Gjest Gamlegode10na Skrevet 22. juni 2011 #81 Del Skrevet 22. juni 2011 For å være HELT ærlig, jeg synes at puppene dine nå minner om min farmors...... flatbrød med rosiner - som i tillegg er skrukkete. Men, det er nå MIN mening, synes ikke de var pene. MEN - en ting skal du ha - ros for at du er komfortabel med deg selv og kroppen din, all honnør til deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 22. juni 2011 Forfatter #82 Del Skrevet 22. juni 2011 For å være HELT ærlig, jeg synes at puppene dine nå minner om min farmors...... flatbrød med rosiner - som i tillegg er skrukkete. Men, det er nå MIN mening, synes ikke de var pene. MEN - en ting skal du ha - ros for at du er komfortabel med deg selv og kroppen din, all honnør til deg. Etter så kort tid etter operasjonen har huden bare så vidt begynt å trekke seg sammen Gradvis vil huden trekke seg sammen over de neste 6-9 mnd. Nå er jeg på dag 14 og ser allerede en bedring, men som sagt, det er såvidt begynt. Det er jo bakdelen med at jeg har hatt silikon. Huden på brystene har blitt strukket unaturlig, og det "svir" jeg for nå, men jeg er strålende fornøyd med mitt valg Da jeg tok silikon kjente jeg ingen som hadde gjort det. Det fantes ikke internett og det var ikke vanlig . Derfor fikk jeg ikke noen tilbakemeldinger fra kvinner med erfaring. Nå deler jeg min erfaring for at forhåpentligvis andre skal tenke seg om før de tar det alvorlige valget. Jeg synes at jeg ser forbasket godt ut til å være straks 45 år 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hannee Skrevet 22. juni 2011 #83 Del Skrevet 22. juni 2011 Du ser helt fantastisk ut! Utrolig fantastisk er du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 22. juni 2011 #84 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg synes at jeg ser forbasket godt ut til å være straks 45 år Det syns jeg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 22. juni 2011 #85 Del Skrevet 22. juni 2011 For å være HELT ærlig, jeg synes at puppene dine nå minner om min farmors...... flatbrød med rosiner - som i tillegg er skrukkete. Men, det er nå MIN mening, synes ikke de var pene. Det er noe som heter: Det du sier skal være sant, men du trenger ikke si alt du synes er sant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HunterLady Skrevet 22. juni 2011 #86 Del Skrevet 22. juni 2011 For en fantastisk flott kropp du har, Revenka! Den sixpacken jo!! Synes puppene dine hadde godt av å ta de ut, siden de faktisk ikke så noe bra ut med. Du kunne sikkert fått nyere og mykere implantater, men du ville ta de ut, så da er det det beste for deg. Etterhvert vil nok huden til trekke seg tilbake igjen, men hengepupper får man jo uansett når man er 45, enten man har hatt silikon eller ei. Synes dine så bra ut til at du har hatt implantater inne i over 20 (?) år. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 22. juni 2011 #87 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg ble like glad over å lese her i dag også. Jeg er like gammel som deg og har lenge ønsket at jeg turte ta brystløft. Men etter å ha lest de siste innleggene og ikke minst sett bildene av deg, DU ER RÅFLOTT!, så har jeg ombestemt meg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 22. juni 2011 #88 Del Skrevet 22. juni 2011 Applaus til deg Revenka! Om jeg ser ut som deg når jeg er 45 tror jeg at jeg skal takke speilbildet mitt hver dag, kjempeflott! Og ikke minst et godt forbilde her på KG! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *smak* Skrevet 22. juni 2011 #89 Del Skrevet 22. juni 2011 Du har en fantastisk fin kropp! Og så kjekt at du er så positiv til enringen. Du kan bli et forbilde for andre jenter som vurderer silikon! JA til kropper i alle former og størrelser! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2011 #90 Del Skrevet 22. juni 2011 Kjempefint bikinibilde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gamlegide10na Skrevet 23. juni 2011 #91 Del Skrevet 23. juni 2011 Det er noe som heter: Det du sier skal være sant, men du trenger ikke si alt du synes er sant. Vel, man må da få lov til å si hva man mener - så lenge man har vett nok til å formulere seg på en grei måte og samtidig vite at personen tåler både ros og ris. For å si det slik, om man er "sart" og ikke i stand til å takle ærlige svar, så legger man ikke ut slike bilder av seg selv. Uansett, jeg ser noen spekulerer i om dette er en tulletråd - tanken har slått meg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 23. juni 2011 #92 Del Skrevet 23. juni 2011 Skjønner ikke hvorfor noen spekulerer i om dette er en tulletråd. Er det fordi det oppfattes så utenkelig å ville ta syntetiske implantater ut av kroppen, eller fordi at man er et utskudd når man finner andre verdier i livet når man nærmer seg 50-årene, og implantatene nærmer seg utskiftningsdato? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2011 #93 Del Skrevet 23. juni 2011 Signerer Larsern der. Revenka: du er et godt forbilde med din sunne kropp! Jeg synes du ser superfin ut, og puppene harmonerer med resten av kroppen. Gud, som jeg ville hatt den kroppen... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest charella Skrevet 23. juni 2011 #94 Del Skrevet 23. juni 2011 Gud for en flott kropp du har! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 23. juni 2011 Forfatter #95 Del Skrevet 23. juni 2011 Næmmen tusen takk for komplimentene Min kropp er et resultat av en sunn livsstil i flere år som innebærer null hel- eller halvfabrikata - ikke noe kjøtt eller alkohol - men yoga daglig. Da synes det Yoga bidrar også til en fin psyke - anbefales! Derfor er det også så deilig å bli kvitt plastikpuppene siden de ikke har harmonert med hvem jeg er. I en annen tråd var det noe som påsto at silikonpupper ikke er i veien i trening. I yoga er de i veien uansett hvor små de er. De er harde uformelige som ikke former seg med resten av kroppen i øvelsene. Nå er det enda deiligere å trene yoga hver morgen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Larsern Skrevet 23. juni 2011 #96 Del Skrevet 23. juni 2011 Næmmen tusen takk for komplimentene Flere bilder - flere komplimenter 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. juni 2011 #97 Del Skrevet 23. juni 2011 Du er ei bra dame, Revenka! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 24. juni 2011 #98 Del Skrevet 24. juni 2011 Wow! Rett og slett - WOW! Og en annen ting, er kroppen din et resultat av BARE yoga?? Jeg har nettopp begynt med Ashtanga yoga etter en del år med styrketrening og jeg har blitt for "grov". Ønsker at jeg skal få en tettere og lange muskulatur, ja som jeg ser mange som driver med yoga har. Mange påstår også at dette er det eneste de trener og de er H O T T E! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Revenka Skrevet 24. juni 2011 Forfatter #99 Del Skrevet 24. juni 2011 Wow! Rett og slett - WOW! Og en annen ting, er kroppen din et resultat av BARE yoga?? Jeg har nettopp begynt med Ashtanga yoga etter en del år med styrketrening og jeg har blitt for "grov". Ønsker at jeg skal få en tettere og lange muskulatur, ja som jeg ser mange som driver med yoga har. Mange påstår også at dette er det eneste de trener og de er H O T T E! Jeg trener bare yoga ja - mest vinyasa. Jeg har trent diverse før, men yoga er det beste for kroppen mn og jeg trener bare det. Man får en fin kropp av det siden man trener core-muskelaturen og tøyer. Da får man lange og slanke muskler. Om du bor i Oslo-området vil jeg anbefale at du går til Anthony Scott Han er en fabelaktig instruktør som går inn for å lære elevene det basiske ved fysisk yoga. Puppene mine gror I går hadde jeg på meg en vanlig BH på jobb på første gang, og har nå en myk BH-topp på når jeg sover. Deilig å ta pause fra den stramme sports-BH'en inne i mellom. Har fremdeles på tapen og er spent på å se arret når jeg skal fjerne den. Har egentlig bestemt meg for å ha den på til den faller av selv. Det morsomme er at det er ingen på jobb eller andre som har kommentert at jeg er forandret i puppeområdet. Det er igjen er bekreftelse på at man nok er mest opptatt selv av størrelse og utseende. Min kjære sier at med klær er det nesten ikke noe forskjell Når det er sagt ... Jeg er så overasket over BH-utvalget! Nå finnes det knapt en eneste BH- eller bikinioverdel som ikke har padding. Jeg LIKER mine mindre naturlige bryst og vil ikke LATE som de er større enn de de er. Da jeg var 22 og usikker fantes det ingen BH-er med padding. Om det hadde fantes hadde jeg kanskje ikke operert inn silikon. Ironisk! Nå når det finnes masse paddede BH-er vil jeg ikke bruke det Det er deilig å kjenne at man utvikler seg 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 24. juni 2011 #100 Del Skrevet 24. juni 2011 Revenka, du er suveren og et kjempe forbilde! Takk for at du deler så raust av deg selv, vi trenger det som motvekt til veldig mye annet... Ønsker deg en kjempegod helg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå