Gå til innhold

Hva spiller du NÅ?


Gjest Vampen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Herregud, jeg har gått glipp av så mye ved å ikke spille Dragon Age før! Jeg fikk Origins til jul i 2009, husker jeg, men rakk nesten ikke spille noe før en venn lånte det, og jeg aldri fikk det tilbake :(

Uansett, nå har jeg spilt 12 timer med Inquisition og elsker det! :D

Har ikke gått glipp av noe, dragon age er kjedelig...

Spill mass effect eller fallout istedenfor

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gått glipp av noe, dragon age er kjedelig...

Spill mass effect eller fallout istedenfor

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Der må jeg si meg uenig, jeg elsker å måtte ta valg i spill, og det får man plenty av muligheter til der. :) Men det er sykt vanskelig. :/

Mass Effect er konge, min favoritt er toer'n. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der må jeg si meg uenig, jeg elsker å måtte ta valg i spill, og det får man plenty av muligheter til der. :) Men det er sykt vanskelig. :/

Mass Effect er konge, min favoritt er toer'n. :D

Toeren er alltid best :P

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toeren er alltid best :P

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Ikke bestandig, jeg synes f.eks. at det første Max Payne spillet er det beste i serien. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke bestandig, jeg synes f.eks. at det første Max Payne spillet er det beste i serien. ;)

Ser nå det kunne oppfattes som noe helt annet :flau::sjenert:

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BabyBlue

Per nå går det i Tomb Raider definitive edition på ps4, storkoser meg og surrer rundt og plukker opp ting for å forsikre meg om at jeg får trofeer. Selv om jeg synes det er rart at omgivelsene ser så fine ut, mens Lara sitt ansikt er noe... rart. Øynene ser skikkelig sjelløse ut. Hun var mye bedre laget på ps3 :S

Også nå får jeg med meg at Rise of the Tomb Raider muligens er exclusive for xbox? Say whaaat, trodde ikke de gjorde sånn lenger? Håper det bare er en timed exclusive, hvis ikke blir jeg bra sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Shadows of Mordor. Litt usikker på hva jeg synes egentlig. Begynner å bli litt lei av å bli drept hele forbanna tida :rasende:

Kanskje jeg heller skal gå tilbake og gjøre ferdig Dishonored.

Ellers har jeg alltid en karakter i Skyrim.

Urk, jeg veeet. Irriterende greier. Men jeg har ikke gitt opp, selv om jeg ikke blir like lysten på å spille det flere timer i strekk slik som med andre spill. Skyrim slår Elder Scrolls Online og Shadow of Mordor ned i støvlene uansett :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, jeg veeet. Irriterende greier. Men jeg har ikke gitt opp, selv om jeg ikke blir like lysten på å spille det flere timer i strekk slik som med andre spill. Skyrim slår Elder Scrolls Online og Shadow of Mordor ned i støvlene uansett :opplyser:

Fallout new vegas slår dem alle ;)

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

World End Economica episode 1, vel, om det kan regnes som spill. Så langt har jeg ikke kunne tatt noen som helst valg, men jeg liker historien da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller mye league of legends og gta5 online :) så går det litt i Dragon age inquisition, destiny og lineage 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å komme meg til platinum på LoL men det er ikke så lett med alle trollene i preseason.. Jeg spiller litt Mass effect ved siden av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Prøver å komme meg til platinum på LoL men det er ikke så lett med alle trollene i preseason.. Jeg spiller litt Mass effect ved siden av :)

Lol?

Anonymous poster hash: 5567a...c35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...