Gå til innhold

Mystique X sin mystifistiske hodet! :)


Mystique X

Anbefalte innlegg

Hei sveis! :goodbye:

Nå har jeg tenkt på å få meg en dagbok jeg også i fleere dager, men har ikke fått fingern ut før nå. Endelig er jeg oppe og går, og det er jeg glad for. Gleder meg til å dele livet mitt med deg, de gode, dårlige, rare, morsomme og sikkert tragiske hendelser og minner. :gjeiper:

jeg er 26 år ung jente som prøver å leve livet og få noe ut av det som alle andre i verden. Jeg vil kvalifisere meg selv som filosofisk, åndelig, godhjertet, sta, hjelpsom, lat, uhøytidelig og som ingen andre i verden, seriøst. :nigo:

Jeg liker å lese bøker, trene, lage kaker, se på filmer og serier, gå ut på restaurant, cafe, kino, grille på sommern og mest av alt være med venner! :danser:

Mitt mål og drøm i livet er å bli noe som gjør inntrykk på verden, uansett vilken vei jeg velger å gå. Vil sette spor etter meg når jeg forlater denne verden. Og med det mener jeg ikke kun å bli kjendis og poppis, men å gjøre noe som er for mine medmennesker og som er meningsfullt. :strix:

Du er hjertelig velkommen til å bo i dagboken min når som helst, her er det hjerterom for den som vil! :klemmer:

Takk for nå! :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:) Gratulerer med dagbok-tråd-ting! Måtte den bestå inn i evigheten og gi oss alle gode opplevelser, men husk: ordet er og blir mitt! ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen til min verden og takk Margareth, det håper jeg også! :helen:

Hihi søt du er, vi får se da vet du! :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh solfylte morgen... jeg er for trøtt til å nyte den. :natti:

Jeg har klart å snu døgnrytmen min helt siden jeg ble ferdig med skolen, nå prøver jeg å snu den, men det er sååå vanskelig.

Klarer ikke å legge meg tidlig og å stå opp tdlig er like vanskelig. Kroppen min føltes som bly, øynene er holdt oppe mot sin vilje og jeg har bare lyst til å falle i koma.

Men jeg kan ikke, fordi jeg får middags besøk i kveld og har tusen ting jeg må gjøre. har enda ikke ryddet etter ekamens perioden.

Må til butikken og kjøpe varer til sessert, som skal være sjokolade kake med sjokolade mousse i, dekket med sjokoladetrekk og pyntet med hvit krem og jordbær.

Også må jeg lage middagen som er tykk kikkert suppe til forret, og lammegryte som hovedrett til middag.

Pheew... jeg ble bare sliten av å skrive dette jo hehe. :fnise:

Yeye, jeg får komme meg opp av ræva, og komme meg i jetset speed! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jah da har besøket dratt, det var kjempe koselig!! :)

Men jeg stressa ikke for første gang i mitt liv med å lage middag og ordne ting før jeg har fått gjester. Jeg ble akkurat ferdig når de kom og det var suuper deilig følelse å kunne faktisk nyte selskapet, og ikke sitte med påklistret smil mens jeg egentlig er stressa. :vin:

Nå er jeg sliten, og jeg merker at jeg har vondt i halsen også...vil ikke bli syk! Skal kjøpe Curamed imorgen og håpe på bedring. :forkjola:

Nå skal jeg ta c vitamin tablett og halv paracet og ibux og håpe på bedring til imorgen.

God natt og drøm søtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært syk 3 dager og liker det ikke...åhh. Jeg vil bli frisk så jeg kan fortsette med livet mitt, vil rydde i skap og skuffer og gjøre ting igjen.

Også har jeg ikke sett min "bestevenninne" på mer enn en mnd siden, først var det pga eksamen, men etter den 1 sa jeg at jeg var ledig for å treffes. Den ene avtalen vi hadde klart å få igjennom avlyste hun fordi hun måtte gjøre ting hjemme for familien eller noe sånt... og hun ringte meg på søndag og da hadde jeg middagsbesøk av ei annen venninne og typen hennes, så jeg sa at jeg ringer opp igjen. Jeg ringte samme kveld men sent, så jeg antok at hun sov, ringte igjen dagen etter kl 3 og hun har ikke ringt opp igjen siden. Og hun pleier alltid å ringe opp igjen når hun ser at jeg har ringt, jeg vet ikke ass... tror ikke vi er bestevenner lenger.

Men føler på en måte det er greit, jeg føler jeg har utviklet meg videre i livet og hun er fortsatt stuck i tenårene, i tillegg til det har hun blitt bestis med sin 14 år gamle kusine som ser opp til henne...jeeez. Hun forteller henne alt, og lar henne røyke i tillegg, dvs hun lærte å røyke fra henne.

Er så dritt lei alt dette, og hun har vært fjern flere ganger tidligere i vennskapet vårt og alltid har det vært meg som sier "hei hva skjer går det bra, jeg synes du er fjern og distansert". jeg gidder ikke å gjøre det mer. Trenger ei venninne som er her for meg også.

Endret av Mystique X
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei på deg :) Jeg er egentlig ingen dagbokskriver lenger, men jeg la merke til deg i den venne-tråden din, og ville egentlig bare si at jeg skjønner godt hvordan du har det. Min "bestevenninne" er litt som din... Godt at jeg er min egen bestevenn da, eneste er at jeg er litt kjedelig å være sammen med i lengden :P Hehe :)

Vil ønske deg god bedring og en fin dag!

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Jeg har vært syk 3 dager og liker det ikke...åhh. Jeg vil bli frisk så jeg kan fortsette med livet mitt, vil rydde i skap og skuffer og gjøre ting igjen.

Også har jeg ikke sett min "bestevenninne" på mer enn en mnd siden, først var det pga eksamen, men etter den 1 sa jeg at jeg var ledig for å treffes. Den ene avtalen vi hadde klart å få igjennom avlyste hun fordi hun måtte gjøre ting hjemme for familien eller noe sånt... og hun ringte meg på søndag og da hadde jeg middagsbesøk av ei annen venninne og typen hennes, så jeg sa at jeg ringer opp igjen. Jeg ringte samme kveld men sent, så jeg antok at hun sov, ringte igjen dagen etter kl 3 og hun har ikke ringt opp igjen siden. Og hun pleier alltid å ringe opp igjen når hun ser at jeg har ringt, jeg vet ikke ass... tror ikke vi er bestevenner lenger.

Men føler på en måte det er greit, jeg føler jeg har utviklet meg videre i livet og hun er fortsatt stuck i tenårene, i tillegg til det har hun blitt bestis med sin 14 år gamle kusine som ser opp til henne...jeeez. Hun forteller henne alt, og lar henne røyke i tillegg, dvs hun lærte å røyke fra henne.

Er så dritt lei alt dette, og hun har vært fjern flere ganger tidligere i vennskapet vårt og alltid har det vært meg som sier "hei hva skjer går det bra, jeg synes du er fjern og distansert". jeg gidder ikke å gjøre det mer. Trenger ei venninne som er her for meg også.

jeg tror nesten vi har samme "bestiss" jeg :fnise:

blir bra å gjennomføre denne kg-daten da, så kanskje man finner kjemien med noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det Meadow, ja det er viktig å være sin beste venn. :5:

Men når har jeg et dilemma da, hun ringte meg ikke slik hun vanligvis gjør (og burde gjøre).

Hun sendte melding og spurte om jeg ville være med på et fashion show, fordi de trengte folk der. Jeg reagerte på to ting, at hun sender melding og at hun inviterer meg på noe fordi andre mangler folk et sted og ikke at hun vil finne på noe med meg... :haar:

Jeg var hyggelig men svarte kort tilbake... vet ikke hvordan jeg skal takle dette uten at det blir barnslig og at det går over styr. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er sant NozMonster, gleder meg kjempe mye til å møte alle, spesielt deg!! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ringte og vi skal treffes neste onsdag :nigo: Begynte å lure as...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

Det er sant NozMonster, gleder meg kjempe mye til å møte alle, spesielt deg!! :sjenert:

så koselig sagt :) and right back to juuuu! :jepp:

i overimorgen skjer det!! :krangle: ..hohooo, bare tullet daaa! sånn mente jeg ----> :klemmer::skaal::hoppendeglad:

trist å høre åssen det har blitt med bestissen din, og jeg vet at det ikke er så enkelt å ta opp leie ting direkte med den det gjelder, men det er vel den eneste løsningen også!

tenk at det er "flauere" og " vanskeligere" for henne og svare for seg, enn det er for deg å stille spørsmålene om hva som egentlig foregår!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fin bok du har.

Åh, skulle virkelig ønske jeg kunne være med på fredag. Men men, slik er nå det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig sagt :) and right back to juuuu! :jepp:

i overimorgen skjer det!! :krangle: ..hohooo, bare tullet daaa! sånn mente jeg ----> :klemmer::skaal::hoppendeglad:

trist å høre åssen det har blitt med bestissen din, og jeg vet at det ikke er så enkelt å ta opp leie ting direkte med den det gjelder, men det er vel den eneste løsningen også!

tenk at det er "flauere" og " vanskeligere" for henne og svare for seg, enn det er for deg å stille spørsmålene om hva som egentlig foregår!

Er ikke lenge til nei, har sommerfugler i magen som om jeg skal på blind date! :fnise: Er glad for å treffe livlige, livsglade, spontane og morsomme folk som deg, trenger det! Vi kommer til å ha det kjempe gøy, føler det på meg Weee!! :klemmer::hoppendeglad:

PS: Jeg drikker ikke da, men jeg klarer å ha det gøy for det. :sjenert:

Ja jeg vet at kommunikasjon er løsningen, men jeg er så lei av at det alltid er meg som må ta opp ting og fikse ting hele tiden. Jeg har alltid vært mer voksen enn henne, men føler at nå må hun lære å ta vare på vennskapet og ta litt initiativ selv også. Om hun ikke ser noe feil eller ikke gjør noe med det så er det vel ikke verdt å redde tenker nå jeg... trist som det er så er det en grunn til alt.

Når noen går ut av livet, så er det fordi vi er ferdig med å ha hjulpet, vokst og lært av hverandre. Og nå er det på tide at andre mennesker kommer så vi kan hjelpe, vokse og lære av hverandre.

Og det er en fin ting, det er slik vi vokser og kommer oss videre i livet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Fin bok du har.

Åh, skulle virkelig ønske jeg kunne være med på fredag. Men men, slik er nå det!

Takk det samme søta!! :klemmer:

Ja jeg ogsåå, men vi treffes på mandag ihvertfall! :) Også vil det garantert komme flere treff så du også kan bli med! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest NozMonster

Er ikke lenge til nei, har sommerfugler i magen som om jeg skal på blind date! :fnise: Er glad for å treffe livlige, livsglade, spontane og morsomme folk som deg, trenger det! Vi kommer til å ha det kjempe gøy, føler det på meg Weee!! :klemmer::hoppendeglad:

PS: Jeg drikker ikke da, men jeg klarer å ha det gøy for det. :sjenert:

Ja jeg vet at kommunikasjon er løsningen, men jeg er så lei av at det alltid er meg som må ta opp ting og fikse ting hele tiden. Jeg har alltid vært mer voksen enn henne, men føler at nå må hun lære å ta vare på vennskapet og ta litt initiativ selv også. Om hun ikke ser noe feil eller ikke gjør noe med det så er det vel ikke verdt å redde tenker nå jeg... trist som det er så er det en grunn til alt.

Når noen går ut av livet, så er det fordi vi er ferdig med å ha hjulpet, vokst og lært av hverandre. Og nå er det på tide at andre mennesker kommer så vi kan hjelpe, vokse og lære av hverandre.

Og det er en fin ting, det er slik vi vokser og kommer oss videre i livet. :)

jeg føler også på meg at dette blir vellykka, men veeeeldig dumt at det ikke passer for kadust! men som dere sier; det blir flere treff!! :jepp:

Helt greit at du ikke drikker da! drikker omtrent aldri sjæl enkli!

men jeg forstår veldig godt at du blir fustret over denne enveis-kommunikasjonen, eller iallefall enveis-insiativet! bare si som det er; " nå er jeg så lei av at det altid er jeg som må ta opp vanskelige ting, og desuten så føler jeg ikke at du setter like stor pris på vennskapet vårt som det jeg gjør. så til jeg skjønner at du har LYST til å ha meg som venn, så er det opp til deg å holde kontakten. Jeg føler jeg maser for mye på deg, og blir lei meg når du ikke ringer tilbake"

......eller noe i den dur`n kanskjeem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg føler også på meg at dette blir vellykka, men veeeeldig dumt at det ikke passer for kadust! men som dere sier; det blir flere treff!! :jepp:

Helt greit at du ikke drikker da! drikker omtrent aldri sjæl enkli!

men jeg forstår veldig godt at du blir fustret over denne enveis-kommunikasjonen, eller iallefall enveis-insiativet! bare si som det er; " nå er jeg så lei av at det altid er jeg som må ta opp vanskelige ting, og desuten så føler jeg ikke at du setter like stor pris på vennskapet vårt som det jeg gjør. så til jeg skjønner at du har LYST til å ha meg som venn, så er det opp til deg å holde kontakten. Jeg føler jeg maser for mye på deg, og blir lei meg når du ikke ringer tilbake"

......eller noe i den dur`n kanskjeem!

Ja du har rett Nozi, jeg kommer til å ta det opp når tiden er riktig. Men kun om hun har forbedret seg, følet at ting har endret seg og er ikke det samme som før. Jeg får se.

Takk for gode råd vennen, tar dem med meg! :jepp::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...