Gå til innhold

Mystique X sin mystifistiske hodet! :)


Mystique X

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest padawan

ikke jeg heller. Så lenge jeg har jobbet i sentrum pleide jeg å gå på Mövenpick som lå ved Paléet men den er lagt ned og byttet ut med b & j. jeg har ikke prøvd de selv enda men må nesten prøve å se hvorfor alle skryter av det før jeg kan si noe om det synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler jeg trenger *meg* tid...noe jeg ikke har tid til, vil skrive masse i dagboken min og dele masse med dere men kan ikke. :sukk: Skal prøve å skrive litt imorgen tidlig....om jeg klarer å stå opp. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt en kjempe turbulent dag...

Var hos bestevenninnen min som vi her kaller Aina, jeg overnattet hos henne fra søndag til mandag. Det var første gang jeg hadde sett henne på faktisk over to måneder regnet vi fram til.

Når vi begynte å snakke sammen så fortalte hun meg at hun har møtt den og den personen, jeg ble kjempe irritert og faktisk lei meg fordi hun ikke hadde tatt seg tid til meg som skal liksom være hennes nærmeste venninne. Og de gangene jeg hadde snakket med henne så skulle trene, til og med det var viktigere enn meg etter så lenge.

For ikke å nevne at hun er meldt i sats, og hun trener der med kusina si. Jeg var også i sats og vi trente mye sammen før, men hun sa til meg at hun hadde fryst det fordi hun ikke hadde penger. Og jeg vet at hun ikke har penger nå heller og at hun ikke får penger fra nav lenger.

Når jeg var hos henne så sier hun at hva er det, jeg føler du er rar... jeg gadd ikke å si noe engang. Føler det er liksom alltid "meg" det er noe galt med, siden det er jeg som oftest kommer med sutring, og det har skjedd maks 3 ganger i løpet av de 5 årene vi har kjent hverandre, så jeg er ikke masete sånn sett. Hun skjønner ingenting føler jeg.

Hun forteller ikke meg ting lenger heller, hun forklarte meg at det var fordi jeg brukte feil ordforråd når jeg snakket til henne, at jeg for skarp i talebruket. (ikke frekk og stygg i munnen, bare veldig direkte.) Jeg mener det er fordi det er fordi hun ikke vil høre meg snakke henne ut av dumme ting som hun egentlig har lyst til gjøre. Når vi snakker så faller det meg selvfølgelig naturlig å si ting som er for hennes beste, og jeg sier bare min mening i en samtale selvfølgelig.

Fx at hun var utro mot kjæresten, og fortalte meg det ikke, og når hun fortalte meg så fortalte hun likevel ikke alt før myye senere. Og når de slo opp fordi han var utro, ble hun igjen sammen med han senere. Og det fortalte hun meg ikke heller, jeg hadde rådet henne til å ikke bli sammen med han igjen fordi han var blitt veldig rar. Og selvfølgelig var han igjen utro, og de slo opp igjen...

Idag hadde vi jentekveld hos ei felles venninne og jeg klarte ikke å være normal... følte meg så sveket og forrådd på en måte. Jeg følte at jeg ikke var verdifull for henne lenger.

Føler at jeg er i en skilsmisse med bestevenninnen min, og at dette er separasjons fasen...

Jeg har hatt såå mange dårlige følelser i meg, og jeg vet ikke hvordan jeg skal takle dem. Jeg vet ikke hva jeg skal tenke, hva jeg skal gjøre eller hva som er riktig og galt...

Føler meg ensom... skulle ønske jeg var uavhengig mennesker så hadde jeg ikke blitt såret lenger. :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

Du trenger faktisk godklemmen :hug: (deles kun ut til spesielle) :troest:

Det høres ut for meg at du og venninnen din er to så forskjellige personligheter at dere sliter med å holde sammen. Akkurat som et ektepar, så det er ikke å vente at du føler at dere er inne i seperasjonsfasen.

Hva jeg kan råde deg til å gjøre aner jeg ikke, men om du vil beholde henne som venn så høres det ut som om du er nødt og forandre på hvem du er, og det tror jeg ikke er mulig. Man er den man er, på godt og vondt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller så er det slik med dette vennskapet som det har vært med mange før deg: dere har hatt deres tid sammen som bestevenninner, og livet fører dere i hver deres retning. Kanskje det er på tide å gi slipp?

En kan ikke tviholde på et vennskap som var (det gjør bare vondt verre), når det har forrandret seg til noe helt annet som er vanskelig å praktisere i nåtid. Jeg har vært der en del ganger, og selv om det kjennes tøft ut når det pågår, kjennes det bedre ut i ettertid. Da ser en klarere at det var det eneste rette å gjøre.

Og husk det at "når èn dør lukkes,- åpnes en annen".

Nye venner og muligheter ligger foran deg. Livet går videre uansett.

Det var dagens trøste/egen erfarings-tale. God klem til deg fra meg. :klem:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, Mystique. Føler med deg. Vet alt om hvor vondt det kan være å miste sin bestevenninne. Men om du ikke ser noe håp for at dere skal få dette fikset, så har du i hvertfall litt tid til å forberede deg før dere skilles helt ad. Skulle ønske jeg hadde hatt den muligheten med min bestevenninne.

Kanskje dere ganske enkelt har vokst litt fra hverandre?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode råd, ord og varme klemmer alle sammen, det varmer hjertet mitt i disse kalde dager! Glad dere finnes :klemmer:

Ja jeg føler også at vi har vokst fra hverandre, hun er veldig forskjellig fra meg det har hun alltid vært. Det var derfor vi klikket så godt, vi utfylte hverandre. Men nå har den forskjellen blitt enda større og livet drar oss i forskjellige retninger i livet.

Jeg vet jeg må innse at vi glir fra hverandre og at ting ikke kan fortsette som før. Men det er bare så vanskelig.... vi har så mange gode minner sammen, og vi har vært der for hverandre i våre verste tider. Delt glede, latter, sorg, tap og hemmeligheter, tøft å gi slipp på alt sammen. Sitter og gråter når jeg skriver alt dette... husker aalt det vi har gått sammen i livet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er lurt å gjøre er å ta vare på alle de gode minnene dere har sammen, og gå videre mens du vet at hun har det godt.

Høres sikkert ikke så lett ut, men det er vel det beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

:vinke: god dag mystefistiske frøken

jeg også pandamann!

vi kan jo tilby oss som hennes venner kanskjeeem?

og arangere kg-dater jevnt og trutt, og få henne

til å både smile og både le? :)

edit; foresten, så har jeg veldig mye forståelse hva du tenker og føler Mystique! jeg driver nemlig å mister mine 2 bestevenninner også, og de har jeg hatt siden jeg var 5 år!!! altså, i 20 år!!

Endret av NozMonster
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine to bestevenner over all i over 16 år døde mai 10 og januar 11. Så jeg vet ganske sterkt hvordan det er å miste ens beste venner jeg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tusen takk for idag, Mystifistike nydelig du! :)

Du er en godjente :D

Må ikke bli lenge til neste gang..

Håper du fant noen sko og innpakningspapir! :)

Masse godklemmer!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er lurt å gjøre er å ta vare på alle de gode minnene dere har sammen, og gå videre mens du vet at hun har det godt.

Høres sikkert ikke så lett ut, men det er vel det beste.

Mine to bestevenner over all i over 16 år døde mai 10 og januar 11. Så jeg vet ganske sterkt hvordan det er å miste ens beste venner jeg også.

Ja det er kanskje det beste, ja det er vel derfor hun er fjern, hun har det bedre andre steder. Og det er helt greit, jeg vil uansett hennes beste.

Det var trist å høre om dine to bestevenninner, det var og er sikkert veldig tungt å miste dem begge på så kort tid. Jeg håper du har det bra nå og er lykkelig igjen etter sorgen. Selv om det er noe som en aldri kan glemme. :klemmer::hug:

huff. skulle ønske jeg kunen gjøre noe for å hjelpe deg.

Takk pandamann, det gjør godt å vite at du ønsker meg vel, trenger vel ikke mer. :klem:

:vinke: god dag mystefistiske frøken

jeg også pandamann!

vi kan jo tilby oss som hennes venner kanskjeeem?

og arangere kg-dater jevnt og trutt, og få henne

til å både smile og både le? :)

edit; foresten, så har jeg veldig mye forståelse hva du tenker og føler Mystique! jeg driver nemlig å mister mine 2 bestevenninner også, og de har jeg hatt siden jeg var 5 år!!! altså, i 20 år!!

Hei søte NozMoz! :kose:

Takk for støtten, trenger gode venner som deg nå om dagen! :) Ja vi må få til flere KG dater, synes det er en herlig gjeng som jeg gleder meg til å bli bedre kjent med! :hug:

Wow 20 år er lenge altså, ja det er ikke enkelt uansett. Håper alt går bra mellom deg og dine venninner igjen, men jeg vet det ikke er bare bare. Mange gode klemmer får du av meg uansett :kose::klem::klemmer::hug:

Tusen takk for idag, Mystifistike nydelig du! :)

Du er en godjente :D

Må ikke bli lenge til neste gang..

Håper du fant noen sko og innpakningspapir! :)

Masse godklemmer!

Takk i like måte vennen, du er ei herlig jente du også! :klemmer:

Nei det håper jeg ikke, vi får prøve å treffes før jeg drar en gang.

Ja jeg fant papir og silkepapir i lavendel farge og sko. Skoene jeg kjøpte er hvite med trehæler fra Bianco, de er litt dagligdagse, men siden kjolen min er lang så synes det ikke så mye at det gjør noe. Også ble jeg shoppe hekta og kjøpte 6 gensere og topper, et par svarte dagligdagse sko fra DNA, kremer og sminke. Huff jeg er fææl...:sjenert:

Mange klemmer tilbake, gleder meg til å se deg igjen!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt en nedfor morgen med mye mimring og grining, som etterhvert forsvant da jeg traff Josse og vi satt på cafe og pratet sammen! Takker Gud for mine engler i forkledning som redder meg ut av det blå :klemmer:

Ellers så har jeg shoppet maaasse idag, kjøpte kort, diverse sminke, hudkrem, solkrem, 4 topper, 2 gensere, et par sko, et par sandaler og en Just Cavalli klokke til ei annen venninne som også skal gifte seg i sommer. Er vel fornøyd fordi jeg fant ting jeg trengte, samtidig som jeg ergrer meg over at jeg brukte så mye penger... :gjeiper:

Fant ut nå at den eyelinern som hu kjerringa i butikken solgte til meg var TOM..altså esken var tom. Nå må jeg dra ned dit imorgen og klage, er det mulig.... :nei:

Og imorgen er bryllup dag 1, både gleder og gruer meg. Vet ikke hvordan det kommer til å gå siden Aina er der og ting vakler mellom oss, men skal prøve å kose meg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...