Gå til innhold

Silikonpuppene mine skal UT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Utrolig flott du er i bikini! Personlig liker jeg naturell best, størrelsen matcher kroppen supert! Imponert over deg og personligheten din! Wow:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Fy flate, den kroppen bare av å trene yoga?? Jeg kjøpte en bok om yoga for en stund siden, fordi jeg har problemer med veldig mange treningsformer pga leddsmerter. Jeg skal definitivt satse på yoga!! Hvor lenge har du holdt på med det?

Skrevet

Ja, da sier jeg det igjen! Wow!

Hva var utgangspunktet ditt om jeg tør spørre? Hadde du mye underhudsfett? Slank i utgangspunktet? Trent? Etc etc?

Jeg har trent Ashtanga yoga i fem uker (i gang om ikke annet) , og merker forskjell allerede, men jeg synes det virker nesten uvirkelig at man skal kunne se slik ut av yoga, men jeg har spurt og sett mange nå. De fleste ser vanvittig trent ut, så da stemmer det vel da.. Hehe.

Hvor lang tid trente du før du begynte å se og føle forskjell?

Ellers bra tråd som virkelig motiverer!!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Reveenka, jeg er like gammel som deg, og fjernet mine innlegg for 9 år siden etter å ha hatt dem siden jeg var 19. Jeg hadde kraftig kapseldannelse. Jeg lurer på en ting: Fjernet de kapslene (for noe kapseldannelse må en jo regne med) samtidig med at de tok ut innleggene dine? De gjorde ikke det hos meg, og jeg kan enda kjenne noe klumper og at noe er "rart" inne i mine bittesmå bryster. Jeg har siden lest at de egentlig skal gjøre det.

Forresten, takk for en kjempefin tråd!! :)

AnonymBruker
Skrevet

Reveenka, jeg er like gammel som deg, og fjernet mine innlegg for 9 år siden etter å ha hatt dem siden jeg var 19. Jeg hadde kraftig kapseldannelse. Jeg lurer på en ting: Fjernet de kapslene (for noe kapseldannelse må en jo regne med) samtidig med at de tok ut innleggene dine? De gjorde ikke det hos meg, og jeg kan enda kjenne noe klumper og at noe er "rart" inne i mine bittesmå bryster. Jeg har siden lest at de egentlig skal gjøre det.

Forresten, takk for en kjempefin tråd!! :)

Jøss, jeg trodde kapsel var at selve silikon-"posen" ble hard, jeg?

Gjest Me:-)
Skrevet

Skrevet

Prøver på nytt ;)

Det dannes alltid en kapsel rundt fremmedlegemer man putter inn i kroppen. Noen ganger kan denne kapselen bli veldig hard slik at den strammer rundt protesene og da blir det ofte vondt og stygt utseende. Hard kapsel kan man få kort tid etter en operasjon eller etter flere år. Får man hard kapsel så må den fjernes uansett om protesene skal fjernes helt eller byttes :)

Skrevet

Hei og takk igjen :)

Først yoga og kropp.

Jeg har alltid trent og levd sunt så jeg har aldri vært overvektig.

Da jeg begynte med yoga sluttet jeg med alt annet siden jeg kjente at dette var det kroppen trengte.

Etter to år med trening 5 dager i uken så jeg at kroppen var forandret. Jeg så lenger ut og tynnere, samtidig som jeg aldri har vært sterkere.

Om man begynner med yoga og gjør det regelmessig og seriøst merker man forandringer allerede etter noen uker.

Og så puppene :)

Jeg hadde ikke kapseldannelse i det hele tatt. De var "myke" helt til siste dag og de satt heller ikke fast da legen skulle ta de ut.

Når man legger inn silikon lager man en lomme. Da vil kroppen forsøke å gro det sammen igjen, men huden får jo ikke groforhold med silikon, derfor blir det litt tykkere vev i kanten av "lommen"

Da legen hadde tatt ut innlegget tok han en "skrubbevott" og skrubbet inne i lommen. Dermed fjernet han det ekstra vevet og brystene mine har grodd som de gjorde da jeg var gravid.

Jeg tar meg selv i å holde på brystene mine i tide og utide nå :fnise:

Min kjære sier at jeg har blitt puppegal, og jeg kan vel beskylde han i det samme siden han tar mye mer på brystene mine nå enn før. Jeg har ennå ikke vennet meg helt til mine myke små pupper ennå så jeg ser meg oftere i speilet og ikke minst - TAR og kjenner på puppene i tide og utide :) Deilig :)

• Liker 2
Gjest HunterLady
Skrevet

Prøver på nytt ;)

Det dannes alltid en kapsel rundt fremmedlegemer man putter inn i kroppen. Noen ganger kan denne kapselen bli veldig hard slik at den strammer rundt protesene og da blir det ofte vondt og stygt utseende. Hard kapsel kan man få kort tid etter en operasjon eller etter flere år. Får man hard kapsel så må den fjernes uansett om protesene skal fjernes helt eller byttes :)

Nei, de MÅ ikke fjernes, men de fleste gjør det om de blir for vonde. De som har hard kapsel, men ikke har vondt eller skjemmes av det, trenger ikke fjerne. Kapseldannelse er ikke farlig på noen måte.

Gjest Gjest
Skrevet

Det var flott å lese denne tråden! Jeg planlegger også å fjerne mine proteser, og denne tråden gjør meg enda mer motivert og overbevist om at silikonen skal ut!!

• Liker 2
Skrevet

Jeg må bare takke deg Revenka. Jeg har ALDRI vært fornøyd med brystene mine. Bruker 75F, og føler de henger. Har lenge vurdert å ta silikon eller brystløft, men det ønsker jeg ikke lenger. Herlighet, brystene mine er jo helt fine! Sambo elsker dem, hva klager jeg på? Igjen, TUSEN takk for en skikkelig helomvenning! Du er her etter mitt absolutt største forbilde!

• Liker 7
Gjest Hannee
Skrevet

Har du noen nye oppdateringer, du "det beste forbildet på KG"? :)

AnonymBruker
Skrevet

Vel, man må da få lov til å si hva man mener - så lenge man har vett nok til å formulere seg på en grei måte og samtidig vite at personen tåler både ros og ris. For å si det slik, om man er "sart" og ikke i stand til å takle ærlige svar, så legger man ikke ut slike bilder av seg selv.

Uansett, jeg ser noen spekulerer i om dette er en tulletråd - tanken har slått meg og.

jeg klarer ikke finne på en grunn til at dette skulle vært trolling engang, så jeg er veldig nyskjerrig på hvorfor du kan tro det?

• Liker 1
Skrevet

Hei :goodbye:

Nå er det snart en mnd siden jeg fjernet silikoninnleggene og jeg har så smått begynt å venne meg til min nye naturlige kropp.

Tapen på arrene har jeg fjernet og det ser veldig bra ut. Jeg har litt hardt arrvev, men tenker å massere det bort om det vedvarer.

Sports-BH'en er på igjen!

Ja, jeg har jo kjøpt både nye BH-er og bikini og puttet med glede bort den usexy sports-BH'en ... litt for tidlig.

Jeg klarer vel ikke helt å forklare følelsen men jeg har kommet frem til at en stund til er den stramme vennen en god venn for puppene - men innimellom tar jeg den av. Men kort sagt er den på mesteparten av tiden nå siden det føles smart/riktig ut.

Huden trekker seg litt sammen hver dag og jeg blir mer og mer fornøyd.

Jeg liker det "flate" utrykket og går med stramme topper for å understreke det. Ja, jeg merker at jeg går med rettere rygg enn før og at jeg formerlig skyter brystkassen frem.

Om jeg gjorde det med mine plastpupper ble det mer synlig at de var nettopp det, og jeg unngikk å gjøre det.

Nå føles det frigjørende og deilig!

Ja, jeg føler meg generelt mer fri og naturlig nå!

Det er befriende deilig å være kvitt de fake plastballongene :fnise:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du kommer tilbake med et bilde når puppene dine har trukket seg mer sammen og er mer "ferdige". Du er en sann inspirasjon! Jeg har tenkt tanken om silikon når jeg er ferdig med amming, men det har jeg nå lagt helt fra meg. Jeg har blitt mye mer glad i de ordentlige puppene mine på grunn av DEG. Så TAKK :klem:

• Liker 5
  • 2 uker senere...
Skrevet

Er det noe nytt?

• 4 uker senere...
Skrevet

Hei :)

Jeg heter mina, er 20 1/2 år å la inn silikon 11mars 2011.

Jeg var sikker på at det var dette jeg ville.. Trodde jeg!

Nå er jeg sikker på at jeg vil ha de ut.. Tror jeg???

Dette er SÅ vannskelig. Uten silikon er jeg 70AA å fyller ikke det ut engang og med er jeg 70D. Jeg har IKKE vært åpen om operasjonen å INGEN vet om det. Sell ikke de nermeste. Dette resulterer i at jeg ikke klarer å vise de fram på noen måter å jeg skjemmes konstant. Vil bare dekke de til... :/ nå har jeg hørt at folk snakker om at de tror jeg har silikon å vil helst fjerne de før noen faktisk spørr men jeg er usikker på om mine 70AA henger uten protester, om det blir styggt og hvordan livet uten pupper blir.... Trenger tips og råd for alt det er verdt!! Hva synes dere?

Jeg har også begynnt å tenke på fremtiden (litt i seneste laget) å vil ikke ha store "ekstra høyprofil" silikom pupper som 60åring. Skulle bare ønske jeg visste dette tidligere. Viss jeg oppererer ut protestene har jeg jo å på en måte betalt over 30 000 for TO UNØDVENDIGE ARR :(

Skrevet

Dette er SÅ vannskelig. Uten silikon er jeg 70AA å fyller ikke det ut engang og med er jeg 70D. Jeg har IKKE vært åpen om operasjonen å INGEN vet om det. Sell ikke de nermeste. Dette resulterer i at jeg ikke klarer å vise de fram på noen måter å jeg skjemmes konstant. Vil bare dekke de til... :/ nå har jeg hørt at folk snakker om at de tror jeg har silikon å vil helst fjerne de før noen faktisk spørr men jeg er usikker på om mine 70AA henger uten protester, om det blir styggt og hvordan livet uten pupper blir.... Trenger tips og råd for alt det er verdt!! Hva synes dere?

Jeg har også begynnt å tenke på fremtiden (litt i seneste laget) å vil ikke ha store "ekstra høyprofil" silikom pupper som 60åring. Skulle bare ønske jeg visste dette tidligere. Viss jeg oppererer ut protestene har jeg jo å på en måte betalt over 30 000 for TO UNØDVENDIGE ARR :(

Du har gått fra 70AA til 70D, og ingen har merket det? Yeah right.

• Liker 1
Skrevet

Men kjære deg, hvorfor la du inn så store da? Hva med maks 180 gr?

Jeg l inn 200 i tomme ammepupper og ingen ser det. Jeg er som før, men har fyll i

puppene istedetfor løshud. Ikke legg inn så mye, det er da det ser fake ut.

Skrevet

Hvor mye silikon fikk du lagt inn egentlig?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...