Gå til innhold

Kelsey's Diary


Kelsey

Anbefalte innlegg

Hmm...jeg kom visst aldri så langt til å stenge boka, så da kan jeg oppdatere i stede for :wink:

Det viktigste som har skjedd siden sist: Jeg skal hjem på juleferie!! :hoppe: Er ikke så mye mer å si om det enn at jeg gleder meg!

Har gledet meg ekstra mye de siste dagene, for jeg har hatt noen litt kjipe dager, og da er det godt å kunne tenke på at om litt over tre uker er jeg hjemme.

Ellers har jeg vært i Florida, med familien. Ferien var helt grei, og jeg er veldig taknemlig for at de tok meg med, men neste gang håper jeg å dra på ferie uten unger. Da vi skulle fly ned til Florida måtte vi stå opp ca. fem om morgenen, først ta en fire timers flytur til Dallas, og så en tre timers flytur til Florida. Det var ikke få ganger jeg tenkte inni meg at jeg aldri skulle få mine egne unger. Ungene er jo i utgangspunktet greie, men det ble litt for mye med alt stresset og flyturene osv. Men om ikke annet, reisen fungerte utmerket som prevansjon for noen år :ler:

På torsdag var det Thanksgiving. Masse god mat, men jeg var absolutt ikke i humør til noen festdag (noe som er rart, pleier alltid å like høytider), så jeg bare ventet på at dagen skulle være ferdig. I går, altså dagen etter Thanksgiving er en av de største shoppingdagene i USA, hvor det er masse bra tilbud. Tenkte at jeg skulle utnytte dette, og kjøpe noen julegaver. Men jeg ombestemte meg raskt...det var til og med kø for å komme inn på parkeringsplassen til de fleste store butikker. For å komme meg inn på parkeringsplassen på kjøpesenterethadde jeg sikkert brukt 30 min. Så resten av dagen ble tilbragt foran dataen i stedet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Fortsetter under...

Lurer på jeg, om jeg skal blåse liv i denne dagboken igjen :-)

Har prøvd flere ganger før, men har mye fritid for tiden, og ikke så alt for mye å gjøre.

Skriver mer senere, ville bare ønske velkommen tilbake til alle som vil lese om mitt ytterst kjedelige liv :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...