Gjest badeand1 Skrevet 15. mai 2012 #281 Del Skrevet 15. mai 2012 Hvem, jeg? Sims-nerd med alle utvidelsespakkene? Neida, aldri Det som irriterer meg med karisma er vennekravet! Simmene mine er alltid så usosiale, så de har problemer med å beholde alle vennene sine, med mindre jeg bruker sånne livspong! Åh, nå vil jeg spille Sims 3! Takk-skarru-faen-meg-ha! Samma her! Har mista noen venner fordi jeg glemmer dem. Men har begynt å arrangere fest hver lørdag så håper det hjelper litt. Hehe, bare hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 15. mai 2012 #282 Del Skrevet 15. mai 2012 Herregud, hvordan har simmene tid til å være sosiale når kjærlighetsforholdet skal pleies, hus skal ryddes, barn skal oppdras, planter skal vannes og lukes, karrierer skal bygges, rom skal pusses opp, OGSÅ MÅ VI BETALE REGNINGER TO GANGER I UKA?!. Nei, mine simmer er sosiale KUN via chat. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 15. mai 2012 #283 Del Skrevet 15. mai 2012 Herregud, hvordan har simmene tid til å være sosiale når kjærlighetsforholdet skal pleies, hus skal ryddes, barn skal oppdras, planter skal vannes og lukes, karrierer skal bygges, rom skal pusses opp, OGSÅ MÅ VI BETALE REGNINGER TO GANGER I UKA?!. Nei, mine simmer er sosiale KUN via chat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 15. mai 2012 #284 Del Skrevet 15. mai 2012 Spiller for tiden Zelda,Skyward Sword. Er hekta fra første stund! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #285 Del Skrevet 15. mai 2012 Er det noen Bergenske gamer-jenter som vil være med på date her? Det er så mange av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2012 #286 Del Skrevet 15. mai 2012 Spiller for tiden Zelda,Skyward Sword. Er hekta fra første stund! :gjeiper: Har spilt Diablo3 i hele dag, men takket være deg slo jeg på wiien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheSgirl Skrevet 15. mai 2012 #287 Del Skrevet 15. mai 2012 Har spilt Diablo3 i hele dag, men takket være deg slo jeg på wiien. Var det ikke godt med ett avbrekk da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 15. mai 2012 #288 Del Skrevet 15. mai 2012 tenkte finne frem red dead igjen. noen som er med på en multiplayer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. mai 2012 #289 Del Skrevet 16. mai 2012 (endret) tenkte finne frem red dead igjen. noen som er med på en multiplayer? Er lett med! Edit: På xbox? Endret 16. mai 2012 av Niennas Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødtoppen86 Skrevet 16. mai 2012 #290 Del Skrevet 16. mai 2012 Akkurat nå er det Diablo 3 som gjelder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 16. mai 2012 #291 Del Skrevet 16. mai 2012 Siden vi har ei lita ei så blir det ikke så mye spilling for tiden, men vi lastet ned Limbo her om dagen, og det likte jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 16. mai 2012 #292 Del Skrevet 16. mai 2012 tenkte finne frem red dead igjen. noen som er med på en multiplayer? Synes det er så utrolig synd at det ikke finnes til pc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 16. mai 2012 #293 Del Skrevet 16. mai 2012 Synes det er så utrolig synd at det ikke finnes til pc der er jeg enig herjer rundt på ps3, jeg. psn-navnet = wildth1ng Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mai 2012 #294 Del Skrevet 16. mai 2012 Var det ikke godt med ett avbrekk da? Jo, det var det. Få veive litt med hendene i et fargerikt miljø gjorde godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Jiinxs- Skrevet 16. mai 2012 #295 Del Skrevet 16. mai 2012 Diablo 3, jeg grisebanker alle med min lvl 21 barbarian xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 16. mai 2012 #296 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvordan var The Secret world? (selv om det var beta)? Jeg likte hele konseptet, og hvordan man bygger seg opp innenfor en society. Var litt dårlig valg på utseendet på figuren, og øynene var litt dårlig laget synes jeg. Er nok endel tong man bare må venne seg til, men ble generelt skuffa over UI (inventory, character osv). Dialoger synes jeg tok for lang tid (fikk ikke skippa), kunne tenkt meg tekst eller muligheten til å være mer delaktig i samtalene (noe ala swtor). Er litt usikker på om det blir et kjøp, samtidig har jeg gledet meg så lenge til det, bare det med secret society er en grunn til å kjøpe Det er jo fortsatt 1mnd igjen, så mye kan jo fortsatt skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eld Skrevet 16. mai 2012 #297 Del Skrevet 16. mai 2012 Tera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 18. mai 2012 #298 Del Skrevet 18. mai 2012 Max Payne 3. Herlig, rånete pang-pang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. mai 2012 #299 Del Skrevet 18. mai 2012 Jeg likte hele konseptet, og hvordan man bygger seg opp innenfor en society. Var litt dårlig valg på utseendet på figuren, og øynene var litt dårlig laget synes jeg. Er nok endel tong man bare må venne seg til, men ble generelt skuffa over UI (inventory, character osv). Dialoger synes jeg tok for lang tid (fikk ikke skippa), kunne tenkt meg tekst eller muligheten til å være mer delaktig i samtalene (noe ala swtor). Er litt usikker på om det blir et kjøp, samtidig har jeg gledet meg så lenge til det, bare det med secret society er en grunn til å kjøpe Det er jo fortsatt 1mnd igjen, så mye kan jo fortsatt skje. Hvorfor var du skuffa over UI? Typisk Funcom med mye samtaler og sånt, men dumt at du ikke kunne skippe! Jeg gleder meg sykt til dette spillet, men jeg gleder meg enda mer til DF kapitler! Nå som SW kommer ut så kan de forhåpentligvis bruke litt tid og penger på det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chord Skrevet 18. mai 2012 #300 Del Skrevet 18. mai 2012 Max Payne 3. Herlig, rånete pang-pang. Det kom ut i dag, gjorde det ikke? Til pc, eller? Skulle gjerne prøvd det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå