Gå til innhold

Silikonpuppene mine skal UT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger,

ninuska_, moderator

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg rakker ned på dem som oppfordrer andre til å legge seg under kniven.

Ja, jeg rakker ned på dere som oppfordrer andre til å ta kirurgiske inngrep.

Som oppforderer til at når man bare får nye pupper så blir alt bra.

Jeg kjefter på dere som er med på å opprettholde det overfladiske synet - som bidrar til at flere og flere blir misfornøyde med seg selv.

Jeg ser ned på dere som forstår at en jente sliter siden hun har så stygge/små/rare/slappe pupper.

Sjønner dere ikke at dere bidrar til noe negativt?

Det er kjempelenge siden jeg sist leste i denne tråden, og jeg ser det er blitt nokså mye diskusjon ut av dette. Jeg har lest igjennom alt nå, og jeg tror/håper jeg har oppdaget en nokså viktig forglemmelse fra Revenka sin side i innlegget jeg siterer her. Du har glemt ordet ikke i første setning, ikke sant? Det skal være "Jeg rakker ikke ned på dem som oppfordrer andre til å legge seg under kniven." ?

Jeg tror du har pådratt deg en del misforståelser pga den der.

Går det fortsatt fint med puppene foresten? :)

Skrevet

Det er kjempelenge siden jeg sist leste i denne tråden, og jeg ser det er blitt nokså mye diskusjon ut av dette. Jeg har lest igjennom alt nå, og jeg tror/håper jeg har oppdaget en nokså viktig forglemmelse fra Revenka sin side i innlegget jeg siterer her. Du har glemt ordet ikke i første setning, ikke sant? Det skal være "Jeg rakker ikke ned på dem som oppfordrer andre til å legge seg under kniven." ?

Jeg tror du har pådratt deg en del misforståelser pga den der.

Går det fortsatt fint med puppene foresten? :)

Nei, den var dum. Jeg ser jo nå at jeg har lest feil selv. Jeg trodde det sto at du rakket ned på dem som legger seg under kniven, og at du egentlig mente det motsatt, men bare hadde glemt et ord.

Dette ble jo bare rot! :ler:

Men jeg er hetl enig i alt du sier i det innlegget, Revenka!

• 2 uker senere...
Skrevet

Det er jo helt åpenbart at hun faktisk MENER at hun rakker ned på dem. Les innlegget på nytt, for det er ikke til å misforstå.

• Liker 1
Skrevet

Nå har jeg ikke lest mer enn de to første sidene, og jeg skjønner det har vært litt avsporinger her... men jeg har bare så lyst til å si at jeg DIGGER innstillingen din!! Keep up the good work!! :tommelsmil:

• 1 år senere...
Gjest LilleLovely
Skrevet

På tross av teite avsporinger på slutten er dette en flott og inspirerende tråd, og den gjorde at jeg endelig turde å ta steget. Etter åtte år med silikon har jeg i dag vært på konsultasjonstime, og om to uker blir jeg kvitt silikonen! Har hatt så mange plager så jeg gleder meg til å få mine egne, naturlige, myke pupper tilbake:)

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Så flott, jeg er i samme båt. Det hadde vært supert om du kunne dele fine erfaringer etter operasjonen her inne :-) gleder meg også til mine implantater er fjernet, må bare psyke meg opp til operasjonen først.. ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor velger dere ta de ut? For store? Eller blir de stygge? Tøft gjort, angrer dere veldig?

Anonym poster: 6cf406368cec52f037405c7d0ba0d045

Gjest LilleLovely
Skrevet

Så flott, jeg er i samme båt. Det hadde vært supert om du kunne dele fine erfaringer etter operasjonen her inne :-) gleder meg også til mine implantater er fjernet, må bare psyke meg opp til operasjonen først.. ;-)

Det skal jeg gjøre ( i min egen tråd http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=739227&hl= :) Gleder meg bare jeg. Blir så deilig å bli kvitt dem!

Gjest LilleLovely
Skrevet

Hvorfor velger dere ta de ut? For store? Eller blir de stygge? Tøft gjort, angrer dere veldig?

For min del er det fordi det er ubehagelig, de er i veien (sel vom de er små), og det er endel komplikasjoner. Skrev om det i tråden min (link ovenfor). De trenger ikke være store for at det skal bli trøbbel.

Skrevet

Jeg vil være naturlig. DET var hovedgrunnen til at jeg fikk fjernet mine.

Dessuten var jeg lei av at de var i veien mellom meg om min kjære når vi klemte, når jeg gjorde yoga og når jeg klemte andre. Også lei av at kroppen min ikke klarte å varme opp innleggene om vinteren slik at jeg hadde to kalde klumper foran.

Var i tillegg lei av å ikke lett finne BH-er og bikinier som passet, siden silikon ikke tilpasser seg slik som naturlige pupper gjør.

Jeg var også lei av å ikke kunne ligge på rygg toppløs uten å tenke at nå ser alle hvor dum jeg har vært å tatt silikon.

Jeg kan liste opp utrolig mange andre bakdeler med å ha silikonpupper og legge til alle de vidunderlige tingene med nå å ha naturlige myke små pupper :laugh:

Det er veldig gledelig med alle tilbakemeldinger fra kvinner som sier de revurderer å operere puppene sine etter at jeg har fortalt min historie.

Naturlig ER best :blomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...