proghodet Skrevet 16. august #4001 Skrevet 16. august (endret) Vaermina skrev (13 minutter siden): Jeg tror ikke jeg har begynt på VI en gang, startet så vidt på III, men tror ikke jeg kom noe særlig langt. Har veldig lyst å spille gjennom det. IX er veldig bra, så det anbefales 🙂 My bad, jeg leste romertallet feil - dødssynd i Final Fantasy kretser! 😂 Jeg startet vel 4'ern en gang.. husker karakterene såvidt og et slott i en ørken? Må definitivt tilbake og fullføre den også.. Vaermina skrev (13 minutter siden): Startet på Larry serien med mannen i går, lugubert men nostalgisk og morsomt! Harmløs moro! VGA eller med tekst-parser? Endret 16. august av proghodet
Cid Skrevet 16. august #4002 Skrevet 16. august proghodet skrev (7 minutter siden): Zelda-clone? Ser veldig fint ut! Er veldig bra, spilt det før men blir aldri lei. Samme med Ittle Dew spillene son jeg nettopp spilte på nytt igjen. 1
MusikkErLivet Skrevet 16. august #4003 Skrevet 16. august Vaermina skrev (På 9.8.2026 den 23.07): FFIV elsket jeg, den med Cecil og Kain og de! 🥹 dungeon musikken ❤️ Jeg fortsetter på Rebirth i kveld, lagret utenfor Gii village for 3 dager siden. Elsker det, men merker jeg drøyer det og haler ut tiden fordi jeg ikke vil dra til temple of ancients. Husker ikke fra psx når det kommer, men tror det nærmer seg 😭 Verste øyeblikket i spillhistorien! Herregud så vondt det gjorde. 😢 proghodet skrev (11 timer siden): Jeg har startet på det før en gang for lenge siden, så det spørs om ikke det blir 6'ern som blir neste FF, ja.. Må få tettet hullet mellom 5, 7 og 8! 9'ern har jeg aldri startet på, så det kan vente.. I mellomtiden har jeg fullført noen spill på PC: 1. Diablo II + Lord of Destruction med min bror og med min eldste sønn på LAN. Skrekkelig moro! 2. Split Fiction med madammen. Det bør vel komme som en overraskelse for absolutt ingen at Hazelight sine co-op spill leverer kvalitet som de pleier, akkurat som "It Takes Two" og "A way out". Masse forskjellige mechanics i løpet av spillet. 3. Fullført WarCraft 2: The Tides of Darkness, orc og human campaigns. Men nå kjenner jeg at jeg er klar for noe mer rett frem - kanskje beat'em up á la Turtles: Shredders Revenge.. Diablo 2 + LoD er seriøst moro! Spilte det masse med kompiser før; den gang vi hadde god tid. Her går det i Wordfeud nå, men skal starte med Disco Elysium en dag snart. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå