Gå til innhold

Silikonpuppene mine skal UT!

Revenka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er dette en trolletråd?

Da må hun jammen ha lagt ekstremt mye energi i å få den troverdig, med bilder og alt :fnise:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en trolletråd?

Troll? as in fake? :rope:

Da skal jeg gi deg fake!

Her ligger de fake puppene. Fake som f...

http://i112.photobucket.com/albums/n174/Add9_2006/Puppeprosjekt/Innleggene.jpg

Jeg tok bilde av protsesene med mobilen da jeg var kledd på.

Det er nesten surrealistisk å tenke på at de to der har vært inne i min kropp.

Nå når de er fjernet har jeg fått en deilig følelse. Det er nesten som om kroppen min har blitt hel igjen ... Jeg føler meg mer connected ...

Jeg er utrolig glad for denne avgjørelsen jeg har tatt! :jepp:

IMG-tagger fjernet,

ninuska_, moderator

Endret av ninuska_
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg syns puppene dine var mye finere uten silikon, på de bildene, uten tvil!! Også så tøft å legge ut bilder i den posisjonen, er jo ikke rart det er litt rynker da! :5:

Håper du leges fort og at du snart er helt fri fra kjip BH og kan bruke de nye flotte du har kjøpt :D

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk igjen til alle her :)

Ser nå at direktebilder i tråden ikke er lov og at de nå er fjernet slik at bare linkene er her.

Synes at det tar bort noe av den rene underholdningen og infoen i tråden og vurderer å flytte den/starte på nytt et annet sted i et forum der man kan poste direktebilder.

Uansett veldig hyggelig med tilbakemeldinger og utrolig hyggelig å se at noen revurderer sitt valg ang det å legge inn silikon.

Jeg er så glad at mitt inngrep var reversibelt. Dvs at jeg kunne bare fjerne innleggene og dermed får naturlige pupper igjen.

Om jeg hadde hørt på legen så hadde jeg kanskje tatt et brystløft. Da hadde brystene mine vært deformert for evig tid ... :tristbla:

Jeg håper at mange tenker seg ekstra god om før de begynner å skal forandre den naturlige kroppen.

:)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revenka, jeg synes du er drit-tøff. Jeg digger holdningen din! Og puppene dine ser flotte ut. Du hadde jo pupper i utgangspunktet, så jeg har litt problemer med å forstå hvorfor du i det hele tatt opererte inn silikon. Hadde jeg hatt pupper som det hadde jeg aldri i livet gjort det selv. Jeg hadde minus-pupper. De lå igjen på stolen etter at jeg hadde kledd av meg om kvelden. Har ikke store nå heller, men akkurat passe til kroppen min, og såpass at jeg ikke har problemer med å finne klær jeg ikke ser dust ut i lengre. Så disse forsvinner nok aldri. Uansett synes jeg det du har gjort er flott, og at du velger å dokumentere det på denne måten er fantastisk bra. Jenter med pupper burde aldri la seg friste til å gjøre noe med dem, og hvis din historie og bildene før og etter kan få noen til å tenke seg om og revurdere er det helt topp.

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor det er ropt om troll i denne tråden. Hvorfor skulle dette være en trolletråd? :klo:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk!

Det handler ikke om utseende men om selvfølelsen.

Sant å si så ser puppene mine fremdeles ut som tømte poser, men de er myke og varme - en stor forskjell på de harde og kalde silikonpuppene jeg har bært på i mange år.

Puppene mine - dag 9

Alle kvinner kan helt sikkert finne noe galt med puppene sine (og resten av kroppen) om de leter etter det og fokuserer på det.

Da blir det ugreit!

Hva gjør en kvinne sexy?

Er det høye heler, siste mote, store bryster?

Nei det er hvordan hun føler seg og bærer seg.

Om man godtar seg selv med pupper, rompe og hele pakka vel så får man det bedre med seg selv samt ser bedre ut :)

Vi er forskjellige og puppene våre også. Brystene våre er en del av oss og kommer i alle fasonger.

Hurra! for naturlige pupper! Og hurra for kvinner som er glade i seg selv! :)

Idag skal jeg ut og kjøpe meg NY bikini! Yuhu!

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske så sexy bare det at du er såpass komfortabel med kroppen din, jeg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ennå ikke funnet den perfekte bikinien, bortsett fra en til over 2000 spenn, og det var altfor lukseriøs for meg.

Det positive med all bikiniprøvingen er at jeg har vært innom tre flotte undertøysforretninger idag og fått proff hjelp.

Jeg er nå offisielt i BH-str 75 B :)

Nyter virkelig mine naturlige pupper nå og venter bare på at sommeren skal komme for fullt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Veldig veldig glad for at jeg nøyde meg med enkelt løft i fjor. :jepp: Mine har størrelse og fasong som de fake du hadde. Før var de sånn som de små naturlige du har bare at de var større og laaaaange... så lange og bevegelige at det var slitsomt.

Arrene mine er svake og myke. Jeg er superfornøyd.

Du er flottere uten plasten, helt klart. Mer symetrisk..og uten den kanten.. det ser så kaldt ut med sånn kant.

Jeg har stor sans for kroppstypen din, jeg er ikke så ulik selv :fnise: :gjeiper: men kanskje litt annerledes fordelt.

Dette var helt klart smart av deg. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle kvinner kan helt sikkert finne noe galt med puppene sine (og resten av kroppen) om de leter etter det og fokuserer på det.

Da blir det ugreit!

Hva gjør en kvinne sexy?

Er det høye heler, siste mote, store bryster?

Nei det er hvordan hun føler seg og bærer seg.

Om man godtar seg selv med pupper, rompe og hele pakka vel så får man det bedre med seg selv samt ser bedre ut :)

Vi er forskjellige og puppene våre også. Brystene våre er en del av oss og kommer i alle fasonger.

Hurra! for naturlige pupper! Og hurra for kvinner som er glade i seg selv! :)

Jeg er helt enig i at nøkkelen ligger i selvtillit. Jeg vet om damer med små pupper som fører seg med stolthet, og jeg blir glad av å se det. Selv greide jeg det aldri. Jeg var 36 år før jeg ga opp, og da tenkte jeg at nå er det søren meg nok. Jeg hadde bittesmå pupper som så ut som en tolvårings, og når jeg lå på ryggen kunne man ikke se at jeg hadde pupper i det hele tatt. De manglende puppene plaget meg og var noe jeg tenkte på og skjemtes for flere ganger i døgnet. Avkledning og sex var med lyset av, og mannen min fikk ikke røre puppene mine i det hele tatt.

Jeg husker da jeg var til vurdering hos kirurgen. Han hadde sagt klart ifra at enkelte damer ville han ikke operere, fordi det var altfor synd å tukle med noe som i utgangspunktet var helt fint - man blir jo aldri helt som før igjen. Da jeg tok av meg BH'n måtte han medgi at her var det ingenting å tape. Nesten litt trist å høre, selv om jeg selvsagt visste det selv.

Men all ære til deg, altså. Jeg må bare innrømme at jeg misunner deg selvtilliten din. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg tok av meg BH'n måtte han medgi at her var det ingenting å tape. Nesten litt trist å høre, selv om jeg selvsagt visste det selv.

Uff. Det der synes jeg faktisk var ufint fra legens side. Tenk å si noe slik om en annens kropp. :nei: Tipper kroppen din var helt fin jeg. Men har stor respekt for de som tar skritt de føler er i riktig rettning for å få det bedre.

Takk ellers for en super tråd det både er befriende og inspirerende å lese

:smilyblomst:

Edit: skrivefeil. Som vanlig...

Endret av fjærestein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff. Det der synes jeg faktisk var ufint fra legens side. Tenk å si noe slik om en annens kropp. :nei: Tipper kroppen din var helt fin jeg. Men har stor respekt for de som tar skritt de føler er i riktig rettning for å få det bedre.

Takk ellers for en super tråd det både er befriende og inspirerende å lese

:smilyblomst:

Takk :)

Da jeg lå på bordet akkurat gjensydd og legen var ferdig sa han platt:

"Ja nå ble du helt flat."

Ja, flat og FIN! svarte jeg,

hvorpå operasjonssøsteren utbrøt mens hun litt ille berørt så på meg:

Ja, fin! :)

Det er bare å innse at at slike leger tjener penger på at kvinner har komplekser og er misfornøyde.

:popcorn:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å innse at at slike leger tjener penger på at kvinner har komplekser og er misfornøyde.

DETTE er ei viktig setning. Jeg har faktisk tenkt over denne flere ganger da jeg har sett på forskjellige tv-programmer hvor unge jenter og kvinner har fått oprasjon på brystene. Legene er ikke ydmyke, og de plastiske kirurgene sier aldri "nei du trenger ikke det", noe som kunne vært nok til å få ei ung jente/kvinne til å forandre mening. Det at mange ønsker å fikse på utseendet i utgangspunktet stammer jo fra andres meninger og synspunkter, og hvordan samfunnet i sin helhet mener at ei vakker kvinne skal se ut. Det er få som faktisk klarer å stå imot presset og si at nei jeg er fornøyd med mine små pupper, jeg ønsker ikke større. Det krever en god mengde styrke, selvtillit og innsikt for å kunne stå imot "presset" man møter fra alle kanter!

At leger tjener uærlige penger på unge menneskers usikkerhet syns jeg er forkastelig.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si noe om hvilken lege du brukte på Colosseumklinikken, og hvordan du opplevde ham? Evt. i en PM?

Ga han gode råd, og var han flink?

(vurderer ikke puppeoperasjon verken ene eller andre veien, men annen mer medisinsk variant...) (Kan ikke skjønne at du er 75 i BH, det er jeg og jeg ser bredere ut enn deg? (og høyere...))

Ellers må jeg si jeg er imponert over åpenhet og valg. :takke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du si noe om hvilken lege du brukte på Colosseumklinikken, og hvordan du opplevde ham? Evt. i en PM?

Ga han gode råd, og var han flink?

(vurderer ikke puppeoperasjon verken ene eller andre veien, men annen mer medisinsk variant...) (Kan ikke skjønne at du er 75 i BH, det er jeg og jeg ser bredere ut enn deg? (og høyere...))

Ellers må jeg si jeg er imponert over åpenhet og valg. :takke:

Hei!

Jeg er 178 cm høy ... Om du er høyere er du sikkert enda mer smalbygd enn det jeg er.

Her er bilde av meg i min nye bikini (igår). Det er i merket Sea Folly og er i str 10 (38)

Dag 13 i ny bikini :)

Legen heter Bjerke og er veldig flink. På konsultasjonstimen var han direkte og ærlig og det takket jeg han for etter operasjonen.

Jeg fikk han anbefalt og er veldig fornøyd. Han er både hyggelig og proff.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...