Gå til innhold

Tenker dere hore når dere ser henne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Om dere så en jente med en slik type kjole (Nå fant jeg ikke den som jeg skulle vise, men denne er noenlunde lik) ville dere da tenkt hore/billig jente?

Jeg kjøpe en fin kort på nelly og fikk høre etterpå av noen gutter som jeg nå har blitt kompisser med at det er fort gjort å tenke "billig" når man ser en pen jente i kort/stram kjole.

Er dere enige? :tristbla:

Det var den kjolen rett i dass liksom....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

Glemte å ta med link:

KJOLE

Dette er ikke bilde av den eksakte kjolen. Bilde av meg med kjolen finnes lengre ned.

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker ikke "hore", men tenker at den er i korteste laget. Sikkert fin å bruke på stranden over bikini, men utover det har jeg vanskelig for å tro at det finnes anledninger hvor man kan bruke den uten å føle at den er ubehagelig kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den var litt tacky, litt VEL kort..

Men hore? Nei! Jeg hadde bare vært dritsjalu for at du mest sannsynlig har kropp til å gå i en sånn og ikke jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg tenker ikke "hore". Jeg tenker flott og sexy dame som er trygg på seg selv. Men avviser a meg så er a selvsagt en lurendreier og tøs!... ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet "hore" bruker jeg ikke. Men kjolen så både billig og fæl ut. Beklager.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lol, glemte du å trykke på anonym bruker-knappen? :)

Jeg har ei venninne som hadde akkurat den kjolen du linker til på seg ute i går. Jeg synes den er fin, men ikke noe jeg ville gått i. Man må i alle fall "passe på" slike kjoler, trekke de ned når de kryper opp.

Jeg tenker egentlig ikke noe annet enn at hun sikkert er stolt av kroppen sin og vil vise den fram. Jeg er jente, btw.

Edit; du la til at du glemte å trykke anonym før jeg postet, sorry.

Endret av Zaphireh
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes kjolen i seg selv var kjempefin, og kunne nok fint funnet på å gått i den selv for noen år siden. Men ja, den er litt vel kort. Tenker ikke hore nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, den ropte ikke akkurat stil og klasse..Jeg tenkte ikke umiddelbart hore, men kanskje glamourmodell/harryberte.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fable

Ordet "hore" bruker jeg ikke. Men kjolen så både billig og fæl ut. Beklager.

Ditto.

Tacky som nevnt over beskriver det bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen var fin. Men jeg syntes at den var i korteste laget. Jeg er heller ikke noe glad i hvite kjoler...

Men det er mer min personlig preferanse:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Applecore

Den sender endel signaler den ja. Sorry :)

Jeg tror ikke det hadde gjort så mye om den var såpass kort om den dekket mer til oppe.

Nå ser den dessverre bare ut som om man har slengt et håndkle rundt seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop28

Glemte å ta med link:

KJOLE

(Nå ble det ikke anonymt, men shit au :sjenert:

Hmm om du har tynne tights under så ser den jo ikke så billig ut... Eller nei. Jeg tror egentlig bare vanlig tynnstrømpebukse passer under den.

Ellers om man hadde hatt en bolero eller lignende hadde den vel blitt litt bedre

Endret av BettyBoop28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ser ut som noe de harry, oransje bertene i Jersey Shore hadde gått med.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gorgonzola

Jeg hverken tenker eller bruker ordet "hore" i noen sammenhenger. Min første tanke da jeg så plagget er at du skal ha rimelig snasen og velproposjonert kropp for å kle den der.

Om du er tacky/billig eller andre negativt ladede ord handler først og fremst om hvordan du ter deg, ikke hva du har på deg.

Jeg registrerer at du har fått en haug med innlegg som sikkert gjør at du dropper å bruke den. Og som kvinner flest så velger du vel å la omgivelsene bestemme hva du skal gjøre og mene....... beklager provokasjonen men jeg kunne ikke dy meg. :sukk:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jentehumor

Ser nå ut som en vanlig festkjole/selskapskjole spør du meg.

Og herregud folkens, det er sommer for pokker! ;)

Endret av Jentehumor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anuket

Jeg synes den var fin jeg - men det avhenger veldig av jenta som har den på seg og synes jeg. Noen jenter vil rett og slett se tacky ut i den, enten fordi de har alt for mye sminke på seg, eller rett og slett ikke kler den. Hadde du hatt den på deg på en fest eller byen, hadde jeg garantert misunt deg kroppen din (og kanskje kalt deg hore i mitt eget hode påvirket av sjalusi) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...