Gjest Tekola Skrevet 26. desember 2011 #141 Del Skrevet 26. desember 2011 Veksler mellom WoW og Sims 3 med alle tillegspakkene på PC, og så fikk jeg Pokemon White til DS'n min av typen til jul! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 26. desember 2011 #142 Del Skrevet 26. desember 2011 MW3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 26. desember 2011 #143 Del Skrevet 26. desember 2011 Spiller Sims mideval....i påvente av at kjæresten skal bli ferdig med Skyrim..... Mistenker at det kan ta sin tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 27. desember 2011 #144 Del Skrevet 27. desember 2011 Nå har jeg to karakterer i SW:TOR, en Jedi Twi'lek som er svær i kjeften, høy på pæra og som forlanger belønning hver gang det lar seg gjøre, og tar "dark side" avgjørelser. XD Jeg er også en Sith Inquisitor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zakuro Skrevet 27. desember 2011 #145 Del Skrevet 27. desember 2011 Zelda - A link to the past <3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Envy Skrevet 27. desember 2011 #146 Del Skrevet 27. desember 2011 Spiller Sims mideval....i påvente av at kjæresten skal bli ferdig med Skyrim..... Mistenker at det kan ta sin tid I følge Bethesda blir man ikke ferdig, fordi spillet hele tiden genererer nye quest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bobbi Skrevet 27. desember 2011 #147 Del Skrevet 27. desember 2011 da må jeg vente leeeeeeenge da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tulling Skrevet 27. desember 2011 #148 Del Skrevet 27. desember 2011 SC2 og WoW. Har ikke tid til flere akkurat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 30. desember 2011 #149 Del Skrevet 30. desember 2011 Nommen, falt ut av "mine innlegg"? Nå i romjula har det gått i, og går i: Worms World Party. Vi hadde turnering på laptopen i tussmørket etter orkanen. Fallout Vegas... har hatt mareritt om Rad Scorpions. Det er noe å få julestemning av. SW:TOR. Startet i går. Litt småspent, for jeg elsker KOTOR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SemperFi Skrevet 31. desember 2011 #150 Del Skrevet 31. desember 2011 (endret) Endret 31. desember 2011 av SemperFi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 1. januar 2012 #151 Del Skrevet 1. januar 2012 Nommen, falt ut av "mine innlegg"? Nå i romjula har det gått i, og går i: Worms World Party. Vi hadde turnering på laptopen i tussmørket etter orkanen. Fallout Vegas... har hatt mareritt om Rad Scorpions. Det er noe å få julestemning av. SW:TOR. Startet i går. Litt småspent, for jeg elsker KOTOR. Det blir bedre etter hvert... Hvis du skaffer deg DLC-en "Gun Runners Arsenal", og jobber litt mer perksa dine, så kan du faktisk få deg et samuraisverd som du kan kverke Deathclaws med. Du må selvsagt stimme deg ganske kraftig, men hvis du har et lite forråd av Turbo, Slasher, Med-X og selvsagt rikelig med Stimpacks, så KAN du faktisk renske Dead Wind Cavern og steinbruddet for hånd. Det er ikke noe som er bedre enn å poppe en kapsel Turbo og sidesteppe en Deathclaw som er i svevet, for deretter å dekapitere den med et par velrettede hugg med sverdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 2. januar 2012 #152 Del Skrevet 2. januar 2012 Er godt i gang med SW:TOR, digger det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 2. januar 2012 #153 Del Skrevet 2. januar 2012 Akkurat nå går det i Lord of the rings online (LOTRO) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tirkes Skrevet 3. januar 2012 #154 Del Skrevet 3. januar 2012 Er godt i gang med SW:TOR, digger det. Har økende sans for det selv. Har ikke helt MMO-følelsen dog. Føles litt ut som KOTOR - coop. Eller noe sånt. Men såpass spillbart at jeg gleder meg til ledige kvelder uten familieinnvasjoner - definitivt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweetpea25 Skrevet 3. januar 2012 #155 Del Skrevet 3. januar 2012 WordFeud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maya86 Skrevet 3. januar 2012 #156 Del Skrevet 3. januar 2012 SWTOR Spilte Rift, men så og si hele guilden bytta så ble med på lasset. Rift var første mmo jeg spilte. Er ikke like begeistra for SWTOR, men det er okey, og er trivelig å spille med guilden istedenfor aleine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2012 #157 Del Skrevet 3. januar 2012 I følge Bethesda blir man ikke ferdig, fordi spillet hele tiden genererer nye quest Det finnes nok grenser for hvor mange banditter man gidder å drepe (de fleste quests er å drepe banditter) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HopelessFear Skrevet 3. januar 2012 #158 Del Skrevet 3. januar 2012 Endelig hjem til min Iste! (Ikke diss stasjonærpcen min, var ikke jeg som ga den det navnet. ) Nå blir det Aliens vs Predator, Crysis 1&2, Darksiders, Diablo 2, Dwarfs?!, Global Agenda, Half-life 2, Mass Effect, hele Mount and blade serien, Orcs must die, Portal, PoxNora (om jeg skjønner hvordan jeg skal spill det.) Total War, Terraria, MineCraft, Space Marine og Tomb Raider. Jeg har savnet Pcen min noe veldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 3. januar 2012 #159 Del Skrevet 3. januar 2012 Har økende sans for det selv. Har ikke helt MMO-følelsen dog. Føles litt ut som KOTOR - coop. Eller noe sånt. Men såpass spillbart at jeg gleder meg til ledige kvelder uten familieinnvasjoner - definitivt. Det er nettopp derfor jeg likte dette, jeg er vanligvis ikke noe god på MMO. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana Del Rey Skrevet 3. januar 2012 #160 Del Skrevet 3. januar 2012 Sitter og koser meg med snus og The sims 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå