Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har spilt gjennom en del eldre spill jeg gikk glipp av i det siste, holder på med Bioshock akkurat nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått kjempedilla på Mass Effect-serien.

 

Spilte ME1 og 2 (videreførte karakteren), startet på ME3, men var ikke helt fornøyd med enkelte valg jeg hadde gjort og outcomes jeg hadde fått i ME2, så da startet jeg likegjerne en ny karakter i ME2 for å "fikse" på det.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Startet akkurat på Limbo. Litt sært, men ganske kult! :)

 

Ps Plus abonnent, altså :fnise:

Anonymous poster hash: bf39b...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Radiation Island på ipad. Blir så jævlig stressa

Anonymous poster hash: cb51a...460

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon Age: Inquisition.

 

Da må du kjøpe The Witcher 3. Du kommer til å døøøøø, så bra er det:-)

Anonymous poster hash: bf39b...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det Onde Inni. Blir litt grinete over den klumpete kontrollen (sikkert kjekt å etterligne The Last of Us, men hvorfor emulere spillets svakeste punkt?), men ellers er det forsåvidt ålreit nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nylig fullført 2. sesong av The Walking Dead, men det er "hundre år" siden jeg spilte gjennom den første, så nå har jeg begynt på nytt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg fått kjempedilla på Mass Effect-serien.

 

Spilte ME1 og 2 (videreførte karakteren), startet på ME3, men var ikke helt fornøyd med enkelte valg jeg hadde gjort og outcomes jeg hadde fått i ME2, så da startet jeg likegjerne en ny karakter i ME2 for å "fikse" på det.. :fnise:

Det er en ting som irriterer meg litt med ME, og det er de ekstreme kravene til å rendyrke Renegade/Paragon. Sånn er det i både ME1, 2 og 3, og ganske sentrale outcomes vil ikke bli realisert hvis du ikke har absurd høye skårer på en av dem.

Urdnot Wrex dør i ME1 hvis du ikke har høy nok skåre til å få ham til å samarbeide i nøkkelscenen, og i ME3 blir du tvunget til å enten drepe alle geth eller alle quarians hvis du ikke har tilstrekkelig høy paragon/renegade.

Det betyr at du må være totalt enspora Gunnar Godfjott, ELLER den ultimate drittsekk i alle sammenhenger. Mao, Shepard kan ikke være et noenlunde normalt menneske.

Men når det kommer til stykket, så betyr ingen av valgene noe allikevel, for spillet slutter på nøyaktig samme måte, samma faen.

Men jeg digget det, jo, da. Spilt gjennom hele rekka gjentatte ganger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte nettopp gjennom Brothers: A Tale of Two Sons. Nå er jeg jo ubeskrivelig mandig, men måtte likevel bruke all min kraft for å holde tilbake tårene på slutten der. Anbefales.

Hva i all verden er dette? Et trist spill? Jeg har aldri spilt noe som helst etter Worms på Nokiaen min, men begynner å skjønne at jeg før glipp av noe her.

Jeg blir lett avhengig av alt mulig så kanskje jeg må prøve dette?

Så til amatørspørsmålet; hva spilles dette på? Jeg har de fleste spillkonsoller i huset, men jeg låner det lett fra rommet til guttungen hvis det er noe jeg bare MÅ spille :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er dette? Et trist spill? Jeg har aldri spilt noe som helst etter Worms på Nokiaen min, men begynner å skjønne at jeg før glipp av noe her.

Jeg blir lett avhengig av alt mulig så kanskje jeg må prøve dette?

Så til amatørspørsmålet; hva spilles dette på? Jeg har de fleste spillkonsoller i huset, men jeg låner det lett fra rommet til guttungen hvis det er noe jeg bare MÅ spille :P

 

Det finnes jo drøssevis av triste og melankolske spill, og ganske mange av dem havner på min liste, siden jeg er litt svak for sånt. Shadow of the Colossus, The Last of Us, Dark Souls, Life is Strange, Dear Esther, og Brothers. Akkurat det siste der tror jeg du får på de fleste plattformer nå. Det et litt snålt spill da, siden man kontrollerer to personer samtidig. Sikkert lettere om du kan spille piano. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det finnes jo drøssevis av triste og melankolske spill, og ganske mange av dem havner på min liste, siden jeg er litt svak for sånt. Shadow of the Colossus, The Last of Us, Dark Souls, Life is Strange, Dear Esther, og Brothers. Akkurat det siste der tror jeg du får på de fleste plattformer nå. Det et litt snålt spill da, siden man kontrollerer to personer samtidig. Sikkert lettere om du kan spille piano. :P

 

Dark Souls trist og melankolsk???

Anonymous poster hash: bf39b...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dark Souls trist og melankolsk???

Anonymous poster hash: bf39b...04d

 

 

Ja? Spoilers ahead.

 

Du er en vandød som trasker rundt i en døende verden der alt enten har eller er i ferd med å gå rett på trynet. Stort sett alle du møter er enten halvsprø, helt fortapt eller har en bemerkelsesverdig optimisme som uansett ender i tragedie. Det hele avsluttes med at du brenner deg selv levende for å utsette dommedag bare en liten stund til. Og den siste kampen akkompagneres av dette her:

 

 

Fulgt av dette:

 

 

Dark Souls handler mer om en verden enn personlige skjebner (selv om historien til blant annet Siegmeyer er dypt tragisk), men det er så absolutt melankolsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...