Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

  • 8 måneder senere...

Fortsetter under...

Nå har jeg børstet støvet av det gamle Police Quest spillet fra 1987, og hygger meg med det. Gode minner. Ikke umulig at det blir et "maraton". :) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virtua Fighter 5 Ultimate Showdown dukket opp på PS+, så måtte jo prøve. Har ikke spilt VF på årevis, så er ganske rusten, men ser ut som de fleste andre er det og, så vinner faktisk et par kamper. 😛

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Akkurat nå går det mest i PUBG, SnowRunner, Forza Horizon 4, Overcooked 2 og Two Point Hospital.  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linny111

Prøver meg på Bloodborne for første gang. Aaah, så frustrerende :P Har nettopp slått Cleric Beast. Det gikk egentlig greit. Valpen min ville plutselig leke og hoppet opp på meg under kampen, så jeg tar creds for at jeg tok den på andre forsøk altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå spiller jeg gjennom Mass Effect-trilogien på ny. Legendary Edition. Blir igjen slått av hvor fantastisk denne serien er! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Metroid fusion 

Skulle vært Metroid dread, men jeg har ikke Switch og det blir litt mye å betale mange tusen bare for å prøve. Jeg hadde sikkert spilt Mario Kart også, men likevel... 

Anonymkode: 99676...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tabris skrev (På 5.7.2021 den 16.22):

Nå spiller jeg gjennom Mass Effect-trilogien på ny. Legendary Edition. Blir igjen slått av hvor fantastisk denne serien er! 

Enig, en av mine favoritt spill serier 😄 Spesielt toeren er et helt fantastisk spill synes jeg :)

Er det forresten Lulu fra Final Fantasy X på profilbildet ditt?

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Metroid fusion 

Skulle vært Metroid dread, men jeg har ikke Switch og det blir litt mye å betale mange tusen bare for å prøve. Jeg hadde sikkert spilt Mario Kart også, men likevel... 

Anonymkode: 99676...67f

Jeg spilte nylig igjennom dread og dæven var det vanskelig O: Men føler at ingen 2D metroid spill slår super metroid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pc; Heroes of might and magic 3, en tidløs klassiker👌

Minecraft med sønnen

Mobil; pokemon go

Wii; zelda skyward sword, super mario bros og de gamle donkey kong country  SNES spillene

Switch; mario 64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Cid said:

Enig, en av mine favoritt spill serier 😄 Spesielt toeren er et helt fantastisk spill synes jeg :)

Er det forresten Lulu fra Final Fantasy X på profilbildet ditt?

 

Enig, jeg synes også toeren er best. Det kan også ha med å gjøre at det var det første jeg spilte (hadde bare PS3 og ME1 var bare på X-box).

Ja, det er Lulu. :) Er det Cid fra FF-XII?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (26 minutter siden):

Enig, jeg synes også toeren er best. Det kan også ha med å gjøre at det var det første jeg spilte (hadde bare PS3 og ME1 var bare på X-box).

Ja, det er Lulu. :) Er det Cid fra FF-XII?

Jeg har et spesielt forhold til det fordi jeg spilte det på den tiden når jeg nylig hadde flyttet for meg selv og jeg var fortsatt tenåring , jeg er vel også en av de få som likte Andromeda spillet :P

 

Ja er han, jeg syntes Cid karakteren i XII var en episk side skurk :) Og så synes jeg at de fleste Cid karakterene er kule, som for eksempel den Robin Williams  lignende Cid i 8eren 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (2 timer siden):

Jeg spilte nylig igjennom dread og dæven var det vanskelig O: Men føler at ingen 2D metroid spill slår super metroid

Jeg har sett mesteparten nå (YouTube), og det ser skikkelig kult ut. Men jeg vet ikke hvor mye jeg hadde likt å spille de sekvensene der du blir jaktet på av de robotene. Kult å se på, men jeg hadde nok blitt sykt stressa og rota det til. Det er et par sånne sekvenser i Fusion også, og jeg måtte prøve mange ganger... 

Enig i at Super Metroid troner øverst. Stemningen og friheten i det spillet er bare helt unik. 

Anonymkode: 99676...67f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...