*appifany* Skrevet 16. juni 2011 #21 Del Skrevet 16. juni 2011 Heia Planer om å være lenge oppe i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #22 Del Skrevet 16. juni 2011 Hehe nei nemesisen din går til seng om nettene, motsetning til deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. juni 2011 #23 Del Skrevet 16. juni 2011 Tar med meg moben inn i senga og surfer til jeg sover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #24 Del Skrevet 16. juni 2011 Tar med meg moben inn i senga og surfer til jeg sover Jøss da er du våken helt til morran jo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 16. juni 2011 #25 Del Skrevet 16. juni 2011 Tror jeg er trøtt! Får vel kaste meg i dusjen Kommer å tar ordet etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #26 Del Skrevet 16. juni 2011 Gjør det du, jeg tar ordet imens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 16. juni 2011 #27 Del Skrevet 16. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #28 Del Skrevet 16. juni 2011 Idag har jeg prøvd desperat å finne en bryllupsgave som ikke skal koste meg skjorta, og det skal jeg si dere er en vanskelig ting! Først tenkte jeg å bestille noe fra internett, men bryllupet er den 24 og da rekker ikke posten å komme. Så jeg har vært ute og sett litt rundt, og har aaalt var så dyrt altså. Det eneste jeg fant var et sengeteppe og to puter som var 40% rabatt og til sammen ville det koste meg 600,-. *Men er så usikker om det er bra...vet ikke as, får lete litt mer. Jeg pleier å få et pling når jeg har funnet det rette. Ellers så er jeg fortsatt syk, men er på bedringens vei. Også har jeg en tettpakket plan for hele uken som kommer. Fredag: Treffe F.R.I.E.N.D.S Lørdag: Lage bursdagskake og feire bursdag. :blåse: Søndag: Overnatting hos ei annen venninne. Mandag: Treffe KaDust for solbrille shopping Tirsdag: Treffe gjengen, som jeg kaller dem :gjeiper: Onsdag: Bryllupsgave shopping Torsdag: Fest for bruden Fredag: Bryllup Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 16. juni 2011 Forfatter #29 Del Skrevet 16. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. juni 2011 #30 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er litt deilig å ha en opptatt uke da. Gjør så man ikke kjeder seg mye, også får man litt energi og livsglede av det. Håper du blir frisk fort da. Er ikke godt å gå rundt syk. (Og god morgen. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #31 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er litt deilig å ha en opptatt uke da. Gjør så man ikke kjeder seg mye, også får man litt energi og livsglede av det. Håper du blir frisk fort da. Er ikke godt å gå rundt syk. (Og god morgen. ) God morgen Ka! Ja det er det virkelig, men jeg får bare ignorere at jeg er syk, ellers må jeg bli sengeliggende i hele måneden. For heller kle meg ordentlig varmt, og ha med halstabletter, servietter osv. :gjeiper: Takk Ka, håper jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 17. juni 2011 #32 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei Mysifistiske mysige Mystikk! :D Fin dagbok! :D Du virker så koselig, og litt lik meg! hehe Masse klemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 17. juni 2011 Forfatter #33 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei Mysifistiske mysige Mystikk! :D Fin dagbok! :D Du virker så koselig, og litt lik meg! hehe Masse klemmer! Hei Josefine! Å takk Josefine, det gjør virkelig du også! Jeg gleder meg veldig til å treffe og bli kjent med deg! Ja jeg tror også at vi er litt like faktisk, blir spennende å se da! Jeg ser nå at du også har dagbok, så koselig! kommer og besøker deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 17. juni 2011 #34 Del Skrevet 17. juni 2011 Hei Josefine! Å takk Josefine, det gjør virkelig du også! Jeg gleder meg veldig til å treffe og bli kjent med deg! Ja jeg tror også at vi er litt like faktisk, blir spennende å se da! Jeg ser nå at du også har dagbok, så koselig! kommer og besøker deg jeg. Ja, blir spennende altså! Tror vi kanskje bor på samme sted også.. Har fått inntrykk av det iallefall! Gleder meg til etterpå jeg og! :D Ja, jeg lagde det igår! Så jeg har et sted å ventilere ut litt ting, istedenfor i alle andre tråder..hehehe Du er hjertelig velkommen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 17. juni 2011 #35 Del Skrevet 17. juni 2011 Du får lure deg frisk! Hjernen er ganske lettlurt, så er bare å fortelle deg selv at du er frisk om og om igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 19. juni 2011 #36 Del Skrevet 19. juni 2011 Savner deg i jaja (men bare litt) eh... kunne det tolkes litt pervo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 20. juni 2011 #37 Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Det var utrolig koselig idag! Endret 20. juni 2011 av KaDust Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #38 Del Skrevet 20. juni 2011 Du får lure deg frisk! Hjernen er ganske lettlurt, så er bare å fortelle deg selv at du er frisk om og om igjen. Det var utrolig koselig idag! Ja det var veldig koselig søta! Håper vi ses en gang før jeg drar også! Ja det er derfor jeg bare finner på ting og ignorer det, funket bra så langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mystique X Skrevet 20. juni 2011 Forfatter #39 Del Skrevet 20. juni 2011 Savner deg i jaja (men bare litt) eh... kunne det tolkes litt pervo Naaaaaw Så søøt du er!! Jeg savnet deg en masse også!! Seriøst, savnet de dagene jeg ikke fikk skrevet jaja og ta ordet. Men trøstet meg at du hadde den ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 20. juni 2011 #40 Del Skrevet 20. juni 2011 Nååh Kommer å tar det i natt og Sukk; det er hardt å kun sove 5 timer om natten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå