Gå til innhold

Kelsey's Diary


Kelsey

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg hatt fotodilla! Har eksperimentert med alle de forskjellige innstillingene på det nye kameraet i hele dag, og jeg tok ungene til parken og tok mange bilder. Prøvde meg også på noen makrofotografier, bl.a dette. Er ikke så flink enda, men øvelse gjør mester :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så at jeg var langt nede, men som regel gidder jeg ikke/har ikke tid til å oppdatere mer enn en gang om dagen. Og livet mitt er da ikke så spennende heller ;)

Dagen har vært bra den, har akkurat plukket bjørnebær nå, og skal sikkert lage noe godt med de senere. Før i dag snakka jeg med familien min både på telefon og internet. De hadde fått koblet opp webcam, så jeg så alle som en, pusen inkludert, i "levende live". Ble nesten litt emosjonell av det, fikk en tåre i øyekroken ihvertfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kelsey.Takk for hilsen i dagboka mi :)

Er du i USA du da?? Så morro.Jeg beundrer virkelig det du gjør,for så modig hadde jeg aldri i livet vært selv :roll:

Så flink du er til å ta bilder.Er det du med kort,lyst hår??

Håper du får en fin dag :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Thea!

Er i USA nå ja, har vært her i seks måneder allerede :)

Hvis du mener det bildet med hår til litt under ørene og litt blonde striper og sånn så er det meg. For meg er det ikke kort hår da, er vel noe av det lengste jeg noensinne har hatt :ler: Men morsomt at du stakk innom siden min ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

He he,oki.Jeg har langt serru så :roll:

Fikk ikke med meg det førerkortet før nå,men gratulerer :gratulerer:

Må få høre hvordan det går videre med daten din da....skal jammen se du havner i Meksico til slutt du ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for komplimentene om bildene :) Synes det er gøy å ta bilder, men når jeg ser på andre fotosider så er ikke mine bilder rare greiene. Men siden jeg ikke har drevet på så lenge så er jeg stolt alikevel :wink:

Tror ikke det blir noe mer av daten da desverre. Det jeg ikke skrev i forrige innlegg var at det virket veldig som om han og jeg hadde forskjellige mål for slutten av daten :wink: Tror at han kanskje trodde, etter det jeg hadde fortalt om norge, at jeg ville være med på hva som helst, men den gang ei :wink::ler: Men går helt greit det, ny dag, nye muligheter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei vennen!

Hvor har du vært i det siste da?

Skulle gentlig på visning i dag vi..men så ringte hu dama meg nå, og sa at de som bor der ikke skal flytte ut alikevel...Fillern altså! Vi som sa nei til en fin lielighet i går, bare fordi vi ville se denne først...jaja.. :evil: :evil: :evil:

Håper du har en fin natt, og at dagen blir suveren.

Om du leser i min dagbok, kan du se at min natt ikke var fult så artig...Dumme drømmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for meldinger! De par siste dagene har jeg vært så trøtt på kvelden at jeg har lagt meg tidlig. Og da har jeg ikke hatt noe overskudd til å skrive her heller.

Nå har jeg ikke lest om drømmene dine baby-E (skal gjøre det etterpå), men jeg drømte rart forrige natt jeg også. Drømte fakisk at jeg var gravid. Det som var rart var at det var noe feil, magen min ville ikke vokse. Møtte ei av jentene i klassen, og hu hadde visst samme problemet. Vi var gravide, men vi så ikke ut til å vokse. Jeg var i en slags halvdøs da jeg drømte dette, så når jeg våknet så var jeg ikke sikker på om det var sant eller ikke. Etter å ha tenkt meg om kom jeg til at det måtte være en drøm, for det er en fysisk umulighet om jeg skulle være gravid nå :tunge1:

Håper det går bra med flyttinga da! Blir ikke stressa av så mye, men av flytting blir jeg. Synes det er utrolig kjedelig, og hver gang lover jeg meg at det er siste gang jeg flytter (noe som jeg selvfølgelig ikke følger, rastløs som jeg er). Men det kommer sikkert til å gå kjempebra selv om det ser litt håpløst ut akkurat nå.

Ellers har det ikke skjedd noe spesielt i det siste. Første skoledag har vært da, men bare for eldstemann. De andre begynner ikke før neste uke. Er bittelitt lei av jobben for tiden (skoleferien har vart leeenge synes jeg), så godt at det blir litt rutine for både barna og meg.

Nå skal jeg snart legge meg, det er ganske tidlig ennå, men jeg skal stå tidlig opp i morgen. Må rydde rommet, gjøre noen ærend, og kanskje dra ned til Seattle og finne på noe om det er tid.

Ha en flott dag alle sammen! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei :vinke:

:hoho: Hva er det med oss da? Alle drømmer jo at en er gravide! Tror man blir litt påvirket av hva man leser her inne altså!

God natt, Kelsey! Du får sove godt!

klemmer fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

hei hei :vinke:

:hoho: Hva er det med oss da? Alle drømmer jo at en er gravide! Tror man blir litt påvirket av hva man leser her inne altså!

God natt, Kelsey! Du får sove godt!

klemmer fra baby-E

Ja, blir nok påvirket fra et eller annet sted. Kanskje fordi jeg er rundt unger hele døgnet (selv om det egentlig fører til at jeg tenker meg om en ekstra gang :wink:), eller kanskje fordi jeg er litt småforelska for tiden :tunge1:

Ble ikke noe vaniljesaus da Mylian, men jeg har tatt vare på den til senere :) Glemte helt bjørnebærene, og nå er de for gamle :wink:

I dag har jeg hatt fri, men det betyr ikke at jeg har vært produktiv. På begynnelsen av dagen var det sol og fint vær ute, så jeg hadde store planer om å gjøre noe morsomt. Dra til Seattle eller noe. Problemet var at alle andre jeg kjenner her jobbet, og jeg hadde lite lyst til å dra alene. Når det i tillegg begynte å skye over ble planene om å gjøre noe skrinlangt. Så jeg sløva bare på rommet i noen timer, før jeg dro på banken med lønninga, og tok en kjøretur. Elsker å kjøre bil, det er avslapping for meg, så jeg koste meg. Hørte på Gatas Parlament på full guffe og så på den fine naturen rundt her :)

Etterpå var det enda mer sløving på rommet, og nå passer jeg ungene. De er ganske trøtte i dag, så skal nok legge de om en tjue minutters tid.

Ringte også to venner i dag. Han ene hadde "overraskende" fått innkalling til militæret i dag. Er jo spennende, men det som er litt synd er at han kanskje ikke har anledning til å besøke meg, noe både jeg og han har lyst til. Men vi får se hva som skjer. Han andre jeg ringte er en venn jeg har fra internett. Har aldri møtt han i virkeligheten, men har snakket masse med han online. Han hadde en litt kjip dag i dag, så får håpe samtalen bedret humøret litt ihvertfall :-)

Ha en fin helg alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...