Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har sett mesteparten nå (YouTube), og det ser skikkelig kult ut. Men jeg vet ikke hvor mye jeg hadde likt å spille de sekvensene der du blir jaktet på av de robotene. Kult å se på, men jeg hadde nok blitt sykt stressa og rota det til. Det er et par sånne sekvenser i Fusion også, og jeg måtte prøve mange ganger... 

Enig i at Super Metroid troner øverst. Stemningen og friheten i det spillet er bare helt unik. 

Anonymkode: 99676...67f

På samme måte som i fusion så fant jeg de situasjonene stressende, blir som en dødelig versjon av sisten 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller en del MTG Arena for tiden, og lunter fortsatt gjennom Ghost of Tsushima. Merker veldig godt at Ubi style open world overhode ikke er min greie, men det er forsåvidt ikke så galt, så spiller det nok ferdig.

Veldig klar for Elden Ring da, merker jeg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiritfarer, sammen med 10-åringen.

Både veldig koselig spill å spille sammen - og veldig trist…! På en god måte da, men følelsene får kjørt seg når karakterene en har blitt glad i skal følges over til den andre siden.

Anonymkode: c796d...365

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Star Ocean: Till the End of Time, nettopp blitt ferdig og takk og pris for det, jeg merket jeg var godt lei mot slutten :P nå er det over til Star Ocean The Last Hope

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg og samboeren spiller for tiden New World sammen. Har også lyst til å spille Skyrim igjen, da det kom ut en dlc til Skyrim special edition. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 123 eller noe

Detroit Become Human, Kara har blitt familie og en god mamma for Alice, Marcus er en fredelig protestand, men ett mord på samvittigheten med et uhell.. men han Politien Connor ødelegger jeg livet til, vil ikke være pushover for Hank, men han liker ikke jeg står opp for meg selv heller, og jeg klarer ikke velge helt side for han :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 timer siden):

Synes du det er vanskelig også?

Ja. Føler meg en smule dust  ed jevne mellomrom. Begynte i helga. Akkurat kom ti, første boss, som skal være den enkle av dem og sliter gitt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lill3My skrev (20 minutter siden):

Ja. Føler meg en smule dust  ed jevne mellomrom. Begynte i helga. Akkurat kom ti, første boss, som skal være den enkle av dem og sliter gitt

Bare gru deg til sistekjempen, uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 123 eller noe
skruttveig skrev (18 timer siden):

Detroit Become Human, Kara har blitt familie og en god mamma for Alice, Marcus er en fredelig protestand, men ett mord på samvittigheten med et uhell.. men han Politien Connor ødelegger jeg livet til, vil ikke være pushover for Hank, men han liker ikke jeg står opp for meg selv heller, og jeg klarer ikke velge helt side for han :P

Da var det allerede ferdig i går natt :( Hva skal man ta seg til nå? Vi tenkte kanskje Doom Eternal :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tabris skrev (Akkurat nå):

Akkurat nå går det i Cyberpunk2077. Måtte teste.

Må tilstå jeg har vært litt nysgjerrig på det spillet siden det er basert på Cyberpunk2020, et papir rollespill jeg spilte en del på 90-tallet 😊

Er det bra? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Just now, Entern said:

Må tilstå jeg har vært litt nysgjerrig på det spillet siden det er basert på Cyberpunk2020, et papir rollespill jeg spilte en del på 90-tallet 😊

Er det bra? 😊

Svaret på det er vel ja - og nei.

Spillet er unektelig bra. Og spillet har unektelig bugs og svakheter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Tabris said:

Svaret på det er vel ja - og nei.

Spillet er unektelig bra. Og spillet har unektelig bugs og svakheter. 

Jeg syns ikke Cyberpunk var bra i det hele tatt, dessverre. Men jeg har ikke spilt det siden det kom ut. Hovedhistorien fenger meg ikke, jeg misliker hovedkarakteren (vanskelig å leve seg inn i), byen er død og uinteressant annet enn visuelt. 😐

Jeg spiller Morrowind om dagen. 🤩

Anonymkode: 027ba...21e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg syns ikke Cyberpunk var bra i det hele tatt, dessverre. Men jeg har ikke spilt det siden det kom ut. Hovedhistorien fenger meg ikke, jeg misliker hovedkarakteren (vanskelig å leve seg inn i), byen er død og uinteressant annet enn visuelt. 😐

Jeg spiller Morrowind om dagen. 🤩

Anonymkode: 027ba...21e

Morrowind er en klassiker. 🤩

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne er skrevet i 2011! Herregud så gøy, skal svare for akkurat det årstallet

Hmm.. hvis ikke jeg tar feil så spilte jeg mye Call of Duty Black ops 1, vanlig minecraft (Uten mods), og Portal 1 og 2.
Spilte også mye slenderman og Amnesia på den tiden. Trur også jeg spilte Mist of Pandaria
Spilte også masse på Wii'en, Mario kart, Twilight princess og Wii Sports 😆 Husker ikke alle spilla jeg hadde til Wii'en, kjøpte en del mario spill til Wii U'en når den kom ut, den kom vel i 2012? Da kjøpte jeg også Ocarina of Time og Majoras mask.

I dag 2021 spiller jeg Animal crossing, breath of the wild, Mario 64 på switch og Mario Party superstars.

Spiller også modda minecraft (Engimatica 6), Overwatch, WoW innemellom, også Dead By Daylight. Ønsker å spille mer, men har en sønn på halvannet år nå, så spillinga skjer etter kl 8 på kvelden når guttungen er lagt og rødding og vasking er unnagjort 😜 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...