Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Ja, hen har Sylvia gjemt seg, jeg har en høne å plukke med henne. Eller, jeg har vel 20. Hønsegård ingame.

Jeg skal kjøpe det spillet der en dag. Sylvia sitter nede i Oslo å venter på du skal levere melk til henne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pokémon Rumble World. Jeg blir aldri lei av Pokémon spill :)

Spiller selv pokémon for tiden :)

Kjører en Nuzlocke challenge med HeartGold nå. Tror ikke at jeg kommer meg gjennom hele spillet for å si det sånn :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Plukket opp Resident Evil 4 på dampsalget, så har spilt det i det siste. Holder seg fortsatt bra så snart man kommer rundt de snåle kontrollene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Fortsett Mario and Luigi - Bowsers inside story :) Skal si spillet er langt, akkurat slik jeg liker det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runde nummer to på Dragon Age, Inquisition! :danse:  Har lastet ned, og sitter innimellom litt med Child of Light. Jeg har store planer om å begynne på Witcher 3 etter hvert.

 

Jeg er også fristet til å starte med Elder Scrolls online, siden jeg er stor fan av Morrowind, Oblivion og Skyrim, men jeg tør rett og slett ikke, hehe. Det har en "lei" tendens til å ta en del tid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jacklost

Jeg skal snart spille Mario and Luigi: Dream Team. Jeg har spilt mye Mario and Luigi den siste uka :) Jeg anbefaler alle som luker rpg spill å prøve noen av Mario and Luigi spillene eller de 2 første Paper Mario spillene :)

The witcher 3.

Virker veldig bra hittil :)

Ja det er helt konge. Jeg satt å spilte det i nesten 2 uker etter jeg kjøpte det :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjorde meg ferdige med andre runde på Resident Evil 4. Litt usikker på om jeg skal prøve Assigment Ada, spille Dark Souls igjen eller gå løs på Inquisition.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det siste har jeg spilt en del GTA V singleplayer og Oblivion (Elder Scrolls). Spilt ferdig Skyrim, men spilte aldri Oblivion før dèt. Kjøpte det for en stund siden, men begynte å spille andre spill istedet... (Bortskjemt. :sjenert: ) Men nå har jeg kommet skikkelig igang iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...