FrøkenJosefine Skrevet 22. juni 2011 #81 Del Skrevet 22. juni 2011 Nei, var den tom? Så innmari teit! hahaha hun dama var jo litt fjern og da.. Var veldig koselig altså! Lenge siden jeg har hatt en så dyp og fin samtale med noen i det virkelig liv..hehe Jeg dro videre på stoffbutikk og fant brun cordfløyel til sminkepungen min, og så dro vi på brukmarked hvor jeg kjøpte en katt i tre, med verdens teiteste uttrykk i fjeset! Ler meg ihjel når jeg ser den! hehe Tenkte jeg skulle legge ut bilde i dagboka mi så andre kan le av den og...:D Har prøvd å få katten min til å leke med den, men han ser så skeptisk ut når han ser trekatten at jeg ikke turte prøve mere i tilfelle han fikk varige men.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 25. juni 2011 Sorry for sent svar, har vært ganske optatt i de siste dagene, kaos med bryllup og greier. Ja samme her, er så koselig med slike samtaler altså! Hehe katter er morsome as, legg ut bilder av trekatten så vi få le, venter i spenning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #83 Del Skrevet 25. juni 2011 La meg 4 igår etter en passe kjedelig bryllup, kommer mer detaljer etter middag. Men aner ikke hva jeg skal lage eller spise, orker ikke å stresse så mye på kjøkkenet. Er i *gjøre-minst-mulig* humør, da jobber knotten hardt for å finne måter å gjøre minst mulig på...gaaah. Litt i det mer filosofiske hjørnet, ting som jeg har tenkt på i de siste dagene: Hva er best, å ha bestevenner eller mange litt mer fjerne venner? Hva synes dere? Hvem er jeg *virkelig*? Et spørsmål jeg ikke har tenk på siden jeg var fjortis...koselig. :gjeiper: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #84 Del Skrevet 25. juni 2011 Vel hvor skal jeg starte, det har vært mye som har skjedd de siste dagene. Vært på bryllup i går og forigårs, det var for samme person fordi hun har tradisjon med todagers bryllup. Første dagen så skulle jeg være der litt før fordi bruden som vi her kaller Laila ville det, men jeg brukte evig lang tid på krølle håret. Så jeg stressa meg ut døra og tok bussen, men jeg var likevel en av de første så det var en lettelse. Det var ikke pent pyntet til å være bryllup...heller ikke om det skulle ha vært burdag. Men jaja det var ganske koselig altså, vi spiste kjempe god mat som moren hennes hadde laget, og vi danset kjempe mye og hadde det veldig gøy. Bryllup dag 2 ble jeg suuper forsinket, men det var fordi venninna mi som skulle hente meg hadde sovet kun en time den natten og ville sove "litt" etter jobb. Det endte med at vi var på bryllupet kl 10 istedenfor 7-8 tiden som vi egentlig skulle være. Men det var like greit fikk jeg høre fordi det var da festen fikk liv i seg og det var da maten kom osv. Pluss at jeg måtte pakke inn gaven som var kjempestor og det tok tid, men den ble kjempe fin. Glansfull lyselilla gavepapir, hvit blondebånd rundt, og en fin sløyfe av samme bånd, hvite stoffroser og diamantdekor dekorert rundt hele. Og istedenfor bryllupskort kjøpte jeg et lite minnebok, jeg printet ut fine kjærlighetsbilder som jeg limte i annenhver side slik at jeg og alle hennes venner skrev på motsatt side. Festen var i en kjempefin lokale, greit pyntet. Og maten var fantastisk, og kaken var fin og god men ikke wow. Når det kommer til Aina så var hun frekk og små spydig mot meg, jeg vet ikke hvorfor hun blir sånn, jeg ga tilbake med samme mynt selvfølgelig for å sette henne på plass. Jeg ser henne med helt andre øyner nå enn jeg gjorde før. Dagen etter hadde jeg en fæl drøm og ringte henne og sa at vi burde ta en prat sammen snart. Men jeg angrer på det nå, jo mer jeg ser på henne og den hun er, hva hun gjør og hvordan hun oppfører seg så ser jeg at hun er ikke den hun en gang var. Jeg vet ikke hva jeg skal si til henne engang om hun vil at vi skal prate...jeeeze for et dilemma. Skjønner ikke hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 25. juni 2011 #85 Del Skrevet 25. juni 2011 Tror kanskje du ikke trenger å gjøre så mye, bare la det ta sin naturlige gang Men så kan jeg være ganske så "konfliktsky" i slike tilfeller, pga jeg simpelthen føler jeg er for god til å bli behandlet som dritt, og dermed "slutter" å bry meg og finner heller Andre koselige ting å gjøre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #86 Del Skrevet 25. juni 2011 Ja jeg er ganske konfliktsky jeg også, det er det som er problemet. Kanskje jeg må gjøre det samme, bare leve og la leve og se hva som skjer hehe. Takk vennen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 25. juni 2011 #87 Del Skrevet 25. juni 2011 Uff så slitsomt med folk som stjeler så mye energi! Jeg pleier vente det ut litt og se hva som skjer, men det er jo fordi jeg helst bare vil at det skal gå over! SÅ ingen gode råd, men en god klem får du alltid! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 25. juni 2011 Forfatter #88 Del Skrevet 25. juni 2011 Jo det er jo et godt råd i seg selv det, takk for klemmen, setter pris på det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 26. juni 2011 #89 Del Skrevet 26. juni 2011 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #90 Del Skrevet 26. juni 2011 Godklem tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 26. juni 2011 Forfatter #91 Del Skrevet 26. juni 2011 Skal rydde og vaske leiligheten litt før jeg drar til meditasjon. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #92 Del Skrevet 27. juni 2011 (endret) Jeg har hatt en veldig koselig dag med IScream, Pandamann og Nozzi! Og nå gleder jeg meg enda mer til torsdag med enda mer gøy!! Weee :D Ellers så er jeg i det kreative og produktive hjørnet, så vi får se hva jeg finner på å gjøre!! Tenkte å lage noe fint av alt det skrotet jeg har hjemme. Tror jeg må bestille masse pynt og dekorasjon og ha det liggende for slike dager, synes det begynner å bli tomt på "lageret". To Ebaaaay!!! Endret 27. juni 2011 av Mystique X 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 27. juni 2011 #93 Del Skrevet 27. juni 2011 Hva skjer på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 27. juni 2011 Forfatter #94 Del Skrevet 27. juni 2011 Hva skjer på fredag? Haha mener torsdag :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 1. juli 2011 Jeg vil gjerne dele noen tanker jeg har. Når jeg kom til KG så var det utrolig befriende å være hundre prosent meg selv. Det er godt å kunne uttrykke de tanker og følelser som man har i seg her, som man vanligvis ikke viser til daglig. Og min dagbok er et sted jeg setter fri mine tanker og følelser. Det kan være betydningsløse, det kan være filosofiske, det kan være triste, og sikkert repeterende iblant. Men dette er et sted hvor jeg får utløp for alt jeg har i meg, og det hjelper meg. Nå har jeg blitt kjent med en del mennesker her inne, og det synes jeg er bare koselig. Og jeg har ikke lyst til å sette opp en ramme eller fasade som man gjerne har med folk rundt seg. Så det kommer til å bli mye deling og åpenhet her fra alle kanter, vel ja det var vel det jeg skulle si hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 1. juli 2011 #96 Del Skrevet 1. juli 2011 Sånn har jeg det og, er ikke restriktiv som i "det vanlige livet". Her er jeg meg sånn som jeg er den dagen, for ja, det kan variere litt kan man si Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #97 Del Skrevet 1. juli 2011 Sånn har jeg det og, er ikke restriktiv som i "det vanlige livet". Her er jeg meg sånn som jeg er den dagen, for ja, det kan variere litt kan man si Ja det er det som er deilig, å bare være seg selv uten begrensninger. Kan være ganske emosjonell av meg iblant hehe :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #98 Del Skrevet 1. juli 2011 ER BLITT IVRIG SKRIBENT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 1. juli 2011 #99 Del Skrevet 1. juli 2011 Det er helt i orden. Vi liker deg for det om vi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 1. juli 2011 Forfatter #100 Del Skrevet 1. juli 2011 Weee!! Koselig å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå