tid på å komme skikkelig i gang, men det er iallefall lovende. Ligner en del på Dragon Quest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...