Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, TinyBean skrev:

Zelda: Breath of the wild. Storkoser meg nå for tiden mellom studiene 😄

Skal du ha det nye, remaken av links awakening?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 hours ago, Titania said:

Animal crossing: New leaf 😄 

Jeg har så lyst til å finne fram New Leaf igjen, men er redd for at alle innbyggerne hater meg for at jeg har vært så lenge borte 😂 Gleder meg vilt til det nye spillet som kommer senere i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Winza skrev:

Skal du ha det nye, remaken av links awakening?

Det frister ja. Har spilt litt på det originale og likte det, så skal ikke se bortfra at jeg skaffer remaken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, TinyBean skrev:

Det frister ja. Har spilt litt på det originale og likte det, så skal ikke se bortfra at jeg skaffer remaken.

Jeg digger gameboy Zelda spillene 😄  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Stueloff skrev:

Jeg har så lyst til å finne fram New Leaf igjen, men er redd for at alle innbyggerne hater meg for at jeg har vært så lenge borte 😂 Gleder meg vilt til det nye spillet som kommer senere i år!

Kanskje det har blitt gjort et statskupp mens du har vært vekke :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Stueloff skrev:

Jeg fikk så mye kjeft at jeg startet på nytt 🤣Ikke rørt det på nesten 2 år 😛 Men er veldig klar for switch-spillet 😄 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, Titania skrev:

Jeg fikk så mye kjeft at jeg startet på nytt 🤣Ikke rørt det på nesten 2 år 😛 Men er veldig klar for switch-spillet 😄 

Er det så realistisk at tiden du ikke spiller spillet merkes og de oppfører seg som om de skulle vært ekte mennesker? 😛 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Winza skrev:

Er det så realistisk at tiden du ikke spiller spillet merkes og de oppfører seg som om de skulle vært ekte mennesker? 😛 

Spillet følger tiden på konsollen, ja :) Er det natt irl, så er det natt i spillet og du får ikke gjort så mye annet enn å fiske/fange bugs - butikkene er stengt osv. 

Og innbyggerne blir sure og lurer på hvorfor du har vært borte, huset blir fullt av kakerlakker, og klærne dine råtner blant annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Titania skrev:

Spillet følger tiden på konsollen, ja :) Er det natt irl, så er det natt i spillet og du får ikke gjort så mye annet enn å fiske/fange bugs - butikkene er stengt osv. 

Og innbyggerne blir sure og lurer på hvorfor du har vært borte, huset blir fullt av kakerlakker, og klærne dine råtner blant annet

Hjelper det å tulle med klokken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Winza skrev:

Hjelper det å tulle med klokken?

Jepp 😛 Men mener å huske det er noe rart om du skrur den tilbake, men mulig jeg husker feil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stueloff skrev:

Er dette bekreftet??

Anonymkode: 90d73...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette bekreftet??

Anonymkode: 90d73...c62

Forsinkelser kan skje, men nintendo sier 2019

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 timer siden, Winza skrev:

Jeg digger gameboy Zelda spillene 😄  

Min personlige favoritt har vært Majora's Mask i årevis. Likte også Twilight Princess en god stund, men når jeg spilte det for et par år siden ble jeg faktisk litt skuffet. 😂 Morsomt hvordan smaken endrer seg. Har ikke særlig sans for Skyward Sword heller, men jeg liker ikke Wii eller motion controls så det ødelegger sikkert. Skulle gjerne hatt det remastered til Switch, kanskje jeg kunne gitt det en ny sjanse da.

Breath of the Wild ser nå ut til å ta over førsteplassen til Majora's mask, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...