Gjest The damned Skrevet 5. desember 2014 #1181 Del Skrevet 5. desember 2014 Men nintendo kom i 1982 og da var mange av de ungdommer, det er vi som er født på 80 og tidlig 90 tallet som har best forhol til spill, de beste spillene kom jo på 90 tallet Anonymous poster hash: 5567a...c35 Ja,det er jo sant. Er vokst opp med spill selv,men allikevel synes jeg ikke det er rart at noen som er i 40-åra spiller. Men noen som er tidlig i 40-åra ville jo vært tenåring når spill begynte å komme og ville jo da vært i "rett" alder for å begynne å spille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. desember 2014 #1182 Del Skrevet 5. desember 2014 Skal snart til å spille pokemon omega ruby igjen, syns det var kjedelig i begynnelsen men det er jo alle pokemon spill Ja,det er jo sant. Er vokst opp med spill selv,men allikevel synes jeg ikke det er rart at noen som er i 40-åra spiller. Men noen som er tidlig i 40-åra ville jo vært tenåring når spill begynte å komme og ville jo da vært i "rett" alder for å begynne å spille Ja, de som jeg kjenner i 40 åra sier ihvertfall de aldri har likt spill men det er hver sin smak antar jeg Anonymous poster hash: 5567a...c35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 5. desember 2014 #1183 Del Skrevet 5. desember 2014 Skal snart til å spille pokemon omega ruby igjen, syns det var kjedelig i begynnelsen men det er jo alle pokemon spill Ja, de som jeg kjenner i 40 åra sier ihvertfall de aldri har likt spill men det er hver sin smak antar jeg Anonymous poster hash: 5567a...c35 Hm,ok. Trodde kanskje det var litt mer vanlig,men jeg er vant til at folk i alle aldre spiller. I hvert fall i min familie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 7. desember 2014 #1184 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg er en av disse få raringene som liker alle tre DA-spillene - ja, inkludert DA2. Jeg ser bare playthrough av spill jeg har spilt før, jeg er veldig glad i å følge Gix når han spiller TES-serien. Eneste LP jeg har sett helt gjennom for et spill jeg ikke kommer til å spille selv er Amnesia. Dark Descent. Steikje ta, så skummelt. :overrasket. Ser du paa Gix ogsaa? Han er helt fantastisk! Synd han oppdaterer saa alt for sjelden. On topic: Spiller Rollercoaster Tycoon, eneste som gaar paa PCen jeg har tilgjengelig for oeyeblikket. I julen blir det Borderlands: The Pre-Sequel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 7. desember 2014 #1185 Del Skrevet 7. desember 2014 Spiller ingenting nå, men om en uke drar jeg hjem og da skal jeg spille Skyrim hele dagen for å komme i julestemning haha Anonymous poster hash: 23785...a6a Av en eller annen grunn får jeg også skikkelig julestemning av Skyrim, tror det var fordi jeg spilte mye forrige jul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentin Skrevet 8. desember 2014 #1186 Del Skrevet 8. desember 2014 Dragon age inquisition Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 8. desember 2014 #1187 Del Skrevet 8. desember 2014 Ser du paa Gix ogsaa? Han er helt fantastisk! Synd han oppdaterer saa alt for sjelden. Gix er genial, venter fortsatt på at han skal fortsette med Morrowind og Oblivion. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SardintrollReturns Skrevet 8. desember 2014 #1188 Del Skrevet 8. desember 2014 Pusler med The Dig, har av en eller annen grunn aldri kommet i gang med det før nå. Bedre sent enn aldri. Liker det så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 8. desember 2014 #1189 Del Skrevet 8. desember 2014 Alien: Isolation og The evil within. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest The damned Skrevet 28. desember 2014 #1190 Del Skrevet 28. desember 2014 Murdered:soul suspect. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 28. desember 2014 #1191 Del Skrevet 28. desember 2014 Fifa 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 28. desember 2014 #1192 Del Skrevet 28. desember 2014 Crash Bandicoot på Playstation 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eple:) Skrevet 28. desember 2014 #1193 Del Skrevet 28. desember 2014 Spiller The Elder Scrolls online, overraskende bra, selv om jeg må gjøre det på crappy grafikk for å kunne spille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fotballflue Skrevet 29. desember 2014 #1194 Del Skrevet 29. desember 2014 Clash of clans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 29. desember 2014 #1195 Del Skrevet 29. desember 2014 Crash Bandicoot på Playstation 1 Gode minner Husker mitt første crash bandicoot spill var toeren på 90 tallet Savner den spill serien ): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 29. desember 2014 #1196 Del Skrevet 29. desember 2014 Gode minner Husker mitt første crash bandicoot spill var toeren på 90 tallet Savner den spill serien ): Om du har ps3 tror jeg du får kjøpt og lasta det ned i Playstation store Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avi Skrevet 29. desember 2014 #1197 Del Skrevet 29. desember 2014 Assassin's Creed Unity Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trollkarlen Skrevet 29. desember 2014 #1198 Del Skrevet 29. desember 2014 dota2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 31. desember 2014 #1199 Del Skrevet 31. desember 2014 Om du har ps3 tror jeg du får kjøpt og lasta det ned i Playstation store Har ps3 men har ikke spilt på den siden jeg avslutta gta 5, altså 14 måneder Bruker heller ikke xbox 360 en heller. Sitter egentlig bare på forumer og spiller online spill og skal jeg spille vanlig spill blir det 3ds eller wii u Alltid vært en nintendo person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bruce Wayne Skrevet 31. desember 2014 #1200 Del Skrevet 31. desember 2014 CM 01/02, når det gjelder musikk er det Lou Bega med I got a girl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå