Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Monster Hunter 4 Ultimate.

Var i tvil fram til våpentreningsoppdragene. Nå er jeg nyforelska og skal jakte drager med hammer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Terraria! Det er så lenge siden jeg har spilt det, så med den nye oppdateringen har jeg startet ny karakter og verden. Mye nytt og gøy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Child of light :D Ser egentlig skikkelig kjipt ut, men egentlig veldig koselig RPG :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Burnout Paradise.

Kjøpte det nylig billig hos Origin etter å ha spilt det litt for 5 år siden. Fortsatt et overlegent MMO-spill med bil, og god aktivitet. Folk fra hele verden er med, og det er vanvittig underholdende.

Anonymous poster hash: 17097...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Destiny og Star Wars: The Old Republic. Har en kamerat som pusher på at jeg skal prøve World of Tanks, men jeg vet ikke heeelt... :P

Anonymous poster hash: c72b9...6ed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå?? 

World of Warcraft.

Men jeg har tenkt å spille noe på PS4 da... 

Destiny, Bloodborne, GTA V, Evolve, Assassin's Creed franchisene og mange andre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LIFE IS STRANGE

100/10 ;)

Elsker LiS! Flere burde spille det! Tenker å spille gjennom episode 4 på nytt idag på den andre save filen min. Spilte den for første gang for en uke siden, men trengte litt tid på å fordøye den episoden før jeg spilte igjen,hehe....

Kan ikke vente til episode 5!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hm jeg har faktisk ikke spilt et spill på en stund nå, kvinneguiden tar opp for mye av tiden min :fnise: Men jeg tenker på å fortsette på Pokémon Omega Ruby :) Jeg har ikke spilt spillet siden (Hm jeg vet faktisk ikke hvor lenge :P) Tida flyr jammen i vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terraria... Hadde glemt hvor hektet jeg blir. Og jeg har ikke startet på hardmode engang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spilte nettopp gjennom Brothers: A Tale of Two Sons. Nå er jeg jo ubeskrivelig mandig, men måtte likevel bruke all min kraft for å holde tilbake tårene på slutten der. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^På slutten av Brothers-spillet fikk jeg ekstremt mye støv og rusk på øynene iallefall, sånt helt plutselig. Skjønner ikke hvorfor. :rolleyes:

Idag har jeg spilt litt Minecraft/Hatpack. Men vurderer å spille litt Batman Arkham Origins før jeg legger meg, vi får se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Child of light :D Ser egentlig skikkelig kjipt ut, men egentlig veldig koselig RPG :D

Musikken til Child of Light er nydelig! :rodmer:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Jeg starta på det for 5 år siden men det var så kjedelig at jeg klarte ikke mer -_-

Jeg tar heller en gjennomgang av harry potter 1 til 3 på last last gen consoles :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...