Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

spilte nettop en runde med dota og ble rekt. hele teamet mitt hadde disconnected. jeg fikk et par kills da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller for det meste Online, fullførte story på Xbox 360 :)

Ah, har fortsatt tilgode å prøve online-delen, fakta er at jeg suger hardt i flerspiller. xD Selv har jeg det på PS3. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æ spelt no litt GTA, æ synst det e så gøy å hoppe inn på militærbasen, stjele en jet også knuse alle på serveren!

Har fått en slik en hatt et par ganger.

0_0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå rundet Police Quest 2, og kjøpt Technobabylon, som jeg pusler med nå. Så langt liker jeg det meget godt, får den gode gamle "adventure spill" følelsen fra tidlig 90-tall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heroes of might and magic 3: heroes chronicles master of the elements!

Spilte Heroes 3 tidligere i dag. Litt irriterende at den remasteren ikke inneholder ekspansjonene. For all del, det er pent, men ender opp med å spille gamleutgaven likevel. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spilte Heroes 3 tidligere i dag. Litt irriterende at den remasteren ikke inneholder ekspansjonene. For all del, det er pent, men ender opp med å spille gamleutgaven likevel. :P

Gog.com har full utgave av heroes spillene
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med Doom i natt (etter litt juks, hehe). Nå spiller jeg Doom 2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hulderjenta

Begynte å spille Ingress i går etter en avisartikkel i Adressa.. Ser for meget det er lett å bli hentet. Passer jo perfekt nå som jeg egentlig skal skrive hjemmeeksamen 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Warhammer 40,000, Eldar mot Dark Angels. Hadde ledelsen hele kampen, men de frekke englene (godt hjulpet av en Vindicare Assassin) utlignet i siste runde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

World of Warcraft - spiller på Kronos-WoW. Retail WoW er så dull og kjedelig at jeg foretrekker litt mer gammeldags WoW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stadig vekk EVE online. Det er kjempekult. Etter at jeg oppdaga det har jeg ikke spilt noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stadig vekk EVE online. Det er kjempekult. Etter at jeg oppdaga det har jeg ikke spilt noe annet.

Beste spillet i verden! Skulle gjerne hatt mer tid, så jeg fikk spilt det skikkelig. Det holder jo ikke med et par timer her og et par timer der, når man skal gruvegrave astroider, sette opp kolonier på diverse forskjellige typer planeter, beskytte organisasjonen sin fra dritthomopirater, sjekke prisene på markedet så man veit hvor man kan kjøpe billig og hvor man kan selge dyrt.

Kjøpte du Plex, nå som det var sånn "donér penger til folka som har det kjipt"-kampanje, eller? Vurderte å åpne kontoen min igjen, bare for å gjøre det, og eventuelt kjøpe noe kule klær til fyren min. Synd de aldri gjorde noe mer ut av det at man kunne loke rundt på stasjonene ass. Det var jo helt dust av dem å tro at de kom noen vei, når de bare presenterte captains quarters.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Havnet på Civ-kjøret igjen, men klarte å riste det av meg. Tror jeg må finne et eller annet narrativt igjen snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havnet på Civ-kjøret igjen, men klarte å riste det av meg. Tror jeg må finne et eller annet narrativt igjen snart.

Samme her, så nå går det i Civ V.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...