Gå til innhold

Kelsey's Diary


Kelsey

Anbefalte innlegg

God kveld alle sammen :wink:

I kveld har jeg vært alene i huset, og jeg har hatt en koselig kveld. Først lasta jeg ned endel musikk, og jeg ble i så godt humør av å høre på musikken at jeg bestemte meg for å kjøre en tur. Brente en cd, fylte opp bensintanken og kjørte avgårde i høstregnet. Det skal ikke mye til for å glede meg tydeligvis, for jeg hadde det helt supert! Satt å sang og koste meg, regnet sildret og jeg var bare happy :)

...helt til jeg fikk politiet etter meg :roll:

Satt og hørte på musikk høyt da jeg plutselig så en politibil nesten helt oppi bilen min. Tror ikke den kan ha brukt sirenen, skulle ha hørt den da, selv med musikk på. Ble helt forfjamsa/forskrekka, så dum som jeg var begynte jeg å bremse og blinke til venstre :roll: Kjørte på en to felts vei, så jeg turte nesten ikke å kjøre mot høyre, for politibilen var så nærme at jeg var redd den skulle kjøre forbi, og at vi skulle krasje. Men han kjørte ikke forbi, så da begynte jeg å tro at han skulle stoppe meg. Så jeg ble helt skjelven og fikk endelig flytta meg over til høyre kjørefelt. Og endelig kjørte han forbi. Men man kan si at jeg var litt flau etter den episoden ja :ler:

Har fler spennende ting å fortelle også egentlig, men det får jeg ta i morgen, for nå er jeg trøtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Alt står mer enn bra til med meg, jeg har faktisk hatt noen veldig fine dager :)

Hvordan står det til med deg baby-E?

Har ikke hatt tid å sitte så mye her inne på KG i de siste dagene, har hatt endel å gjøre. Alle ungene har begynt på skole nå, i større eller mindre grad. Minstejenta går bare et par timer et par ganger i uka, mens eldstemann går full dag hver dag.

Ellers er jeg litt i skyene for tiden. Kan ikke kalle meg forelsket, men definitivt betatt. Jeg har nemlig truffet en på internett :-) Først snakket vi bare over meldinger på Spraydate, men etterhvert begynte vi å snakke på MSN. Dette var i forrige uke engang, så det er ikke så fryktelig lenge siden. På søndag hadde både jeg og han fri, så vi endte opp med å snakke sammen på msn i åtte timer :o

Og i går så ringte vi hverandre, og vi snakket i alt for mange timer :tunge1: Så akkurat nå synes jeg det er dumt å være så langt hjemmefra, han kommer nemlig fra Norge. Men vi får vel bare fortsette å snakke, og heller glede oss til vi endelig møtes :)

Det er morsomt å snakke med han da (selvfølgelig, hvis ikke hadde jeg nok ikke snakket så mye). Vi er VELDIG like, på alt fra de små hverdagslige ting, til politikk, etikk osv. Så det lover jo bra :wink: Eneste er bare at jeg kunne ønske det var mars nå, og ikke september.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Kelsey!

Joda, jeg har det bare bra...går jo fortsatt og venter på svar på klagen da.. :roll:

Så du er betatt av en :kline::hjerter: Så kost!

Titter innom deg i morgen å jeg! Skal legge meg nå se..

klemmer fra baby-E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhåååå,du er fårrellskah duuu :P Så kos da Kelsey,det blir morro å høre hvordan det går fremover.Synd at dere bor så langt fra hverandre,men det går greit vet du :-)

Håper du også får ei kjempe fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen duh :)

Er det bra med deg for tiden? Hvordan er det å bo i USA for tiden,med tanke på alle tornardoene som har herja der de siste mnd mener jeg.Har du kommer klar av dem alle?

Håper du har det bra jeg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

  • 3 uker senere...

:o

*dårlig samvittighet*

Har ikke vært klar over at noen er bekymret for meg :wink:

Har det bare bra da! Er nå bare fire måneder til jeg drar hjem. Tiden går så fort! Og bra er egentlig det ;) Skal jo bli godt å komme hjem og. Gleder meg til neste høst, da skal jeg bli student igjen.

Men, tror jeg stenger denne dagboka jeg, siden jeg ikke bruker den. Takk for alle koselige meldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååååååååååååååååå! det var godt å se at du lever! Du får gi lyd fra deg når du er innom her da!...sidendu skal stenge boka di!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...