Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Legend of Grimrock I og II, World of Warcraft, The Elder Scrolls: Tamriel Unlimited.

Gleder meg også til Fallout 4 og Final Fantasy VII REMAKE når de bli lansert. Så da må jeg vel nesten kjøpe meg en Playstation 4 snart. :biggrin:

FF VII remaken må vi nok vente lenge på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FF VII remaken må vi nok vente lenge på :P

 

Godt poeng. I mellomtiden så blir det vel en del andre spill å kose seg med i mellomtiden. Eksempelvis World of Final Fantasy som lanseres neste år.  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe har gått helt galt. jeg sitter faen meg og spiller farming simulator 2015 på ps4.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noe har gått helt galt. jeg sitter faen meg og spiller farming simulator 2015 på ps4.... 

Åssen blir potethøsten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

noe har gått helt galt. jeg sitter faen meg og spiller farming simulator 2015 på ps4.... 

Bra øving visst du skal melde deg på farmen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mass Effect, Femshep Adept.

Denne gangen skal alt DLC til 2 lastes ned når jeg kommer så langt.

Fantastisk følelse å være på eventyr i the Normandy igjen  :hjerte:

Det er gøy å spille som Adept, også. Jeg hadde en svakhet for Reave. Man må jo elske en ferdighet som suger livet ut av fiendene, samtidig som det styrker deg selv og gjør dem klare for en kjapp og grei avlivning med hodeskudd. Ikke engang Crogans er immune mot Reave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frustrert kveld i går. Jeg spiller EVE online, og hadde kommet ganske langt i utviklingen av en av karakteren mine. Tok på meg en mission som SÅ relativ enkel ut, men som viste seg å sluke hele kvelden mens jeg satt og strevde med et Battleship som var AKKURAT litt under det optimale for å kunne fullføre. Etter flere timer og flere millioner ISK i missiler måtte jeg bare kaste inn håndkledet og innrømme nederlag.

Gikk på chatten og kjeftet i stedet. Chatten er det beste med hele spillet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Hva er dette femshep adept? Jeg har spilt mass effect spillene men kan ikke huske det

 

Blir snart å spille super metroid her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er dette femshep adept? Jeg har spilt mass effect spillene men kan ikke huske det

 

Blir snart å spille super metroid her :)

Female Shepard, klasse Adept. Adept er de som har sterke psykokinetiske krefter. Du vet, de som kan flå folk. Med tankene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åssen blir potethøsten?

 

aner ikke, har slått meg på tømmer og hvete ^^ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Hva er dette femshep adept? Jeg har spilt mass effect spillene men kan ikke huske det

 

Blir snart å spille super metroid her :)

Unnskyld "intern" språkbruk. Var aktiv på Bioware sine egne forum da jeg spilte multiplayer til Mass Effect 3 og plukka opp noen språklige uvaner, ser det ut som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noe har gått helt galt. jeg sitter faen meg og spiller farming simulator 2015 på ps4....

Dårlig med subsidier
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mario Kart 8.

Mange spill her i verden jeg liker, men Mario Kart gjør meg glad på en litt egen måte.

Og så er det et utrolig pent spill, sånn grafikkmessig, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med subsidier

 

Ja, hen har Sylvia gjemt seg, jeg har en høne å plukke med henne. Eller, jeg har vel 20. Hønsegård ingame. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...