Tabris Skrevet 19. november 2015 #1721 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg spiller også Fallout 4 for tiden, og storkoser meg. Det er lenge siden jeg har levd meg så inn i et spill og kost meg så mye. Samboer og jeg spiller på skift. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 19. november 2015 #1722 Del Skrevet 19. november 2015 (endret) Tror jeg vil våge å påstå New Vegas er et bedre spill med en bedre historie, men på godt og vondt er det også en del mer tullete enn hovedserien. Spørs vel hvor mye humor du liker i postapokalypsen din.Koste meg for det meste i Borderlands, så skal nok takle det om ting ikke er gravalvorlige.Edit:Prøver litt nå, hadde et litt uhell med en geit og endte opp med å drepe alle jeg kom over i startbyen uten å ha lagret først. Kan kanskje prøve å følge quests en gang før jeg tar den varianten. Restart. Endret 19. november 2015 av Utenegenart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2015 #1723 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg spiller The book of unwritten tales akkurat nå. Og litt WoW utenom. Anonymkode: 2f35a...4af Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 21. november 2015 #1724 Del Skrevet 21. november 2015 Fran Bow, et pek-og-klikk eventyrspill om ei lita jente på galehus. Fengende så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Utenegenart Skrevet 21. november 2015 #1725 Del Skrevet 21. november 2015 Xenoblade Chronicles på 3DS. Herre, som det spillet kunne ha nyttegjort seg av et tastatur fullt av hotkeys. Litt usikker på om jeg kommer til å fullføre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fruziria Skrevet 22. november 2015 #1726 Del Skrevet 22. november 2015 The sims 4 :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderbitch Skrevet 22. november 2015 #1727 Del Skrevet 22. november 2015 Jeg spiller også Fallout 4 for tiden, og storkoser meg. Det er lenge siden jeg har levd meg så inn i et spill og kost meg så mye. Samboer og jeg spiller på skift. Åå på misunnelig jeg er på dere som spiller dette. Hadde tenkt å kjøpe det til Ps3 etter jeg var ferdig med eksamener, og kose meg ekstremt med det i julen, men skjønner jo nå at det ikke går:-( Jeg kan såvidt rettferdiggjøre 4-500 kr på et spill i julegave til meg selv, men 3-4000,- blir litt verre.Jaja, kanskje til neste jul. Skal kjøpe et par billige spill til Ps3 isteden, noen anbefalinger? Har vel egentlig bare spillt Fallout, far cry og GTA de siste årene. (Har ikke tid, grrr) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 22. november 2015 #1728 Del Skrevet 22. november 2015 Åå på misunnelig jeg er på dere som spiller dette. Hadde tenkt å kjøpe det til Ps3 etter jeg var ferdig med eksamener, og kose meg ekstremt med det i julen, men skjønner jo nå at det ikke går:-( Tror du må ha en PS4, tviler på at det er til 3'ern. Skuff. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 22. november 2015 #1729 Del Skrevet 22. november 2015 League of Legends Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 22. november 2015 #1730 Del Skrevet 22. november 2015 Fallout 4, Elder scrolls online og league of legends (tiltider) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 22. november 2015 #1731 Del Skrevet 22. november 2015 Fallout 4, Elder scrolls online og league of legends (tiltider)Nice Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Misbetta Skrevet 22. november 2015 #1732 Del Skrevet 22. november 2015 Nice Ikke sant 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 23. november 2015 #1733 Del Skrevet 23. november 2015 Fallout 4, driver å flørter med Paladin Danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 25. november 2015 #1734 Del Skrevet 25. november 2015 Safety Danse Tiny DanserDansing in the moonlight Dansing Queen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1735 Del Skrevet 27. november 2015 Tror du må ha en PS4, tviler på at det er til 3'ern. Skuff. :/Om de hadde lagd det for ps3 så hadde ikke spillet kunnet blitt like stor og ha like god grafikk med tanke på hardware forskjellen. Man kunne ikke hatt witcher 3 på last gen console for eksempel. Lol nå høres jeg ut som en skikkelig nerd Men fallout 4 er på pc da i hvert fall :) Anonymkode: d4d44...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mona Sax Skrevet 27. november 2015 #1736 Del Skrevet 27. november 2015 Om de hadde lagd det for ps3 så hadde ikke spillet kunnet blitt like stor og ha like god grafikk med tanke på hardware forskjellen. Man kunne ikke hatt witcher 3 på last gen console for eksempel. Lol nå høres jeg ut som en skikkelig nerd Men fallout 4 er på pc da i hvert fall :)Anonymkode: d4d44...855Det tenkte jeg ikke på, men det er jo logisk, ja. Jo heftigere grafikk jo mer kreves av utstyret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. november 2015 #1737 Del Skrevet 27. november 2015 Om de hadde lagd det for ps3 så hadde ikke spillet kunnet blitt like stor og ha like god grafikk med tanke på hardware forskjellen. Man kunne ikke hatt witcher 3 på last gen console for eksempel. Lol nå høres jeg ut som en skikkelig nerd Men fallout 4 er på pc da i hvert fall :)Anonymkode: d4d44...855Du skal ha gode specs for å kjøre Fallout 4 på PC helt smooth, de fleste har små laptops og ikke gaming rigger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. november 2015 #1738 Del Skrevet 27. november 2015 Du skal ha gode specs for å kjøre Fallout 4 på PC helt smooth, de fleste har små laptops og ikke gaming riggerPc er pc da eller?Synes det er rar at noen pc-er koster over 50 tusen O: Anonymkode: d4d44...855 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 27. november 2015 #1739 Del Skrevet 27. november 2015 Pc er pc da eller?Synes det er rar at noen pc-er koster over 50 tusen O:Anonymkode: d4d44...855Pc er kanskje Pc, men innmaten er forskjellig. Jeg har en rigg til 12.000 men grafikk kortet mitt er litt svakt til Fallout 4 på PC. Så jeg spiller på Xbox One inntil jeg får råd til et bedre grafikk kort. Jeg vil gjerne kjøre spillet i ultra settings, å da kreves det god PC. PC er helt klart det beste, da man kan ha mods etc. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 27. november 2015 #1740 Del Skrevet 27. november 2015 The Binding of Isaac: Afterbirth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå