Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Gjest Linaria

På reise med Switchen, så nå er det The Binding of Isaac det går i (var på salg i dag!). Når jeg kommer hjem, skal jeg skaffe meg Kingdom Hearts-serien og se om jeg får spilt gjennom. Også har jeg Red Dead Redemption 2 som sitter og venter på meg... Og jeg har skikkelig lyst til å spille gjennom Spyro, og catche opp med Assassin's Creed (er på Syndicate nå). Det er i hvert fall det jeg MÅ spille. Har noen 2017-spill liggende også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

23 timer siden, Cleopatra skrev:

Far Cry 3

Sims 4

Er Far Cry 3 noe bra?

Anonymkode: ff8a6...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå gjør jeg ferdig alle DLC'ene i Fallout 4. Når jeg er ferdig med det skal jeg starte på Skyrim (for andre gang).

Hender jeg spiller litt Fallout 76 også, men spiller det bare med mannen, og kjenner det er litt vanskelig å finne tid som passer for oss begge så det har dessverre blitt litt mer sjeldent enn jeg hadde håpet på. (Hjelper ikke at spiller har vært et eneste stort kaos siden det kom ut. :roll: )

Anonymkode: ff583...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå gjør jeg ferdig alle DLC'ene i Fallout 4. Når jeg er ferdig med det skal jeg starte på Skyrim (for andre gang).

Hender jeg spiller litt Fallout 76 også, men spiller det bare med mannen, og kjenner det er litt vanskelig å finne tid som passer for oss begge så det har dessverre blitt litt mer sjeldent enn jeg hadde håpet på. (Hjelper ikke at spiller har vært et eneste stort kaos siden det kom ut. :roll: )

Anonymkode: ff583...9a8

Begynte nettopp på Skyrim igjen jeg og:-=. Fra start, med alle DLC's:-)

Anonymkode: 90d73...c62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Red Dead Redemption 2. Andre gang jeg spiller det nå. Venta 8 år på det spillet. 

Anonymkode: 1053e...8a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte å spille House Flipper, elsket det. Så litt på youtube, Thinknoodles, for å få litt inspirasjon. Kom over «haloween» special episoden han hadde, og 😰😰😰😰 har ikke spilt siden. Livredd for at jeg ved et uhel kanskje har kjøpt huset (kjøpte et rett før jeg avslutta sist, uten å se på det) 😰😰😰

Er det en ting jeg virkelig ikke takler så er det slikt, hadde mareritt i to dager etter å ha sett dette. Men måtte og bare se for ... klarer jo ikke la være heller 😅😂 må nesten bare gråte meg i søvn 😭 følte jeg måtte forberede meg på hva som var der 😅😂😭😓☹️😂😂 (berg og dalbane med følelser rundt dette!)

Noen som vet om huset blir helt «friskt» om man begraver kista? Altså at man ikke må inn i huset og oppdage spøkelset og alt det der? 😓 (og at man fint kan selge masken på veggen uten problem?)

Planen var jo å kjøpe alle husene og selge dem, men har ikke klart å røre spillet nå på 2-3 uker 😬 

Virkelig ikke «my cup of tea!»💀💀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat nå gjør jeg ferdig alle DLC'ene i Fallout 4. Når jeg er ferdig med det skal jeg starte på Skyrim (for andre gang).

Hender jeg spiller litt Fallout 76 også, men spiller det bare med mannen, og kjenner det er litt vanskelig å finne tid som passer for oss begge så det har dessverre blitt litt mer sjeldent enn jeg hadde håpet på. (Hjelper ikke at spiller har vært et eneste stort kaos siden det kom ut. :roll: )

Anonymkode: ff583...9a8

Hehe, jeg startet på Fallout 4 i slutten av november og jeg endte opp med å spille det daglig helt til 2 uker siden :P Fallout spill avhengighetsskapende gitt

Jeg prøvde 76 men syntes det var kjedelig, jeg likte 4 mye bedre

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er Far Cry 3 noe bra?

Anonymkode: ff8a6...89f

Ja, det er en av de beste spillene jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

4 timer siden, Winza skrev:

Mass Effect 3, digger Mass Effect trilogien 😄 

Meg og! Har spilt 2-eren flere ganger enn jeg kan telle 😂 Ble emosjonelt første gangen jeg spilte gjennom trilogien i 2015. Falt pladask for det universet og alle karakterene.

Bytter litt mellom Sims 4 og Far Cry 4 her på hybelen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, TinyBean skrev:

Meg og! Har spilt 2-eren flere ganger enn jeg kan telle 😂 Ble emosjonelt første gangen jeg spilte gjennom trilogien i 2015. Falt pladask for det universet og alle karakterene.

Bytter litt mellom Sims 4 og Far Cry 4 her på hybelen.

 

Jeg gjør alltid de moralsk riktige valgene, jeg har det bare rett og slett ikke inni meg å være slem :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...