Kåre Kålrabi Skrevet 1. september 2013 #781 Del Skrevet 1. september 2013 Europa universalis IV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miramis Skrevet 6. september 2013 #782 Del Skrevet 6. september 2013 Spiller atm Lollipop Chainsaw og Saints Row 4, gøy med litt hjernedød underholdning iblant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 7. september 2013 #783 Del Skrevet 7. september 2013 Har nettopp kjøpt og kommet i gang med Final Fantasy XIV Real Reborn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 7. september 2013 #784 Del Skrevet 7. september 2013 spiller ikke så mye for tiden, men av og til må jeg innom Civ5 og prøve ut de nye utvidelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 7. september 2013 #785 Del Skrevet 7. september 2013 Er nok tilbake til wow en liten tur etter å ha rundet Saint row 3 (har du ikke prøvd Saints så anbefaler jeg det, det var awesome). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 18. september 2013 #786 Del Skrevet 18. september 2013 Payday 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vulcan Skrevet 18. september 2013 #787 Del Skrevet 18. september 2013 En fin variasjon mellom Smite, 7 Days To Die og Natural Resistance 2 for tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 18. september 2013 #788 Del Skrevet 18. september 2013 Går igjennom Professor Layton-serien min på DS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 18. september 2013 #789 Del Skrevet 18. september 2013 Er tilbake til Oblivion. Må si det er artigere å være pure mage i Oblivion enn i Skyrim, man har flere spells tilgjengelig og kan bruke dem mye mer taktisk, virker det som :-) Blingsa litt da jeg laget karakteren min da, så får ikke til å levle effektivt, dessverre. Håper ikke det stopper opp mot slutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 20. september 2013 #790 Del Skrevet 20. september 2013 Har kommet godt i gang med GTA V, og ser frem til å vinke mange timer farvel med det. Gudskjelov at det er helg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2013 #791 Del Skrevet 20. september 2013 GTA V!!! døgnet trenger fler timer, eller jeg trenger kortere timer på jobb! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hettemaake Skrevet 20. september 2013 #792 Del Skrevet 20. september 2013 WoW Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 20. september 2013 #793 Del Skrevet 20. september 2013 (endret) Edit: Cookie Clicker! Endret 20. september 2013 av fro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. september 2013 #794 Del Skrevet 20. september 2013 Er tilbake til Oblivion. Må si det er artigere å være pure mage i Oblivion enn i Skyrim, man har flere spells tilgjengelig og kan bruke dem mye mer taktisk, virker det som :-) Blingsa litt da jeg laget karakteren min da, så får ikke til å levle effektivt, dessverre. Håper ikke det stopper opp mot slutten. Jeg har også nettopp laget meg en mage i Oblivion! Har lastet ned en del mods, og fiklet en del for å få det til å fungere skikkelig. Men så er jeg i gang. Kjempegøy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 20. september 2013 #795 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har også nettopp laget meg en mage i Oblivion! Har lastet ned en del mods, og fiklet en del for å få det til å fungere skikkelig. Men så er jeg i gang. Kjempegøy! Jeg har også brukt en del tid på å modde, men tror kanskje de forsvant etter at jeg kvittet meg med piratversjonen og kjøpte det på Steam, for da må man vel kanskje også installere moddene gjennom Steam...? Hadde vel noen for å forbedre UI og teksturer. Har du noen tips til meg, kanskje? Trives forsåvidt godt med vanilla-versjonen foreløpig. Fant ut at det er mer enn mulig å gjøre Thieves Guild questlinen som mage, Fortify Sneak og Security sammen med en Chameleon-spell er jo helt fantastisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. september 2013 #796 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg har også brukt en del tid på å modde, men tror kanskje de forsvant etter at jeg kvittet meg med piratversjonen og kjøpte det på Steam, for da må man vel kanskje også installere moddene gjennom Steam...? Hadde vel noen for å forbedre UI og teksturer. Har du noen tips til meg, kanskje? Trives forsåvidt godt med vanilla-versjonen foreløpig. Fant ut at det er mer enn mulig å gjøre Thieves Guild questlinen som mage, Fortify Sneak og Security sammen med en Chameleon-spell er jo helt fantastisk Darnified UI er jo kjempebra. Ellers kommer det jo an på hva slags modder du er ute etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fro Skrevet 20. september 2013 #797 Del Skrevet 20. september 2013 Darnified UI er jo kjempebra. Ellers kommer det jo an på hva slags modder du er ute etter. Darnified UI hadde jeg, og likte veldig godt :-) Vil gjerne forbedre grafikken uten å drepe PCen min, den slet litt med å kjøre Nehrim. Annet enn det hadde det vært gøy med flere områder og bra quester, om jeg husker rett skrev du tidligere i tråden om en Elsweyr-mod...? Tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tabris Skrevet 20. september 2013 #798 Del Skrevet 20. september 2013 Ja, de har laget Elsweyr-provinsen som egen mod. Du kan gå rett over grensen og gå til Elsweyr, det er helt genialt. Men den kan være litt tricky å få tak i, siden hun som laget den har fjernet den fra nettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. september 2013 #799 Del Skrevet 20. september 2013 Eg spele RIFT som forsten er MYE bedre en WOW (det er også free to play) <3 http://www.riftgame.com/en/ Anonymous poster hash: d767f...549 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 20. september 2013 #800 Del Skrevet 20. september 2013 Jeg ser virkelig ikke sjarmen med F2P (eller pay to win) modellen :/ Har begynt litt med wow igjen i det siste etter 8 mnd pause Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå