Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. juni 2011 #41 Del Skrevet 12. juni 2011 favorittråden min her inne, noen sinne 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 12. juni 2011 #42 Del Skrevet 12. juni 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lottiplott Skrevet 12. juni 2011 #43 Del Skrevet 12. juni 2011 Revenka: Dette er den fineste tråden jeg har vært borti. Gratulerer masse med forandringen! Flott å se at du har så mye selvtillit at du legger ut bilder og er så ærlig om alt! *liker det* Jeg vedder på at det er flere som setter større pris på sin egen (kanskje slaskete, eller for tynne, eller lubne, eller for utrente, men like fullt naturlige) kropp nå, enn før de leste historien din. Takk:) 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambivalent Skrevet 12. juni 2011 #44 Del Skrevet 12. juni 2011 Revenka: Dette er den fineste tråden jeg har vært borti. Gratulerer masse med forandringen! Flott å se at du har så mye selvtillit at du legger ut bilder og er så ærlig om alt! *liker det* Jeg vedder på at det er flere som setter større pris på sin egen (kanskje slaskete, eller for tynne, eller lubne, eller for utrente, men like fullt naturlige) kropp nå, enn før de leste historien din. Takk:) Enig med du. Blir så glad av sånne holdninger. Sånne mennesker som deg, Revenka, burde det finnes flere av, spesielt med tanke på dagens generasjon som har gått helt av skaftet når det gjelder skjønnhetsidealer. Du er fin! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Myrthel Skrevet 12. juni 2011 #45 Del Skrevet 12. juni 2011 En utrolig rørende tråd;-) Mange plusser til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CoffeeCup Skrevet 12. juni 2011 #46 Del Skrevet 12. juni 2011 Så flott du har blitt etter at du tok de ut Pluss pluss pluss til deg! Godt å lese det du beskriver også, får meg faktisk til å føle meg bedre med meg selv og mine litt små, men varme, naturlige og myke pupper Og tenk at du fikk en til å revurdere å ta silikon! Utrolig bra at du forteller din historie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest loren Skrevet 12. juni 2011 #47 Del Skrevet 12. juni 2011 Mange tomler opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 12. juni 2011 #48 Del Skrevet 12. juni 2011 Jeg leste denne tråden først nå, men jeg må si du er en inspirasjon! Jeg synes det er FLOTT at du velger å være fornøyd med kroppen du har helt naturlig. Menneskekroppen er VAKKER, og alle bør være fornøyde med kroppen sin akkurat slik den er ment å være 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 12. juni 2011 #49 Del Skrevet 12. juni 2011 (endret) . Endret 5. juni 2016 av Xstrella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #50 Del Skrevet 13. juni 2011 seriøst, påstår du at legen sa du kunne dra på jobb etter inngrepet .. ? Her er det så mye som høres helt sykt ut at dette tror jeg overhodet ikke noe på. Hva er det du har problemer med å tro på? Jeg er aldeles ærlig og direkte i denen tråden og har formidlet etterhvert som hendelsene har skjedd. Jeg tok fri resten av dagen etter inngrepet selv om legen sa at jeg kunne dra på jobb (har en kontorjobb) Om jeg hadde hatt en fysisk krevende jobb, hadde han nok ikke sagt det samme. Uansett er jeg glad for at jeg tok fri den dagen og kunne la det hele synke inn. Tusen takk til alle her! Jeg blir oppriktig glad for glade kommentarer, og aller mest henrykt over at noen kanskje kan bli inspirert til å ikke legge inn silikon i utgangspunktet. Uansett er det fantastisk fint å fjerne de - da blir man mer glad i sine naturlige - ja etter å ha kjent de harde uformelige. Det er aldri forsent å snu Det jeg kjemper mot nå på dag 5, er min egen trang til å srade rundt i en kul BH, istedet for den usexy sportsBH-en jeg har på. Jeg lengter etter å strutte med mine myke små pupper, men kjenner at de må få mer tid til å gro på. Det er jo ikke bare snittet under som skal gro. Den "lommen" som innleggene har ligget i, den ble skrubbet opp av kirurgen og de to flatene skal nå gro sammen. Jeg må bare være tålmodig litt til 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aka Skrevet 13. juni 2011 #51 Del Skrevet 13. juni 2011 Heisann, Takk for linken! Så fin du ble!! Jeg kan ikke skryte av det sammme ennå Fjernet mine innlegg for 3 dager siden og det jeg foreløpig sitter igjen med er to tomme små poser. Kan ikke si noe annet enn at det er deprimerende, men jeg satser sterkt på at de skal komme seg tilbake til noen lunde orginalen etterhvert. Ha lest og hørt at det kan ta opptil 12 mndr, så krysser fingrene hardt for det.. Ellers er jeg faktisk litt usikker på hvordan jeg kommer til å takle dette. Brystene mine var før operasjonen 70B og etter å ha lagt inn 240/260 ble de en 70D. Hadde snakket mye med kirurgen på forhånd og blitt enig - trodde jeg- om at jeg kun ville ha en full B cup, så så mye for den.. Fra dagen jeg våknet etter operasjonen å så ned har jeg angret og ønsket å kunne skru tiden tilbake. Men ble fortalt av kirurg at de var hovne og at jeg ville bli puppe-blind etterhvert (!). Vel da hevelsene gikk ned kan jeg ikke si at jeg ble lykkeligere og sendte flere mail til ham angående dette. Fikk da beskjed om å vente 1 år og se. Kunne da velge å ta dem ut eller legge inn mindre (uten ekstra kostnad). Nå ett år senere hadde jeg fått nok av "plastikk" følelsen og tanken på ett nytt implantat var ikke positiv (økt fare for kapsel, gummi følelsen etc..), så da ringte jeg og fikk time for å fjerne dem. De ment at det ikke skulle være noe problem å få de gamle brystene tilbake siden jeg var ung og tynn. Så på fredag ble jeg operert. Skalv som ett aspeløv på operasjonsbordet og tårene rant i strie strømmer, men følte likevel at jeg gjorde det rette. Nå må jeg innrømme at jeg ikke er like sikker, jeg er glad for at de er ute, men er ikke lykkelig over at det ikke er noe igjen Og så heldig du var som ikke har hatt noe smerter! Jeg har knasket paracet og morfin tabletter i 2 døgn og først nå begynt å trappe ned. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 13. juni 2011 #52 Del Skrevet 13. juni 2011 Heisann! For en fantastisk tråd å lese gjennom. Det er et flott iniativ fra deg å faktisk legge ut bilder, tekst, erfaringer og tanker rundt dette tema siden det er såpass "i lyset" for tiden. Det er mange år siden silikonpupper ble populært, men det er faen meg like populært om ikke mer nå. Jeg syns at det er flott at sånne mennesker som deg kan dele sine erfaringer for å gi oss unge mennesker en annen synsvinkel enn bare den positive "se på de store, fine, falske puppene mine". Selv har jeg naturlige (!!) 75DD og elsker puppene mine. Mange spør meg om jeg ikke vurderer reduksjon siden jeg er såpass tynn med store pupper så folk tror jeg har innlegg, men hvorfor skal jeg det? Ikke henger de i det heletatt, ikke er de stygge på noen måte, kjæresten elsker de, jeg ser flott ut i bikini, og jeg har ingen helseproblemer pga. de. Dessuten så er den følelsen av hva andre mennesker mener og tror så lite betydningsfull i forhold til hva man selv føler. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. juni 2011 #53 Del Skrevet 13. juni 2011 Må inn og for denne tråden jeg også! Super lesning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jay Skrevet 13. juni 2011 #54 Del Skrevet 13. juni 2011 Skikkelig feelgood! Og gratulerer med å få dine gamle, gode pupper tilbake:) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 13. juni 2011 #55 Del Skrevet 13. juni 2011 KG burde nesten laget en artikken om deg og erfaringen din, så bra er det! Er sikkert flere som gjerne vil høre din erfaring før de avgjør om de skal ha silikon eller ei. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. juni 2011 #56 Del Skrevet 13. juni 2011 KG burde nesten laget en artikken om deg og erfaringen din, så bra er det! Er sikkert flere som gjerne vil høre din erfaring før de avgjør om de skal ha silikon eller ei. Kjempeidé! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Susanne Skrevet 13. juni 2011 #57 Del Skrevet 13. juni 2011 For en inspirerende tråd! Og så flott du ble Nå tror jeg noen jenter der ute ble inspirert til å beholde sine naturlige pupper! Jeg har selv 2 barn jeg har ammet, og det skal ingen silikon inn i mine bryster selv om de er en smule slappere en før. Og mannen min elsker mine naturlige b-cup pupper like mye som før jeg ammet. JA til naturlige pupper 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 13. juni 2011 Forfatter #58 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Heisann, Takk for linken! Så fin du ble!! Jeg kan ikke skryte av det sammme ennå Fjernet mine innlegg for 3 dager siden og det jeg foreløpig sitter igjen med er to tomme små poser. Kan ikke si noe annet enn at det er deprimerende, men jeg satser sterkt på at de skal komme seg tilbake til noen lunde orginalen etterhvert. Ha lest og hørt at det kan ta opptil 12 mndr, så krysser fingrene hardt for det.. Ellers er jeg faktisk litt usikker på hvordan jeg kommer til å takle dette. Brystene mine var før operasjonen 70B og etter å ha lagt inn 240/260 ble de en 70D. Hadde snakket mye med kirurgen på forhånd og blitt enig - trodde jeg- om at jeg kun ville ha en full B cup, så så mye for den.. Fra dagen jeg våknet etter operasjonen å så ned har jeg angret og ønsket å kunne skru tiden tilbake. Men ble fortalt av kirurg at de var hovne og at jeg ville bli puppe-blind etterhvert (!). Vel da hevelsene gikk ned kan jeg ikke si at jeg ble lykkeligere og sendte flere mail til ham angående dette. Fikk da beskjed om å vente 1 år og se. Kunne da velge å ta dem ut eller legge inn mindre (uten ekstra kostnad). Nå ett år senere hadde jeg fått nok av "plastikk" følelsen og tanken på ett nytt implantat var ikke positiv (økt fare for kapsel, gummi følelsen etc..), så da ringte jeg og fikk time for å fjerne dem. De ment at det ikke skulle være noe problem å få de gamle brystene tilbake siden jeg var ung og tynn. Så på fredag ble jeg operert. Skalv som ett aspeløv på operasjonsbordet og tårene rant i strie strømmer, men følte likevel at jeg gjorde det rette. Nå må jeg innrømme at jeg ikke er like sikker, jeg er glad for at de er ute, men er ikke lykkelig over at det ikke er noe igjen Og så heldig du var som ikke har hatt noe smerter! Jeg har knasket paracet og morfin tabletter i 2 døgn og først nå begynt å trappe ned. Hei! Så stolt du kan være av deg selv! Gratulerer! Jeg tror at om du lar de være i fred, ikke la de henge alene uten BH, ja da gror det fint, og huden vil trekke seg fint sammen. Jeg tar aldri smertetabletter mer og er ikke vant til kunstige kjemikalier. Derfor tok jeg heller ikke noe nå. Når det er sagt, har jeg tatt det med ro, samt ligget på rygg alle nettene hittil, pga av at jeg kjenner det, for å si det sånn Smerter er personlige og er forskjellig fra person til person. Jeg var også så klar for å bli kvitt plastikken at de smertene jeg har kjent på er gledessmerter - smerter fordi jeg har gjort noe bra. Da føles de ikke så ille faktisk Til dere andre: Tusen takk for hyggelige tilbakemeldinger Jeg hadde ikke planlagt å dele det med noen andre, men fant dette forumet da jeg lette etter info om silikonfjerning. Siden jeg ikke fant det jeg lette etter bestemte jeg meg spontant å legge ut mine erfaringer. Det har vært deilig å dele det og da er det sannelig hyggelig at det bli godt mottatt også. Jeg tør ikke å stå oppreist uten BH ennå, men for å vise realiteten, ja, slik at ikke noen tror at jeg har faste små pupper ennå ... Her er fra noen få dager før inngrepet - med silikon - kunstige som de er på rygg http://i112.photobucket.com/albums/n174/Add9_2006/Puppeprosjekt/pryggsilikon.jpg Her er fra i dag i samme situasjon i solen på rygg. Joda, rynkete og supermyke men helt naturlige http://i112.photobucket.com/albums/n174/Add9_2006/Puppeprosjekt/pryggutendag5.jpg Har lyst til å legge ut bilder om noen uker igjen for så å vise til evt forskjell. Jeg er jo spent på hvordan sommerbrystene mine kommer til å være uteover sommeren. Det handler ikke om utseende for meg, men om selvfølelsen. Likevel ser jeg at jeg synes at det nederste bildet er mye finere enn det over. Sikkert noen som vil være uenige, men det spiller ingen rolle. Jeg er på dag 5 nå, og huden har så vidt begynt å trekke seg sammen, men jeg er allerede veldig godt fornøyd. Da kan det bare bli bedre da IMG-tagger fjernet, ninuska_, moderator Endret 14. juni 2011 av ninuska_ 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moscato Skrevet 13. juni 2011 #59 Del Skrevet 13. juni 2011 Jeg er helt enig i at etter-bildet er mye finere! :D Voksenpupper ser jo sånn ut, så jeg skjønner ikke hvorfor det skal være feil. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blondie65 Skrevet 13. juni 2011 #60 Del Skrevet 13. juni 2011 Gosj for noen fine pupper du har nå etter operasjonen. Og så utrolig fint at du "står frem" med en motsatt historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå