Gå til innhold

Mystique X sin mystifistiske hodet! :)


Mystique X

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 2 uker senere...

Annonse

Til dere som lurer på hva som skjer med meg og hvorfor jeg er borte fra dagboken min. Grunnen til det er at jeg har fått depresjoner og jeg orker nesten ikke engang å gjøre dagligdagse ting engang, derfor har jeg ikke ork og energi til å skrive noe her. Jeg går på skole og er med venner en gang iblant for å holde meg gående, så jeg har det bra sånn ellers.

Vi snakkes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mhm...jeg har lurt litt på det ja. Vær snill med deg selv, ta den tiden du trenger og god bedring til deg, min venn. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo en ærlig sak, mystique :klem:

Håper du tar depresjonen på alvor og leser deg opp på hva man kan gjøre for at livet skal bli lettere og leve. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Tusen takk for at du minnes om meg etter så lenge! Masse god klemmer til deg også Appi <3 :klem::klemmer::hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er her, men har mye som fortsatt skjer rundt meg så vet ikke om jeg kommer tilbake hit fullt ut helt enda. Har tatt depresjonen seriøst og skriver nå en dagbok med alle mine tanker. Det har funket veldig bra for meg, og jeg har fått bedre kontakt med min mor slik at jeg snakker masse ut med henne om ting.

Ellers så har jeg det myye bedre og er up and away om ikke lenge! Kommer tilbake til hvem, hva og hvor når det har skjedd. :) Liker ikke å snakke om ting før jeg har fått det gjort. Så det er mye som skjer i livet mitt ihvertfall, har bursdag om ikke lenge og tenkte å ha en stor fest med alle jeg kjenner. Gleder meg kjempee mye! :D

Vi snakkes folkens, take lots of care!! Hugz & kisses :klemmer::kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...