Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dragon age Origin : NÅ tyner jeg og håner Allistair:) Hater Allistair , ! Han skal ende opp som landsforvist alkoholiker (som dukker opp i DA II) om du velger den veien!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon age Origin : NÅ tyner jeg og håner Allistair:) Hater Allistair , ! Han skal ende opp som landsforvist alkoholiker (som dukker opp i DA II) om du velger den veien!

Neeei, Allistair er jo den søteste og herligste i hele spillet.  :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Exiled Allistair dialog Dragon Age II !

At The Hanged Man in Act 1:

  • Alistair: I am a prince of Ferelden, I'm telling you!
  • Isabela: He keeps saying that.(laughing)
  • Alistair: That's because it's true!

If Aveline is in the party:

  • Aveline: He.. does look a little like King Cailan.

If Anders is in the party, takes precedence over Aveline

  • Anders: I think it is true, actually.
  • Isabela: Well, now he's a drunk in a bar in the ass end of Kirkwall. But aren't we all?
  • Alistair: Just leave me alone. I've had enough of people like you. You're all the same.

Diplomatic Option

  • Hawke: Are you okay?
  • Alistair: No, not okay! Worse than okay. Disgraced traitor, that's what I am.

Humorous Option

  • Hawke: How about I buy the next one?
  • Alistair: I don't need another drink. Okay, maybe I do. But just one. Or two.

Aggressive Option

  • Hawke: Keep a lid on it, "prince."
  • Alistair: Right. I'll shut up. Don't speak out! Don't tell anyone that a traitor should die, oh no.

Response to Hawke:

  • Isabela: Now you've done it. He'll keep on this all day.
  • Alistair: You sound like Morrigan.
───────

At The Hanged Man in Act 2:

  • Alistair: Yes, I'm still here! What do you want from me?
  • Teagan: So you are here.
  • Alistair: Go away, Teagan.
  • Teagan: That's enough, Alistair. I think you've wallowed in self-pity long enough, don't you?
  • Alistair: And what am I supposed to do?
  • Teagan: Start again. Come with me. Back to Ferelden.
  • Alistair: (Sighs)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå går det i Witcher 3. Har ikke spilt noen av de andre Witcher-spillene, men dette ser svært bra ut så langt.

 

Jeg prøvde også dette her om dagen, virker veldig interessant! :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon age Origin : NÅ tyner jeg og håner Allistair:) Hater Allistair , ! Han skal ende opp som landsforvist alkoholiker (som dukker opp i DA II) om du velger den veien!

Pluss gitt for denne. Kunne ikke utstå fyren av en eller annen grunn, så jeg var kjip og slem mot ham hele veien! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dragon age Origin : NÅ tyner jeg og håner Allistair:) Hater Allistair , ! Han skal ende opp som landsforvist alkoholiker (som dukker opp i DA II) om du velger den veien!

 

Pluss gitt for denne. Kunne ikke utstå fyren av en eller annen grunn, så jeg var kjip og slem mot ham hele veien! :P

Jeg ble mer irritert av Morrigan. Dette er ca hvordan jeg husker henne:

"Warden, your plan has a certain lack of burning orphanages, cannibalism and plots to end the universe. I don't just disapprove, I find it insulting on a personal level! ... Also, my mother is a far more intriguing character than me."

- Morrigan, konstant, hele playthroughen min.

Når det er sagt er ikke Alistair akkurat noen høydare for Biowares companions heller. Hele Origins lider vel litt av flate karakterer, når jeg tenker over det, spesielt hvis du sammenligner med tilsvarende i KOTOR eller Mass Effect (utenom Mary Sue Dawson ofc).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Css - Ble dessverre kicka ut av servern jeg spiller ofte på. Grunnen er at jeg er i "karaoke-humør" det skjer hver gang jeg er virkelig glad! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euro Truck Simulator 2, virkelig gøy med det nye skandinaviske kartet. Strekningen mellom Oslo og Kristiansand er vittig, ingen andre i dette spillet har så smale veier og så mye fotobokser. Realistisk!! ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Euro Truck Simulator 2, virkelig gøy med det nye skandinaviske kartet. Strekningen mellom Oslo og Kristiansand er vittig, ingen andre i dette spillet har så smale veier og så mye fotobokser. Realistisk!! ^^

Jøss, finnes det en simulator for det også? Jeg trodde det var begrensa til fly og sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde også dette her om dagen, virker veldig interessant! :)

Jeg har ikke kjøpe meg noen ny boks, men jeg følger en playthrough på youtube, FigthtingCowboy. Og spillet ser enormt ut. Minst like stort som Skyrim, og det virker like fritt. Dessuten er intrigene morsommere, og personene har mer karakter. Så dette er antakelig et spill man kan legge enormt mange timer i. Hvis det ikke var for at jeg er så investert i EVEonline, ville jeg vurdert det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hofmann

The Wolf Among Us.

 

 

 

Kings Quest I :Quest for the crown:)!

 

Hardcore! Eg er imponert!

Endret av Veslefrikk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Linaria

Assassin's Creed Black Flag! Ikke lenge til jeg er ferdig med den serien! Gruer meg litt. Har kjøpt inn Fallout-serien og The Witcher-serien. Salg på Steam er ikke sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jacklost

Super metroid, gjennomførte metroid zero mission i går så fikk lyst til å starte på super metroid igjen med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legend of Grimrock I og II, World of Warcraft, The Elder Scrolls: Tamriel Unlimited.

 

Gleder meg også til Fallout 4 og Final Fantasy VII REMAKE når de bli lansert. Så da må jeg vel nesten kjøpe meg en Playstation 4 snart.  :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mass Effect, Femshep Adept.

Denne gangen skal alt DLC til 2 lastes ned når jeg kommer så langt.

Fantastisk følelse å være på eventyr i the Normandy igjen  :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...