Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest badeand1

Hvem, jeg? Sims-nerd med alle utvidelsespakkene? Neida, aldri :sjenert:

Det som irriterer meg med karisma er vennekravet! Simmene mine er alltid så usosiale, så de har problemer med å beholde alle vennene sine, med mindre jeg bruker sånne livspong!

Åh, nå vil jeg spille Sims 3! Takk-skarru-faen-meg-ha! :fnise:

Samma her! Har mista noen venner fordi jeg glemmer dem. :fnise: Men har begynt å arrangere fest hver lørdag så håper det hjelper litt. :P

Hehe, bare hyggelig! :nigo::sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud, hvordan har simmene tid til å være sosiale når kjærlighetsforholdet skal pleies, hus skal ryddes, barn skal oppdras, planter skal vannes og lukes, karrierer skal bygges, rom skal pusses opp, OGSÅ MÅ VI BETALE REGNINGER TO GANGER I UKA?!. Nei, mine simmer er sosiale KUN via chat. :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest badeand1

Herregud, hvordan har simmene tid til å være sosiale når kjærlighetsforholdet skal pleies, hus skal ryddes, barn skal oppdras, planter skal vannes og lukes, karrierer skal bygges, rom skal pusses opp, OGSÅ MÅ VI BETALE REGNINGER TO GANGER I UKA?!. Nei, mine simmer er sosiale KUN via chat. :P

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller for tiden Zelda,Skyward Sword. Er hekta fra første stund! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Er det noen Bergenske gamer-jenter som vil være med på date her? Det er så mange av dere :rodmer:

:lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Spiller for tiden Zelda,Skyward Sword. Er hekta fra første stund! :gjeiper:

Har spilt Diablo3 i hele dag, men takket være deg slo jeg på wiien. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har spilt Diablo3 i hele dag, men takket være deg slo jeg på wiien. :fnise:

Var det ikke godt med ett avbrekk da? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenkte finne frem red dead igjen. noen som er med på en multiplayer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er lett med!

Edit: På xbox?

Endret av Niennas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vi har ei lita ei så blir det ikke så mye spilling for tiden, men vi lastet ned Limbo her om dagen, og det likte jeg veldig godt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så utrolig synd at det ikke finnes til pc :closedeyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er så utrolig synd at det ikke finnes til pc :closedeyes:

der er jeg enig

herjer rundt på ps3, jeg. psn-navnet = wildth1ng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Var det ikke godt med ett avbrekk da? ;)

Jo, det var det. Få veive litt med hendene i et fargerikt miljø gjorde godt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan var The Secret world? (selv om det var beta)?

Jeg likte hele konseptet, og hvordan man bygger seg opp innenfor en society. Var litt dårlig valg på utseendet på figuren, og øynene var litt dårlig laget synes jeg. Er nok endel tong man bare må venne seg til, men ble generelt skuffa over UI (inventory, character osv). Dialoger synes jeg tok for lang tid (fikk ikke skippa), kunne tenkt meg tekst eller muligheten til å være mer delaktig i samtalene (noe ala swtor).

Er litt usikker på om det blir et kjøp, samtidig har jeg gledet meg så lenge til det, bare det med secret society er en grunn til å kjøpe :) Det er jo fortsatt 1mnd igjen, så mye kan jo fortsatt skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg likte hele konseptet, og hvordan man bygger seg opp innenfor en society. Var litt dårlig valg på utseendet på figuren, og øynene var litt dårlig laget synes jeg. Er nok endel tong man bare må venne seg til, men ble generelt skuffa over UI (inventory, character osv). Dialoger synes jeg tok for lang tid (fikk ikke skippa), kunne tenkt meg tekst eller muligheten til å være mer delaktig i samtalene (noe ala swtor).

Er litt usikker på om det blir et kjøp, samtidig har jeg gledet meg så lenge til det, bare det med secret society er en grunn til å kjøpe :) Det er jo fortsatt 1mnd igjen, så mye kan jo fortsatt skje.

Hvorfor var du skuffa over UI? Typisk Funcom med mye samtaler og sånt, men dumt at du ikke kunne skippe!

Jeg gleder meg sykt til dette spillet, men jeg gleder meg enda mer til DF kapitler! Nå som SW kommer ut så kan de forhåpentligvis bruke litt tid og penger på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Max Payne 3. Herlig, rånete pang-pang. :biggrin:

Det kom ut i dag, gjorde det ikke? Til pc, eller? Skulle gjerne prøvd det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...