Gå til innhold

Tenker dere hore når dere ser henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes så korte og trange kjoler er litt vel "lite". Har en veldig god venninne som ofte går i det og jeg klarer ikke ta henne helt seriøst når hun gjør det. Det er topp at folk har så bra kropp og tør vise det, men det skriker litt mer "kom og ta meg" enn "jeg er pen".... :sjenert: Ikke at jeg egentlig bryr meg så mye, folk må få gå i det de vil!

Det fine med slike kjoler er at man får ekstrem oppmerksomhet uansett hvordan man måtte se ut, og sånn sett en grei selvtillitsbygger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man skal visstnok dekke til noe når man velger å vise frem noe. Har man en kort kjole kan man ikke være forholdsvis naken på overkroppen. Dette er ofte forskjellen på hva som blir tacky og hva som blir classy.

Tacky: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/three-little-words-620/chiffon-strap-dress-620016-69/

Classy: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/kl%C3%A6r/festkjoler/angeleye-968/ruched-side-dress-201752-29/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Synes begge de var fine - og jeg hadde ikke følt meg billig om jeg brukte en sånn kjole (dvs. hvis jeg overhode klarte å komme meg inn i en sånn! :fnise). Men jeg tror nok jeg hadde valgt å bruke et sjal over skuldrene eller en bolero på den første :) Men det er kun fordi jeg fryser lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke hore, men tenker glamourmodell/vil se ut som glamourmodell/umoden jente som ønsker oppmerksomhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror ikke det hadde gjort så mye om den var såpass kort om den dekket mer til oppe.

Nå ser den dessverre bare ut som om man har slengt et håndkle rundt seg.

tenkte det samme. viser man mye bein kan det være lurt å dekke overkroppen litt mer, rett og slett for å dempe "billigfaktoren"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja for det er jo helt vanlig å gjøre når man går med korte kjoler.

Har sett det noen ganger med jenter som glemmer seg i fylla.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop28

Jeg etterspør herved bilde hvor du har på deg den kjolen, og bøyer deg på den 'gale' måten! :D

haha.

kan legge ut av kjolen, men ikke om jeg viser rompa på kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Blir den lengre av det? :ler:

Har man tykk strømpebukse så ser man ikke trusa iallefall. Blir automatisk mer anstendig. Eller passer det til den tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Quelleriel

Ikke helt min stil...

Får også en følelse jersey shore, som noen har nevnt tidligere...

Men om den kan assosieres med ei hore, kommer jo helt ann på personen som bærer den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...