Gå til innhold

Silikonpuppene mine skal UT!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Åå jeg er nesten misunnelig nå jeg;) Gleder meg til min tur også!!

Som jeg skrev tidligere, så kjenner jeg meg igjen i det du skriver. Jeg la inn silikon for 10 år siden. Jeg har egentlig vært veldig fornøyd heleveien. Ingen store pupper, kun lagt inn like mye som forsvant etter vekttap og graviditet.

Men som sagt er det en fryd og endelig vite at det skal ut..Årene har gått og det er liksom ikke så ille å godta det faktum at ting setter sine spor.!! Jeg velger alikevel ikke å angre på det jeg har gjordt, men ting endrer seg og plutselig var ikke puppene slike viktige som de var i 20 årene;)

Gleder meg til å se bilder hvis det legges ut da, sikker på at du blir fornøyd jeg;)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Men hva med arrvevet? Det vil jo fortsatt være der, kanskje enda mer, etter å ha skåret igjen?

Jeg har hatt mine silikoninnlegg i 8 år, og de skal faen ikke ut! Jeg elsker dem! :hjerte: Men mine er ikke lagt inn fordi jeg mistet alt etter barnefødslene, da. Jeg hadde ingen ting i utgangspunktet. Og jeg vil hvert fall ikke ha pannekaker med arrvev under! :gjeiper:

Skrevet

Men hva med arrvevet? Det vil jo fortsatt være der, kanskje enda mer, etter å ha skåret igjen?

Jeg har hatt mine silikoninnlegg i 8 år, og de skal faen ikke ut! Jeg elsker dem! :hjerte: Men mine er ikke lagt inn fordi jeg mistet alt etter barnefødslene, da. Jeg hadde ingen ting i utgangspunktet. Og jeg vil hvert fall ikke ha pannekaker med arrvev under! :gjeiper:

Kirurgen skar i arret og sydde det inn. Sitat: "jeg syr i tre lag med hud nå" Dette gjør han for å dekke det opprinnelige arret og for å lage et nytt fint et. Nettopp med tanke på dette arret så har jeg fortsatt tapen og bandasjene på under BH-en her på jobb. Skal ikke røre eller ha bevegelse der på minst et døgn - dette for at det skal få ro til å gro pent.

Jeg er selvsagt spent på å bli kjent med mine nye helt naturlige og myke pupper, men kan vente noen dager til :) Min kjære er superspent han også og ble kåt i morges da vi klemte. "Så deilig å kjenne hele deg inntil meg uten de to plastballongene mellom oss, sa han"

Det beste hadde selvsagt vært å aldri gjort et inngrep på puppene. Da ville man ikkefått arr heller. Jeg kan gjerne ha et arr som viser at jeg ikke alltid har vært så sterk og selvsikker som jeg er nå. Ja, for å vise at jeg har begått dumheter. Det viktigste er uansett nå å ha det kunstige ute av kroppen min.

Jeg gleder meg til å strutte med mine nye små hengepupper :fnise:

• Liker 9
Gjest Xstrella
Skrevet

Hvorfor tok du silikon i utgangspunktet?

Skrevet

Hvorfor tok du silikon i utgangspunktet?

Jeg var ung og dum ;)

I alle fall ung og usikker.

Jeg ble mor som 20-åring og hadde da bare hatt noen få år med å bli kjent med puppene mine da de ble veldig forandret. Istedetfor å være klok og tålmodig og kunne da ha sett at brystene hadde utviklet seg videre sammen med resten av kroppen, tok jeg den umodne og overfladiske avgjørelsen at silikon var tingen.

Nå, nesten 23 år senere er jeg tilbake til naturlige meg.

Min kjære tok av bandasjen i sted og vi så noen forskrekkede og rynkete og myke små pupper, og han ble så spontant kåt at vi pulte der og da. :yvonne:

Har nå på en stram sports-BH som jeg skal ha på i mange dager fremover. Sommeren kan komme for fullt nå og jeg skal snart ut å shoppe ny bikini :jepp:

• Liker 11
Skrevet

Jeg var ung og dum ;)

I alle fall ung og usikker.

Jeg ble mor som 20-åring og hadde da bare hatt noen få år med å bli kjent med puppene mine da de ble veldig forandret. Istedetfor å være klok og tålmodig og kunne da ha sett at brystene hadde utviklet seg videre sammen med resten av kroppen, tok jeg den umodne og overfladiske avgjørelsen at silikon var tingen.

Nå, nesten 23 år senere er jeg tilbake til naturlige meg.

Min kjære tok av bandasjen i sted og vi så noen forskrekkede og rynkete og myke små pupper, og han ble så spontant kåt at vi pulte der og da. :yvonne:

Har nå på en stram sports-BH som jeg skal ha på i mange dager fremover. Sommeren kan komme for fullt nå og jeg skal snart ut å shoppe ny bikini :jepp:

Så flott at du ble fornøyd! Gratulerer med "ny, gammel" kropp. :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Gratulerer, dette var jo rene gla'tråden :)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke at du tok ut innleggene uten å ta brystløft. Dette er IKKE negativt ment! Jeg syntes det er tøft gjort, og i denne tiden vi lever i synes jeg det vitner om styrke. Du er faktisk fornøyd med den naturlige kroppen din du, og ikke noe er mer sexy enn det! :D

Gratulerer!

Hilsen en ikke like selvsikker 25-åring. ;)

• Liker 3
Gjest Tirkes
Skrevet

Du er skikkelig tøff! :)

Både for å poste før-etter bilder, og for avgjørelsen din.

*savner mulighet til å gi 10 plusser*

• Liker 6
Gjest norah
Skrevet

Var en beskjent som kommenterte om ekskjæresten sin(og mor til deres barn) at han var sjeleglad når silikonen måtte ut etter fødsel.

"Bare stress med det silikonhelvetet som er iveien, jeg elsker myke mammapupper som henger!"

Han hadde nærmest stjerner i øynene når han sa det.....

Og det kom fra en kar jeg bare trodde likte store silikonpupper;)

Synes puppene dine så ganske så fine og symmetriske ut nå :jepp:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå er jeg på dag 3 etter at silikonen ble tatt ut.

Kjenner bare litt sårhet en gang i mellom og brystene mine gror. Det er den samme følelsen jeg hadde da jeg var gravid og brystene utviklet seg. Litt stikkende og småkriblende følelser går igjennom brystene omtrent hele tiden nå :)

:regn: Jeg klarte ikke å dy meg, men gikk inn på H&M i sted og så på undertøy. Jeg har bare en sjelden gang funnet en BH som har passet mine plastpupper tidligere så jeg var ikke så forventningsfull.

Tada!

To BH-er fant jeg som jeg likte og som passet perfekt!

http://i112.photobucket.com/albums/n174/Add9_2006/Puppeprosjekt/Bilde71.jpg

Nå er jeg den fine størrelsen 80 A :)

http://i112.photobucket.com/albums/n174/Add9_2006/Puppeprosjekt/Bilde72.jpg

Jeg ER så fornøyd med mitt nye naturlige utseende.

Plastpuppene mine på 200 g "passet" til kroppen min siden jeg er nesten 1,80 høy, men jeg må si at den nye størrelsen min virkelig står enda mer i stil med min trente og sunne kropp.

En annen stor bonus jeg har oppdaget:

Jeg har v a r m e bryster nå :)

Det er så deilig å ikke kjenne de kalde stive silikonpuppene mine mer. Dette er helt klart en riktig avgjørelse jeg har tatt og min kjære er henrykt.

Vårt sexliv har fått en ekstra boost de site dagene :yvonne:

Endret av Kråkesaks
  • Liker 10
Skrevet

Wow, for en fantastisk tråd. Ikke ofte man ser kvinner med en slik styrke og fysisk selvtillit i dag.

Mine pupper har alltid vært små, og ser omtrent ut som dine. Jeg er 28, og har ønsket meg silikon i årevis. Men etter å ha lest denne tråden begynner jeg nesten å revurdere.

Kanskje jeg faktisk er fin nok/finere helt naturlig?

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Så flott du er!

Skrevet

Kanskje jeg faktisk er fin nok/finere helt naturlig?

JA!

:Nikke:

Jeg blir så utrolig glad for å høre at du nå revurderer!

Hvis jeg, og det jeg har gjort, får andre til å tenke seg om en gang til, på en slik avgjørelse, vel da er det helt fantastisk bra!

Alle jenter/kvinner burde elske seg selv - unike og fantastiske som vi er. Det triste er at det ikke allid er sånn.

Om man er glad i seg selv så legger man seg ikke under knvien for å forandre seg.

Jeg er enda mer glad i meg selv nå når jeg tok avgjørelsen på å fjerne det kunstige. Føler meg friere og lettere faktisk. Ja inne i hjertet mitt! :hjerter:

• Liker 5
Gjest Liss Katrin
Skrevet

seriøst, påstår du at legen sa du kunne dra på jobb etter inngrepet .. ? Her er det så mye som høres helt sykt ut at dette tror jeg overhodet ikke noe på.

Skrevet

Hei alle sammen!

Jeg fikk silikonpupper for snart 23 år siden! Den gangen var jeg 22 år og ikke komfortabel med at puppene hadde forandret seg etter amming. Jeg tok med bilde av hvordan jeg så ut før og sa til kirurgen at jeg ville ha de tilbake. No problem, sa han. Jeg har vært kjempefornøyd i nesten alle disse 23 årene.

Jeg har vært en stor B/liten C men litt heng de siste ti årene, og svært få har gjettet at det har vært silikon. Når det er sagt. Jeg har hatt komplekser for å ligge på ryggen toppløs, ja selv med bikinioverdel, siden man da ser kanten på innleggene.

Etter at jeg ble eldre og fikk mer selvtillit kjente jeg at jeg mer og mer savnet myke pupper. Min kjære er også klar for å få meg helt naturlig. Jeg er også svært opptatt av en sunn livsstil og da harmonerer det ikke med min innstilling nå å ha kunstige pupper.

På fredag var jeg på Colosseumklinikken til konsultasjon for å endelig få fjerne dem. Legen er kjempehyggelig og spurte meg hvorfor. Jeg sa at jeg vil ha myke pupper. Han kjente på dem og sa, de her er jo myke ... :frown: Vel, HELT myke, sa jeg. Jeg vil ha naturlige pupper, og dermed takket jeg nei til brystløft. Han sa at de kommer til å henge, noe jeg er komfortabel med (de henger jo nå også)

Etter så lang tid der huden er strukket forventer jeg ingen mirakler. Jeg forventer ikke små struttepupper nei. Legen var veldig ærlig og direkte med det at man må være tøff og sterk for å klare inngrepet med bare lokalbedøvelse. For meg blir det en etterlengtet glede å få plastikken ut av kroppen min så jeg er ikke urolig. Selvsagt må jeg forberede meg psykisk på å ligge i 20-30 minutter på benken mens de skjærer i meg og røsker ut innleggene. Både lyd og følelse bli intakt, men legen sier at det mest sannsynlig vil være uten store smerter. Jeg gleder meg uansett. Om det er interesse for det her inne kan jeg legge ut bilder. Før og etter. I morgen blir jeg flat igjen – yeah :goodbye:

Skrevet

hørtes godt for deg det at du får myke pupper og din kjære du kan godt legge ut bilde :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...