Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

XCOM 2. Har hatt det liggende i årevis og fortsatt å spille eneren, så det var vel på tide. Veldig ålreit så langt, liker at det føles en del mer intenst enn forgjengeren.

Holder egentlig også på med Sekiro, men sliter veldig med en hårete slask på toppen av slottet, og må ha litt pause.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nettopp begynt på Greedfall. Det virker lovende hittil. Kanskje litt kjedelig med alt som skal ordnes før reisen, men det er nok litt for øvingens skyld.

Gleder meg til å utvikle karakteren min, at det er noen kule companions og håper at historien er bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Elaine Marley skrev:

Jeg har nettopp begynt på Greedfall. Det virker lovende hittil. Kanskje litt kjedelig med alt som skal ordnes før reisen, men det er nok litt for øvingens skyld.

Gleder meg til å utvikle karakteren min, at det er noen kule companions og håper at historien er bra.

Det ser kult ut! Det blir artig å høre hva du synes :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Veldig sent svar, men jeg likte det godt, til tross for at det ikke er så veldig langt. Skal sies at jeg er ekstremt glad i å vandre rundt og utforske i spill, pluss at jeg er litt RTG-fangirl. 😊

Relativt forutsigbar, uten at det egentlig gjorde så mye for min del. 😂

Anonymkode: 5db5c...c59

Forutsigbart ja, men håpet hele veien at det i det minste at det skulle komme et lite spennende element på slutten. Det kom aldri. Bare tull alt sammen😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Ferdig med XCOM, står fortsatt fast på Sekiro, så pønsker på noe nytt. Fått masse gratisgreier fra Epic, så kanskje Hyper Light Drifter? Ser Gris er på tilbud, litt nysgjerrig på det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Lill3My skrev:

Zelda, Breath of The Wild på Switch;-)

Samme her! 😄 Har starta det på nytt på Master mode. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest 007_008_007
På ‎17‎.‎10‎.‎2019 den 18.23, Kasparaa skrev:

Akkurat nå spiller jeg for det meste Apex og Dying Light. 🤪😄

Dying light er kjempebra! Og spill nummer to kommer neste år :)))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Final Fantasy VII og Death Stranding. Nesten ferdig med første, så blir vel litt mer av det siste etterhvert. Rimelig snålt så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står mellom Pokemon Shield og Planet Zoo. The sims 4 Universitet burde være med i mixe , men de andre er veldig mye mer interessant enn sims akkurat nå

En dyrahage gikk i vasken når alle keeper folka slutta å gi mat til dyrene og alle bare dør 😅 den andre nå går godt, håper den klarer seg 😄

I går satt jeg å spillte pokemon i sån 10 timer 😅😂 jeg er ferdig med å bli champion, har enda post game igjen, men prøver å fylle opp pokedexen.
Jeg skrek høyt 3 ganger, supeise trade, fikk meg en scorebunny, en sobble og en dreepy 🙌🏻🎉 (hadde selv Grookey som starter). Superkjekt med disse suprisetradene 😄😄

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...