Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
lolitsme skrev (6 timer siden):

Red dead redemption 2 har 1200 timer in game blir aldri lei det spillet. ❤️

Fantastisk historie.

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette spillet anbefales! Har allerede 90 timer i det! Spiller det akkurat nå.
Docked ❤️

Skrevet

Chained Echoes, ganske bra hittil.

Skrevet

007 First light 😊

Skrevet

Fortsatt Chained Echoes, ganske bra spill. Anbefaler det til alle som liker klassiske jrpgs :)

Skrevet
Titania skrev (På 27.5.2026 den 22.21):

007 First light 😊

Er det bra?

Skrevet
Gunstein123 skrev (24 minutter siden):

Er det bra?

Det er ikke et typisk spill jeg spiller, for å ha nevnt det først 😅

Men jeg syns det er bra 😁 Dauer hele tiden, men det er meg og ikke spillet som er problemet :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Oppdaget et nytt, gratis deckbuilder spill på Steam - Cards and Castles 2. 

Er som en blanding av Hearthstone og Magic the Gathering, kombinert med strategi på brett. Veldig gøy!

Skrevet

Star Wars Outlaws

Skrevet

Species:unknown

Skrevet
Titania skrev (16 timer siden):

Men jeg syns det er bra 😁 Dauer hele tiden, men det er meg og ikke spillet som er problemet :fnise:

Samme her🤣 

jeg liker det også!

Skrevet
arctikatt skrev (På 30.5.2026 den 17.40):

Star Wars Outlaws

Irriterte meg at det var så tafatt spill. Det finnes mange kjøretøy i spillet, men man kan bare bruke den ene speederen man har. Våpen som droppes av fiender kan som regel ikke brukes. Og man får nesten ikke lov til å ta de med over en dørterskel til neste scene/rom. I begynnelsen gikk det ikke an å gå opp stiger engang med ekstravåpen. Da ble de kastet. Merkelig løsning for å skyte når man er på speederen. Kjør rundt og rundt og rundt fienden og finn noe å hoppe på så kan du skytte etter en stund med adrenaline rush..? 

AnonymBruker
Skrevet

Witcher igjen 

Anonymkode: 415a6...7f8

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Witcher igjen 

Anonymkode: 415a6...7f8

3?

Skrevet
Titania skrev (På 30.5.2026 den 16.42):

Er det bedre enn de gamle?

Skrevet
Cid skrev (2 minutter siden):

Er det bedre enn de gamle?

Kun spilt golden eye, men absolutt bedre

Skrevet
newman01 skrev (41 minutter siden):

Irriterte meg at det var så tafatt spill. Det finnes mange kjøretøy i spillet, men man kan bare bruke den ene speederen man har. Våpen som droppes av fiender kan som regel ikke brukes. Og man får nesten ikke lov til å ta de med over en dørterskel til neste scene/rom. I begynnelsen gikk det ikke an å gå opp stiger engang med ekstravåpen. Da ble de kastet. Merkelig løsning for å skyte når man er på speederen. Kjør rundt og rundt og rundt fienden og finn noe å hoppe på så kan du skytte etter en stund med adrenaline rush..? 

Ikke kommet så veldig langt enda, men blir interessant å se om jeg irriterer meg over de samme tingene!

Skrevet (endret)

Nettopp fullført Muramasa - The Demon Blade på Nintendo Wii. Litt repetativt, men fin japansk atmosfære fra Edo-perioden!
muramasa.thumb.jpg.20b8799f5752c616a46be165ce0a2dde.jpg

På PC er jeg i kapittel 3 av Icewind Dale II. Skvatt litt når stemmen til en av karakterene tilhørte ingen ringere enn Peter Stormare.id2.thumb.jpg.dd6dff1db9fcdfb6b83dcfbc56b123f7.jpg

Edit: Ferdig med Icewind Dale II!

Endret av proghodet
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
Skrevet
Cid skrev (På 15.6.2026 den 0.46):

Fallout 3.

Jeg må få begynt på Bethesda-spill snart! Jeg kom et stykke i Fallout 3 den gangen det kom ut, men fikk aldri spilt det ferdig. Føler også jeg har lyst til å ta unna 1 og 2 først, og så er det en rekke Elder Scrolls spill som skal til pers.. Så mange spill, så liten tid!

Har siden sist fullført Elroy and the Aliens. Artig point-and-click eventyr á la spill fra LucasArts på 90-tallet. Ikke for vanskelig og passe langt, ca 10t.

elroy-and-the-aliens.jpg.bf1afa103aaa7b8265127629c7970092.jpg

Fullførte Magicka i går - mye humor i voice og manus her. Var ikke egentlig vanskelig, men kapittel 11 (av 12) hadde en vill stigning i vanskelighet for min del. Kan hende det bare er jeg som er dårlig 🤷‍♂️ Dette spillet tok også ~10t
magicka.jpg.bb3a981d91bdb131eca46880b4cbca29.jpg

I kveld startes Final Fantasy 8 på den første PlayStation. Har spilt til slutten av disk 1 av 4 en eller annen gang, men starter på nytt siden jeg ikke husker noe...

400,- Final Fantasy VIII - PS1 (Genbrug)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...