Gjest Gjest Skrevet 13. august 2011 #121 Skrevet 13. august 2011 Men kjære deg, hvorfor la du inn så store da? Hva med maks 180 gr? Jeg l inn 200 i tomme ammepupper og ingen ser det. Jeg er som før, men har fyll i puppene istedetfor løshud. Ikke legg inn så mye, det er da det ser fake ut.
Gjest HunterLady Skrevet 13. august 2011 #122 Skrevet 13. august 2011 Men kjære deg, hvorfor la du inn så store da? Hva med maks 180 gr? Jeg l inn 200 i tomme ammepupper og ingen ser det. Jeg er som før, men har fyll i puppene istedetfor løshud. Ikke legg inn så mye, det er da det ser fake ut. Skal ikke så mye til for å få en 70 D. Er slettes ikke sikkert at hun har lagt inn så mye som du tror.
Gjest loren Skrevet 13. august 2011 #123 Skrevet 13. august 2011 Skal ikke så mye til for å få en 70 D. Er slettes ikke sikkert at hun har lagt inn så mye som du tror. Signerer her, har 80 D/DD selv, og de er faktisk ikke SÅ store selv om noen mener det høres svært ut..
loffen Skrevet 13. august 2011 #124 Skrevet 13. august 2011 Jeg har 70D og mine pupper er ikke store!!
Gjest Aka Skrevet 15. august 2011 #125 Skrevet 15. august 2011 Hei Sweeti! Jeg hadde det også som deg. Jeg la inn 240/260 for ett år siden. Var livredd før operasjonen og mente det ville være alt for mye, men korurgen overtalte meg. Og dum som jeg var stolte jeg på han. Jeg gikk fra liten 70 b til 70 d +! Da jeg våknet etter operasjonen føltes alt helt galt, de var som jeg fryktet altfor store. Har aldri angret på noe så mye i hele mitt liv. Etter mye frem og tilbake med kirurgen tok jeg dem ut nå for ca 2 mndr siden. Må innrømme at det har vært noen jævlige uker. Og det er først nå at den gamle formen sånn nogenlunde er tilbake. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fjernet dem! MEN, jeg sitter her med 30000 mindre på kontoen, 2 stygge arr, ødelagt brystmuskel som ikke oppfører seg som før og atrofi (forsvunnet) bryst vev mellom ribbena (noe som medfører at ribbena kjennes veldig godt). Alt dette kun etter 1 år med proteser. Og dette var heller ikke noe jeg ble fortalt kunne skje av kirurgen før jeg la dem inn. Så du bør tenke nøye igjennom hva du vil, det gjorde jeg og har som sagt ikke angret ett sekund!! LYKKE, LYKKE til!!!!
Revenka Skrevet 15. august 2011 Forfatter #126 Skrevet 15. august 2011 Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fjernet dem! Jeg er så glad for at flere enn meg nå står frem og kommer med sine erfaringer fra silikon. Det ER et stort valg og et SERIØST inngrep og folk BØR tenke seg grundig om før de fucker opp det naturlige. Jeg er så utrolig glad for at jeg fjernet mine innlegg og det harde arrvevet jeg kjente en stund, er nå borte. Arrene er nesten ikke synlige og de er myke. Det er puppene mine også Huden trekker seg sammenfortsatt, men jeg tror at nå, to mnd etter inngrepet, at jeg ser hvordan de kommer til å se ut i årene fremover. Det vil si, om jeg ikke går opp eller ned i vekt. Det påvirker jo puppene masse. Det har jeg ingen planer om. Lever sunt og nyter livet og min kropp. Skulle ønske at flere evnet å gjøre nettopp det ... 1
Sweeti Skrevet 15. august 2011 #127 Skrevet 15. august 2011 Hei Sweeti! Jeg hadde det også som deg. Jeg la inn 240/260 for ett år siden. Var livredd før operasjonen og mente det ville være alt for mye, men korurgen overtalte meg. Og dum som jeg var stolte jeg på han. Jeg gikk fra liten 70 b til 70 d +! Da jeg våknet etter operasjonen føltes alt helt galt, de var som jeg fryktet altfor store. Har aldri angret på noe så mye i hele mitt liv. Etter mye frem og tilbake med kirurgen tok jeg dem ut nå for ca 2 mndr siden. Må innrømme at det har vært noen jævlige uker. Og det er først nå at den gamle formen sånn nogenlunde er tilbake. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg fjernet dem! MEN, jeg sitter her med 30000 mindre på kontoen, 2 stygge arr, ødelagt brystmuskel som ikke oppfører seg som før og atrofi (forsvunnet) bryst vev mellom ribbena (noe som medfører at ribbena kjennes veldig godt). Alt dette kun etter 1 år med proteser. Og dette var heller ikke noe jeg ble fortalt kunne skje av kirurgen før jeg la dem inn. Så du bør tenke nøye igjennom hva du vil, det gjorde jeg og har som sagt ikke angret ett sekund!! LYKKE, LYKKE til!!!! Hei, kan du sende meg en PM?
Sweeti Skrevet 15. august 2011 #128 Skrevet 15. august 2011 Kommer ikke til å svare på nedlatende kommentarer Takk til de som faktisk ikke er så fordommsfull, svarer SAKLIG og ikke trekker konklusjoner om noe de ikke vet noe om!!
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #129 Skrevet 15. august 2011 Jeg er så glad for at flere enn meg nå står frem og kommer med sine erfaringer fra silikon. Det ER et stort valg og et SERIØST inngrep og folk BØR tenke seg grundig om før de fucker opp det naturlige. Jeg er så utrolig glad for at jeg fjernet mine innlegg og det harde arrvevet jeg kjente en stund, er nå borte. Arrene er nesten ikke synlige og de er myke. Det er puppene mine også Huden trekker seg sammenfortsatt, men jeg tror at nå, to mnd etter inngrepet, at jeg ser hvordan de kommer til å se ut i årene fremover. Det vil si, om jeg ikke går opp eller ned i vekt. Det påvirker jo puppene masse. Det har jeg ingen planer om. Lever sunt og nyter livet og min kropp. Skulle ønske at flere evnet å gjøre nettopp det ... Kanskje litt off-topic, men jeg lurer på om du også har lagt merke til at mange gutter gir uttrykk for at de foretrekker silikonpupper på jenter. De kan for eksempel snakke om ei eller anna jente, og så nevner en at hun har silikonpupper og så blir de andre omtrent måpende "ååhh, næh, har hun det?" og så videre. Da blir de plutselig kjempeinteresserte. Ikke alle guttene er slik, og ikke alle snakker om jenter slik heller, men de som gjør det henger seg ofte opp i dette med silikonpupper. Kanskje synes de at det er et slags statussymbol hvis jenta har det eller at det er finere enn naturlige pupper. Kan jo være bare meg har lagt merke til dette 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #130 Skrevet 15. august 2011 Kanskje litt off-topic, men jeg lurer på om du også har lagt merke til at mange gutter gir uttrykk for at de foretrekker silikonpupper på jenter. De kan for eksempel snakke om ei eller anna jente, og så nevner en at hun har silikonpupper og så blir de andre omtrent måpende "ååhh, næh, har hun det?" og så videre. Da blir de plutselig kjempeinteresserte. Ikke alle guttene er slik, og ikke alle snakker om jenter slik heller, men de som gjør det henger seg ofte opp i dette med silikonpupper. Kanskje synes de at det er et slags statussymbol hvis jenta har det eller at det er finere enn naturlige pupper. Kan jo være bare meg har lagt merke til dette Pussig, min erfaring er motsatt. 3
Henkie Skrevet 15. august 2011 #131 Skrevet 15. august 2011 Kanskje litt off-topic, men jeg lurer på om du også har lagt merke til at mange gutter gir uttrykk for at de foretrekker silikonpupper på jenter. De kan for eksempel snakke om ei eller anna jente, og så nevner en at hun har silikonpupper og så blir de andre omtrent måpende "ååhh, næh, har hun det?" og så videre. Da blir de plutselig kjempeinteresserte. Ikke alle guttene er slik, og ikke alle snakker om jenter slik heller, men de som gjør det henger seg ofte opp i dette med silikonpupper. Kanskje synes de at det er et slags statussymbol hvis jenta har det eller at det er finere enn naturlige pupper. Kan jo være bare meg har lagt merke til dette Har aldri likt uekte vare. Verken silikon, saltvann eller annet. Ekte vare - ja takk! 2
Gjest HunterLady Skrevet 16. august 2011 #132 Skrevet 16. august 2011 Kanskje litt off-topic, men jeg lurer på om du også har lagt merke til at mange gutter gir uttrykk for at de foretrekker silikonpupper på jenter. De kan for eksempel snakke om ei eller anna jente, og så nevner en at hun har silikonpupper og så blir de andre omtrent måpende "ååhh, næh, har hun det?" og så videre. Da blir de plutselig kjempeinteresserte. Ikke alle guttene er slik, og ikke alle snakker om jenter slik heller, men de som gjør det henger seg ofte opp i dette med silikonpupper. Kanskje synes de at det er et slags statussymbol hvis jenta har det eller at det er finere enn naturlige pupper. Kan jo være bare meg har lagt merke til dette Lurer på hvor disse mennene befinner seg. Jeg har opplevd at så og si alle menn sier at de foretrekker naturlige pupper, store eller små. Men så har jeg samtidig erfart at man raskt skifter meninger dersom man blir glad i noen som har det man i utgangspunktet ikke var fan av. 2
smalls Skrevet 16. august 2011 #133 Skrevet 16. august 2011 De fleste kompisene mine foretrekker naturlige pupper, men de har ikke noe problem hvis jenta har silikon. De kommer ikke til å avvise noen pga det. Så lenge de ikke har silikonpupper som Lolo ferrari da Jeg hadde silikon da jeg møtte typen og han har alltid elsket puppene mine selv om de er fake
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #134 Skrevet 16. august 2011 Pussig, min erfaring er motsatt. Lurer på hvor disse mennene befinner seg. Jeg har opplevd at så og si alle menn sier at de foretrekker naturlige pupper, store eller små. Men så har jeg samtidig erfart at man raskt skifter meninger dersom man blir glad i noen som har det man i utgangspunktet ikke var fan av. De fleste kompisene mine foretrekker naturlige pupper, men de har ikke noe problem hvis jenta har silikon. De kommer ikke til å avvise noen pga det. Så lenge de ikke har silikonpupper som Lolo ferrari da Jeg hadde silikon da jeg møtte typen og han har alltid elsket puppene mine selv om de er fake Åpne et manneblad eller se på en musikkvideo. Er det tilfeldigheter at jentene har silikonpupper, eller er det på tross av at gutter foretrekker ekte vare tenker jeg? Spør du en gutt ansikt til ansikt så får du det svaret du ønsker å høre. 1
Sissan9 Skrevet 16. august 2011 #135 Skrevet 16. august 2011 Åpne et manneblad eller se på en musikkvideo. Er det tilfeldigheter at jentene har silikonpupper, eller er det på tross av at gutter foretrekker ekte vare tenker jeg? Spør du en gutt ansikt til ansikt så får du det svaret du ønsker å høre. Jeg tenker at det ikke betyr at gutter generelt liker silikon. Kanskje de liker store faste pupper, på en ellers særs slank kropp, når de først skal se på en dame de aldri vil treffe? All den tid pupper ofte varierer i størrelse parallellt med resten av kroppen, er det kanskje enklest å finne silikonmodeller til mannebladene. Det er tross alt flest av dem, om man søker kvinner med både flat mage og store pupper.
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #136 Skrevet 16. august 2011 Jeg tenker at det ikke betyr at gutter generelt liker silikon. Kanskje de liker store faste pupper, på en ellers særs slank kropp, når de først skal se på en dame de aldri vil treffe? All den tid pupper ofte varierer i størrelse parallellt med resten av kroppen, er det kanskje enklest å finne silikonmodeller til mannebladene. Det er tross alt flest av dem, om man søker kvinner med både flat mage og store pupper. Den enkleste og beste forklaringen må da vel være at grunnen til at bladene og musikkvideoene bruker silikonbabes fordi de vet at gutter flest foretrekker dette da det ser deiligere ut med et par struttende velfylte bryster enn et par litt hengende patter med slappe brystvorter. Hvorfor tar vi egentlig silikon hvis det ikke er fordi guttene foretrekker faste pupper da? De av oss som tar silikon synes jo antageligvis det selv, så hvorfor skal vi ikke forvente at også guttene gjør det? Synes det vitner om lite selvinnsikt når enkelte dere nærmest stikker hodet i sanden og påstår at gutter flest foretrekker naturlig. Selvfølgelig sier de det til dere, men de takker ikke nei til et par struttende silikonpupper, det kan jeg garantere dere. Herregud så tåpelig 1
Revenka Skrevet 17. august 2011 Forfatter #137 Skrevet 17. august 2011 Det naturlige er ærlig. Å fikse på kroppen med operasjoner er unaturlig og fake. Fake er uærlig! Om da noen liker fake og det unaturlige sier det alt om vedkommende. Fake eller naturlig? Er det egentlig noe å diskutere? Selvsagt er det natulige best! De som mener noe annet lever en livsløgn eller er rett og slett bare overfladisk. 3
Sissan9 Skrevet 17. august 2011 #138 Skrevet 17. august 2011 Den enkleste og beste forklaringen må da vel være at grunnen til at bladene og musikkvideoene bruker silikonbabes fordi de vet at gutter flest foretrekker dette da det ser deiligere ut med et par struttende velfylte bryster enn et par litt hengende patter med slappe brystvorter. Hvorfor tar vi egentlig silikon hvis det ikke er fordi guttene foretrekker faste pupper da? De av oss som tar silikon synes jo antageligvis det selv, så hvorfor skal vi ikke forvente at også guttene gjør det? Synes det vitner om lite selvinnsikt når enkelte dere nærmest stikker hodet i sanden og påstår at gutter flest foretrekker naturlig. Selvfølgelig sier de det til dere, men de takker ikke nei til et par struttende silikonpupper, det kan jeg garantere dere. Herregud så tåpelig Selv syns jeg det er fint å se på muskuløse gutter, gjerne litt mer enn gjennomsnittsnordmannen, og gjerne veldefinert. Når det kommer til partner, vil jeg ikke ha en slik mann, fordi jeg ikke vil ha en mann som trener så mye og spiser så "riktig" at han til enhver tid kan se slik ut. Jeg vil ha en som kan leve, og som kan kose seg. Jeg ser slett ikke bort fra at gutter har det på samme måte. Jeg vet ikke grunnen til at folk tar silikon, men etter å ha lest en stund på KG har jeg antatt at mange gjør det fordi de ellers er så flatbrystet at de ikke føler seg kvinnelige. Om det er styrt av gutter, andre jenter, klesmoter eller noe annet vet jeg ikke. Men jeg håper det ikke er fordi de lar seg påvirke av jentene i "glansede magasiner" - det ville være usigelig trist.
Sissan9 Skrevet 17. august 2011 #139 Skrevet 17. august 2011 Forøvrig syns jeg man skal ha respekt nok for en mann til å tro på ham når han uttaler noe, uten å si "ånei, du liker sikkert noe helt annet, du bare trøster meg". Ellers vil livet bli en kamp man ikke kan vinne. 1
AnonymBruker Skrevet 17. august 2011 #140 Skrevet 17. august 2011 Det naturlige er ærlig. Å fikse på kroppen med operasjoner er unaturlig og fake. Fake er uærlig! Om da noen liker fake og det unaturlige sier det alt om vedkommende. Fake eller naturlig? Er det egentlig noe å diskutere? Selvsagt er det natulige best! De som mener noe annet lever en livsløgn eller er rett og slett bare overfladisk. Jeg er faktisk enig, eller jeg rett og slett ønsker at det skal være slik, men det meste peker jo mot at det motsatte gjelder hvis ikke så hadde man ikke fått silikonkløfter trykket opp i ansiktet hvor man enn snur seg. Fake er jo populært og på samme måte som f.eks sminke og extensions så er jo også silikon med på å fremheve skjønnheten hos noe som allerede er det, hvis du skjønner hva jeg mener.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå