Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?

Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har det ikke kommet på pc enda? Kan vell ikke være så hardt å porte et spill?

Kanskje de vil bruke tid på å optimalisere det for PC. Å de lager sikkert mer detaljer i spillet også. Det gjorde de med Xbone PS4 versjonene. Forskjell i grafikken blant annet.

Anonymous poster hash: c5e6d...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ps3 men har ikke spilt på den siden jeg avslutta gta 5, altså 14 måneder :P Bruker heller ikke xbox 360 en heller. Sitter egentlig bare på forumer og spiller online spill og skal jeg spille vanlig spill blir det 3ds eller wii u :P Alltid vært en nintendo person

Jaja, men da kan du spille Crash Bandicoot om du vil! Sjekket på vår, og du får kjøpt alle Crash Bandicoot spillene for kr 41 i Playstation Store. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EVEonline. Grrr! Jeg sitter fast i et oppdrag, og kommer meg ikke videre. Tror jeg trenger mer ildkraft, flere droner og ser ingen annen råd enn å vente noen dager før jeg forsøker igjen. Jeg har mistet 4 destroyere og en bråta med utstyr. Frustrerende! Men det kommer til å bli sinnsykt artig dersom jeg klarer å ro det i land til slutt, likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Intet! Men utvidet ryggstokken med åtte titler under dampsalget. Vurderer å prøve meg på Abyss Odyssey eller Murdered: Soul Suspect.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg børstet støvet av Batman: Arkham Origins, og kommet et godt stykke. :)

Kings quest IV : the perils of Rosella.

Beste i serien. :D

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Assassin's Creed Unity

Digger deg allerede.

Akkurat gått til innkjøp av alle Assassin's Creed spillene selv!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kingdom Hearts 2.5 HD Remix.

Elsker Lingdom Hearts og er gøy å få spille spillene igjen med litt oppgradert kvalitet :) Det er også føste gangen jeg får spille final mix versjonene som bare er utgitt i Japan tidligere.

Har runna historien i både KH2 og Birth By Sleep, og nå gjør jeg bonusinnhold og prøver å få alt 100% ferdig, noe som kan ta tid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller Lord of the Rings Online igjen, det har kommet masse nytt innhold :hjerte:

Har nettopp fått min første krigshest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...