Cid Skrevet 26. juni #3981 Skrevet 26. juni proghodet skrev (30 minutter siden): Jeg må få begynt på Bethesda-spill snart! Jeg kom et stykke i Fallout 3 den gangen det kom ut, men fikk aldri spilt det ferdig. Føler også jeg har lyst til å ta unna 1 og 2 først, og så er det en rekke Elder Scrolls spill som skal til pers.. Så mange spill, så liten tid! Har siden sist fullført Elroy and the Aliens. Artig point-and-click eventyr á la spill fra LucasArts på 90-tallet. Ikke for vanskelig og passe langt, ca 10t. Fullførte Magicka i går - mye humor i voice og manus her. Var ikke egentlig vanskelig, men kapittel 11 (av 12) hadde en vill stigning i vanskelighet for min del. Kan hende det bare er jeg som er dårlig 🤷♂️ Dette spillet tok også ~10t I kveld startes Final Fantasy 8 på den første PlayStation. Har spilt til slutten av disk 1 av 4 en eller annen gang, men starter på nytt siden jeg ikke husker noe... Jeg har spilt 3 og New Vegas 6-7 ganger nå siden 2010, blir aldri lei 😅 1
ghuleh Skrevet 26. juni #3982 Skrevet 26. juni proghodet skrev (4 timer siden): I kveld startes Final Fantasy 8 på den første PlayStation. Har spilt til slutten av disk 1 av 4 en eller annen gang, men starter på nytt siden jeg ikke husker noe... Ah, mitt absolutte favorittspill! 1
Vaermina Skrevet 15. juli #3983 Skrevet 15. juli Veksler mellom Oblivion, FFVII rebirth, Skyrim og fall guys 😅
Fant80 Skrevet 17. juli #3985 Skrevet 17. juli 007 First Light Spirituell oppfølger til Hitman. Klarer ikke finne NOE Bond i dette spillet. Det er ene og alene et Hitman Spill i alle mekanismer. Skuffende mtp jeg ønsket meg en mer action preget Bond opplevelse. Litt usikker på hva jeg egentlig mener,men spiller heller Hitman en Hitman med Bond tema. Ikke noe dårlig spill. Bare ikke hva jeg ønsket meg. Liker heller ikke så godt historien. Bond virker som hvilken som helst 20 åring med alt for stor selvtillit.
Cid Skrevet 17. juli #3986 Skrevet 17. juli Fant80 skrev (1 minutt siden): 007 First Light Spirituell oppfølger til Hitman. Klarer ikke finne NOE Bond i dette spillet. Det er ene og alene et Hitman Spill i alle mekanismer. Skuffende mtp jeg ønsket meg en mer action preget Bond opplevelse. Litt usikker på hva jeg egentlig mener,men spiller heller Hitman en Hitman med Bond tema. Ikke noe dårlig spill. Bare ikke hva jeg ønsket meg. Liker heller ikke så godt historien. Bond virker som hvilken som helst 20 åring med alt for stor selvtillit. Jeg ville ha et som dette spillet. 1
Lurium Skrevet 18. juli #3987 Skrevet 18. juli Turist-modus D4, bare for å få med meg hovedhistorien. Fortsatt lei av sjangeren etter å ha spilt D2R (HC) en del i fjor.
proghodet Skrevet 25. juli #3988 Skrevet 25. juli Ferdig med Final Fantasy VIII - bra greier, tok ~80t. Elsket junction-systemet og likte historien! Så nå starter den interne krangelen om neste ut er FFIV, FFVI eller FFIX.. Eller Chrono Trigger? 😮 Mens jeg krangler med meg selv om hvilken det blir, kjører jeg gjennom et månedsferskt spill med Detective Grimoire; the Mermaid Mask
Perle Skrevet 4. august #3993 Skrevet 4. august (endret) Ludo med en seksåring som hater å tape. 🤪 Endret 5. august av Perle 1
Vaermina Skrevet 9. august #3995 Skrevet 9. august proghodet skrev (På 25.7.2026 den 22.17): Ferdig med Final Fantasy VIII - bra greier, tok ~80t. Elsket junction-systemet og likte historien! Så nå starter den interne krangelen om neste ut er FFIV, FFVI eller FFIX.. Eller Chrono Trigger? 😮 Mens jeg krangler med meg selv om hvilken det blir, kjører jeg gjennom et månedsferskt spill med Detective Grimoire; the Mermaid Mask FFIV elsket jeg, den med Cecil og Kain og de! 🥹 dungeon musikken ❤️ Jeg fortsetter på Rebirth i kveld, lagret utenfor Gii village for 3 dager siden. Elsker det, men merker jeg drøyer det og haler ut tiden fordi jeg ikke vil dra til temple of ancients. Husker ikke fra psx når det kommer, men tror det nærmer seg 😭 1
proghodet Skrevet 16. august #3997 Skrevet 16. august Vaermina skrev (På 9.8.2026 den 23.07): FFIV elsket jeg, den med Cecil og Kain og de! 🥹 dungeon musikken ❤️ Jeg har startet på det før en gang for lenge siden, så det spørs om ikke det blir 6'ern som blir neste FF, ja.. Må få tettet hullet mellom 5, 7 og 8! 9'ern har jeg aldri startet på, så det kan vente.. I mellomtiden har jeg fullført noen spill på PC: 1. Diablo II + Lord of Destruction med min bror og med min eldste sønn på LAN. Skrekkelig moro! 2. Split Fiction med madammen. Det bør vel komme som en overraskelse for absolutt ingen at Hazelight sine co-op spill leverer kvalitet som de pleier, akkurat som "It Takes Two" og "A way out". Masse forskjellige mechanics i løpet av spillet. 3. Fullført WarCraft 2: The Tides of Darkness, orc og human campaigns. Men nå kjenner jeg at jeg er klar for noe mer rett frem - kanskje beat'em up á la Turtles: Shredders Revenge..
Vaermina Skrevet 16. august #3998 Skrevet 16. august (endret) proghodet skrev (6 minutter siden): Jeg har startet på det før en gang for lenge siden, så det spørs om ikke det blir 6'ern som blir neste FF, ja.. Må få tettet hullet mellom 5, 7 og 8! 9'ern har jeg aldri startet på, så det kan vente.. I mellomtiden har jeg fullført noen spill på PC: 1. Diablo II + Lord of Destruction med min bror og med min eldste sønn på LAN. Skrekkelig moro! 2. Split Fiction med madammen. Det bør vel komme som en overraskelse for absolutt ingen at Hazelight sine co-op spill leverer kvalitet som de pleier, akkurat som "It Takes Two" og "A way out". Masse forskjellige mechanics i løpet av spillet. 3. Fullført WarCraft 2: The Tides of Darkness, orc og human campaigns. Men nå kjenner jeg at jeg er klar for noe mer rett frem - kanskje beat'em up á la Turtles: Shredders Revenge.. Jeg tror ikke jeg har begynt på VI en gang, startet så vidt på III, men tror ikke jeg kom noe særlig langt. Har veldig lyst å spille gjennom det. IX er veldig bra, så det anbefales 🙂 --- Startet på Larry serien med mannen i går, lugubert men nostalgisk og morsomt! Endret 16. august av Vaermina 1 1
proghodet Skrevet 16. august #4000 Skrevet 16. august Cid skrev (3 minutter siden): Blossom Tales. Zelda-clone? Ser veldig fint ut!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå