Gjest Winza Skrevet 24. februar 2019 #2181 Del Skrevet 24. februar 2019 33 minutter siden, TinyBean skrev: Zelda: Breath of the wild. Storkoser meg nå for tiden mellom studiene 😄 Skal du ha det nye, remaken av links awakening? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stueloff Skrevet 24. februar 2019 #2182 Del Skrevet 24. februar 2019 19 hours ago, Titania said: Animal crossing: New leaf 😄 Jeg har så lyst til å finne fram New Leaf igjen, men er redd for at alle innbyggerne hater meg for at jeg har vært så lenge borte 😂 Gleder meg vilt til det nye spillet som kommer senere i år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 24. februar 2019 #2183 Del Skrevet 24. februar 2019 8 minutter siden, Winza skrev: Skal du ha det nye, remaken av links awakening? Det frister ja. Har spilt litt på det originale og likte det, så skal ikke se bortfra at jeg skaffer remaken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. februar 2019 #2184 Del Skrevet 24. februar 2019 4 minutter siden, TinyBean skrev: Det frister ja. Har spilt litt på det originale og likte det, så skal ikke se bortfra at jeg skaffer remaken. Jeg digger gameboy Zelda spillene 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. februar 2019 #2185 Del Skrevet 24. februar 2019 10 minutter siden, Stueloff skrev: Jeg har så lyst til å finne fram New Leaf igjen, men er redd for at alle innbyggerne hater meg for at jeg har vært så lenge borte 😂 Gleder meg vilt til det nye spillet som kommer senere i år! Kanskje det har blitt gjort et statskupp mens du har vært vekke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. februar 2019 #2186 Del Skrevet 24. februar 2019 13 minutter siden, Stueloff skrev: Jeg har så lyst til å finne fram New Leaf igjen, men er redd for at alle innbyggerne hater meg for at jeg har vært så lenge borte 😂 Gleder meg vilt til det nye spillet som kommer senere i år! Jeg fikk så mye kjeft at jeg startet på nytt 🤣Ikke rørt det på nesten 2 år 😛 Men er veldig klar for switch-spillet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. februar 2019 #2187 Del Skrevet 24. februar 2019 4 minutter siden, Titania skrev: Jeg fikk så mye kjeft at jeg startet på nytt 🤣Ikke rørt det på nesten 2 år 😛 Men er veldig klar for switch-spillet 😄 Er det så realistisk at tiden du ikke spiller spillet merkes og de oppfører seg som om de skulle vært ekte mennesker? 😛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. februar 2019 #2188 Del Skrevet 24. februar 2019 22 minutter siden, Winza skrev: Er det så realistisk at tiden du ikke spiller spillet merkes og de oppfører seg som om de skulle vært ekte mennesker? 😛 Spillet følger tiden på konsollen, ja Er det natt irl, så er det natt i spillet og du får ikke gjort så mye annet enn å fiske/fange bugs - butikkene er stengt osv. Og innbyggerne blir sure og lurer på hvorfor du har vært borte, huset blir fullt av kakerlakker, og klærne dine råtner blant annet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 24. februar 2019 #2189 Del Skrevet 24. februar 2019 13 minutter siden, Titania skrev: Spillet følger tiden på konsollen, ja Er det natt irl, så er det natt i spillet og du får ikke gjort så mye annet enn å fiske/fange bugs - butikkene er stengt osv. Og innbyggerne blir sure og lurer på hvorfor du har vært borte, huset blir fullt av kakerlakker, og klærne dine råtner blant annet Hjelper det å tulle med klokken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. februar 2019 #2190 Del Skrevet 24. februar 2019 26 minutter siden, Winza skrev: Hjelper det å tulle med klokken? Jepp 😛 Men mener å huske det er noe rart om du skrur den tilbake, men mulig jeg husker feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jaská Skrevet 24. februar 2019 #2191 Del Skrevet 24. februar 2019 Uncharted 4 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2019 #2192 Del Skrevet 24. februar 2019 1 time siden, Stueloff skrev: Jeg har så lyst til å finne fram New Leaf igjen, men er redd for at alle innbyggerne hater meg for at jeg har vært så lenge borte 😂 Gleder meg vilt til det nye spillet som kommer senere i år! Er dette bekreftet?? Anonymkode: 90d73...c62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 24. februar 2019 #2193 Del Skrevet 24. februar 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er dette bekreftet?? Anonymkode: 90d73...c62 Forsinkelser kan skje, men nintendo sier 2019 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TinyBean Skrevet 25. februar 2019 #2194 Del Skrevet 25. februar 2019 12 timer siden, Winza skrev: Jeg digger gameboy Zelda spillene 😄 Min personlige favoritt har vært Majora's Mask i årevis. Likte også Twilight Princess en god stund, men når jeg spilte det for et par år siden ble jeg faktisk litt skuffet. 😂 Morsomt hvordan smaken endrer seg. Har ikke særlig sans for Skyward Sword heller, men jeg liker ikke Wii eller motion controls så det ødelegger sikkert. Skulle gjerne hatt det remastered til Switch, kanskje jeg kunne gitt det en ny sjanse da. Breath of the Wild ser nå ut til å ta over førsteplassen til Majora's mask, hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AndreasBR Skrevet 10. mars 2019 #2195 Del Skrevet 10. mars 2019 Musikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleopatra Skrevet 10. mars 2019 #2196 Del Skrevet 10. mars 2019 Har snart rundet Far Cry Primal 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 10. mars 2019 #2197 Del Skrevet 10. mars 2019 Stardew Valley Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2019 #2198 Del Skrevet 10. mars 2019 csgo Anonymkode: b9fb6...b15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mars 2019 #2199 Del Skrevet 10. mars 2019 Jeg "spiller" radioteateret på nrk1. Sherlock Holmes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 007_008_007 Skrevet 12. mars 2019 #2200 Del Skrevet 12. mars 2019 Call of Cthulhu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå